Co smartfon mieć powinien?

Data: 2015-09-14 17:53:59
Autor: z
Co smartfon mieć powinien?
W dniu 2015-09-14 o 16:15, Bolko pisze:
abym mógł dołączyć do grony myziających w piaskownicy.

A no i tak generalnie żeby się sprawdził w życiu codziennym.

Jako że ostatnio używam wszystkich trzech systemów ;-)
mogę z całą odpowiedzialnością stwierdzić że do miziania w piaskownicy i nie tylko :-) coś na androidzie np. używany Galaxy S2
Jeśli chcesz poszpanować kup ajfona.
A jeśli chcesz normalnie poważnie używać to Lumię na windowsie
Znajoma sobie chwali Lumię 535 choć dla mnie to stanowczo za duży jest.

Data: 2015-09-14 09:10:45
Autor: suryga
Co smartfon mieć powinien?
A jeśli chcesz normalnie poważnie używać to Lumię na windowsie
Znajoma sobie chwali Lumię 535 choć dla mnie to stanowczo za duży jest.

Matko ale ten świat się zmienia.
Jak miałem naście lat to nikt nie śmiał pozytywnie mówić o Windowsach.
Z zasady windows był ZŁY A teraz ?
Wiec pewnie przyjdzie czas że i iphone będzie OK.
Prawda Przemol :)

A na poważnie:
-bateria -gps
-latarka

Co jeszcze powinien mieć dobry smarfon?

Data: 2015-09-14 18:22:55
Autor: z
Co smartfon mieć powinien?
W dniu 2015-09-14 o 18:10, suryga@gmail.com pisze:
Co jeszcze powinien mieć dobry smarfon?

Nie ma idealnych telefonów.
Mój powinien trzymać tyle co N8. Mieć aparat foto z Lumii 1020
Aplikacje z Androida. Niestety diabeł tkwi w szczegółach i na WP brakuje mi kilku a jeśli są to odbiegają jakością od tych a androida i ios. Powinien płynnie działać jak ios lub wp. (pod tym względem się ciągle waham) Rozmiar taki jak Galaxy S2. Proporcje ajfona mi nie leżą.

Niestety taki nie istnieje. Żeby w XXI wieku nie można było sobie dopasować telefonu pod swoje potrzeby? :-)

Data: 2015-09-14 19:08:33
Autor: J.F.
Co smartfon mieć powinien?
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55f6f463$0$4775$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Powinien miec 17" ekran i miescic sie w kieszeni :-)
Po pewnym czasie doceniam wielkosc S4 - w reku sie miesci, a 5" to jednak lepiej niz 4.3.

Niestety taki nie istnieje. Żeby w XXI wieku nie można było sobie dopasować telefonu pod swoje potrzeby? :-)

Kto wie, moze dozyjemy takich czasow.

J.

Data: 2015-09-14 19:13:31
Autor: atm
Co smartfon mieć powinien?

Powinien miec 17" ekran i miescic sie w kieszeni :-)
Po pewnym czasie doceniam wielkosc S4 - w reku sie miesci, a 5" to
jednak lepiej niz 4.3.

Tez sie przestawilem, jednak okazalo sie, ze ekran 5.2" zmiesci sie jednak w kieszeni a komfort korzystania znaczaco wzrasta.

Data: 2015-09-18 16:33:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Co smartfon mieć powinien?

"J.F." 55f6ff12$0$4775$65785112@news.neostrada.pl

Powinien miec 17" ekran i miescic sie w kieszeni :-)

Są składane wyświetlacze.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-15 09:18:14
Autor: Chris
Co smartfon mieć powinien?
W dniu 2015-09-14 o 18:22, z pisze:
[...]

SONY Z1-3-5 Compact ?

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-09-14 20:38:26
Autor: J.F.
Co smartfon mieć powinien?
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
A na poważnie:
-bateria
-gps
-latarka

Co jeszcze powinien mieć dobry smarfon?

-wifi, choc w dobie malejacych oplat moze i nie ...
-odtwarzacze audio i video, choc to sie rozumie samo przez sie,
-duzo dobrych dodatkowych aplikacji,
-duzo pamieci na te te aplikacje,
-kompatybilna przegladarke internetowa,
-czytnik ebookow z syntezatorem mowy
-aparat fotograficzny/kamere jednak, co najmniej sredniej klasy,
-latwa komunikacje z pecetem ... i z innymi smartfonami, tabletami ... a moze juz nie ?
-DLNA czy tam inna lacznosc z telewizorem ... a moze tez juz nie ?
-zarzadzanie prawami dostepu, dostepne dla uzytkownika,
-czytnik odciskow palcow ? hm ...

J.

Data: 2015-09-18 16:32:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Co smartfon mieć powinien?

"J.F." 55f71423$0$4773$65785112@news.neostrada.pl

Co jeszcze powinien mieć dobry smarfon?

-wifi, choc w dobie malejacych oplat moze i nie ...

Co to WiFi? 802.11 g? czy ac?

-odtwarzacze audio i video, choc to sie rozumie samo przez sie,

Do tego jest mrowie aplikacji pod A.

-duzo dobrych dodatkowych aplikacji,
-duzo pamieci na te te aplikacje,
-kompatybilna przegladarke internetowa,

Z czym kompatybilna?

-czytnik ebookow z syntezatorem mowy

Do tego też są dobre aplikacje pod A.

-aparat fotograficzny/kamere jednak, co najmniej sredniej klasy,

Czyli jaką? Samsung chwali jasne obiektywy Tab S.
Jak jasne? W firmowym salonie wiedza na ten temat jest skąpa.

Jasność 1:1.9 czy 1.9:1? Raczej to pierwsze, co przy tych ogniskowych jest jasnością przeciętną.

-latwa komunikacje z pecetem ... i z innymi smartfonami, tabletami ...

A zapewnia bardzo łatwą.

Ciekawe po co  mi to. :)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-22 16:02:26
Autor: J.F.
Co smartfon mieć powinien?
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mth7dn$t22$1@node2.news.atman.pl...
"J.F." 55f71423$0$4773$65785112@news.neostrada.pl
Co jeszcze powinien mieć dobry smarfon?
-wifi, choc w dobie malejacych oplat moze i nie ...
Co to WiFi? 802.11 g? czy ac?

W sumie to juz wszystko jedno ... ale dobrze by bylo, zeby nie bylo wolniej niz po LTE :-)

-odtwarzacze audio i video, choc to sie rozumie samo przez sie,
Do tego jest mrowie aplikacji pod A.

Ale my tu niekoniecznie o A.

-kompatybilna przegladarke internetowa,
Z czym kompatybilna?

Ze stronami. A tam coraz wiecej nowych technologii i roznie bywa.

-aparat fotograficzny/kamere jednak, co najmniej sredniej klasy,
Czyli jaką? Samsung chwali jasne obiektywy Tab S.
Jak jasne? W firmowym salonie wiedza na ten temat jest skąpa.

Tak, zeby sie dalo zrobic przyzwoite zdjecie w dobrych warunkach, i wystarczajace w kiepskich.

-latwa komunikacje z pecetem ... i z innymi smartfonami, tabletami ...
A zapewnia bardzo łatwą.

Ch* zapewnia.

-DLNA czy tam inna lacznosc z telewizorem ... a moze tez juz nie ?
-zarzadzanie prawami dostepu, dostepne dla uzytkownika,
-czytnik odciskow palcow ? hm ...

Ciekawe po co  mi to. :)

Odcisk ? Zeby latwo odblokowac/zablokowac telefon.
DLNA ? Zeby zobaczyc te zdjecia i filmy z kamery.
Zarzadzanie ? Zeby moc zablokowac zle aplikacje.

J.

Data: 2015-09-22 19:40:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Co smartfon mieć powinien?

"J.F." 56015f73$0$8379$65785112@news.neostrada.pl

Co to WiFi? 802.11 g? czy ac?

W sumie to juz wszystko jedno ... ale dobrze by bylo, zeby nie bylo wolniej niz po LTE :-)

Czyli 600 Mb/s? ;) Średnia szybkość słabych HDD 2.5" i niska najlepszych?

-odtwarzacze audio i video, choc to sie rozumie samo przez sie,
Do tego jest mrowie aplikacji pod A.

Ale my tu niekoniecznie o A.

Dlatego zaznaczam, że w A. I tym góruje A, nad W.
BTW -- M$ zbudował własnego Linuksa. :)

-kompatybilna przegladarke internetowa,
Z czym kompatybilna?

Ze stronami. A tam coraz wiecej nowych technologii i roznie bywa.

Różnie. Na masę testowanych przeglądarek -- tylko najnowsze są dobre.

Tak, zeby sie dalo zrobic przyzwoite zdjecie w dobrych warunkach, i wystarczajace w kiepskich.

A parametrami możesz to jakoś wyrazić?

-latwa komunikacje z pecetem ... i z innymi smartfonami, tabletami ...
A zapewnia bardzo łatwą.

Ch* zapewnia.

Dla mnie bardzo dobrą, choć akurat pod Monstera brak mi sterowników do WXP.
Muszę kombinować -- albo po WiFi, albo dostęp tylko do części pamięci.
Można tez wyjąć kartę... ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-14 21:15:50
Autor: Sebastian Biały
Co smartfon mieć powinien?
On 2015-09-14 18:10, suryga@gmail.com wrote:
Co jeszcze powinien mieć dobry smarfon?

Jesli w piaskownicy siedzi cos w rozmiarze gimbusów to niezbędna jest fronotwa kamerka do robienia fotek i wysyłania na jekieś serwisy randkowe.

Data: 2015-09-15 05:04:29
Autor: Michal Tyrala
Co smartfon mieć powinien?
On Mon, 14 Sep 2015 09:10:45 -0700 (PDT), suryga@gmail.com wrote: