Co sprawdzać przy kupnie samochodu

Data: 2013-03-25 14:43:42
Autor: Bydlę
Co sprawdzać przy kupnie samochodu
On 2013-03-24 21:12:02 +0100, Darek <nie@podam.maila.pl> said:

Jutro jadę z zamiarem kupna samochodu. Przed wyłożeniem kasy zamierzam odwiedzić:
1. ASO w celu sprawdzenia stanu technicznego
2. Sąd zastawów - żeby uniknąć niespodzianki (w sumie sprzedawca twierdzi że kredytu nie brał)
3. Policja - czy nie kradziony

Coś jeszcze?

1. wierzysz tym z ASO?
4. dobrze, by pojazd obejrzał ten, kto potem będzie go naprawiać. o ile mu ufasz...

--
Bydlę

Data: 2013-03-25 16:32:48
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2013-03-25 14:43, Bydlę pisze:

> 4. dobrze, by pojazd obejrzał ten, kto potem będzie go naprawiać.

I to najlepiej: naprawiać za friko.
Bo jeśli za pieniądze, to zastanówmy się, co się naprawiaczowi najlepiej opłaci? ;)

Data: 2013-03-25 17:25:31
Autor: Bydlę
On 2013-03-25 16:32:48 +0100, Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> said:

> [...]

I to najlepiej: naprawiać za friko.
Bo jeśli za pieniądze, to zastanówmy się, co się naprawiaczowi najlepiej opłaci? ;)

Moim naprawiaczom opłaca się robić tak, bym do nich wracał na przeglądy.
Jeden jest w DC, drugi w Katowicach.
(mam jeszcze jednego w Jankach, ale tego nie sprawdzałem - dobry znajomy mi polecał)

To niesamowite, że obaj (ci sprawdzeni) nie kłamią.
Zweryfikował ich mój szwagier - mechanik.
:-)

--
Bydlę

Co sprawdzać przy kupnie samochodu