Co strasznego zaplanował Bank Pocztowy SA na 1 października?

Data: 2010-09-23 14:48:42
Autor: bastek72
Co strasznego zaplanował Bank Pocztowy SA na 1 października?
przysłał mi nieco makulatury nowe regulaminy itd.
z reguły banki robią cos takiego planując szokująco
wysokie podwyżki oplat. Czy ktoś z klientów BP SA
juz przeczytał tę makulaturę i może się podzielić
wrażeniami, co wzrośnie i jak dużo?

Data: 2010-09-23 12:03:35
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 23 Wrz, 14:48, baste...@onet.pl wrote:
[...]

NIc strasznego. Na przykład dodają do kart debetowych funkcjonalność
PayWave.

Data: 2010-09-23 21:27:23
Autor: Borys Pogoreło
Co strasznego zaplanował Bank Pocztowy SA na 1 października?
Dnia Thu, 23 Sep 2010 12:03:35 -0700 (PDT), krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
napisał(a):

[...]

 Tam dalej siedzą ludzie z mBanku czy już poszli dalej?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-09-23 16:02:21
Autor: zlotowinfo
Użytkownik <bastek72@onet.pl> napisał w wiadomości news:7d75.000005c5.4c9b4caanewsgate.onet.pl...
[...]

to niszowy bank, zbyteczny dodatek, zmienić na inny

Data: 2010-09-23 18:52:09
Autor: newsy
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:i7fmlb$roi$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ty wiesz lepiej, co dla kogo jest korzystniejsze. Z ciekawości zajrzałem w ich ofertę. Do podstawowych czynności chyba nie gorszy od mBanku :-)

Data: 2010-09-23 19:33:15
Autor: JanKo
[...]

Ale regulaminy przysyłają i czytać każą. Pewnie jeszcze zażądają by klient miał ukończone 4 klasy i IQ powyżej 50.

Data: 2010-09-23 19:43:58
Autor: bastek72
> [...]

Ale regulaminy przysyłają i czytać każą. Pewnie jeszcze zażądają by klient miał ukończone 4 klasy i IQ powyżej 50.

i po co te złośliwości? Niestety, niesmacznym standardem
jest żenująco niski poziom etyki biznesowej banków w PL.

Nie znam banku, który zmieniając TOiP napisałby klientowi
uczciwie na jednej stronie a4 np.:

"podnieśliśmy opłaty za .... obniżyliśmy opłaty za ...."
i który dałby słowo honoru że to jest kompletny katalog zmian

banki w PL mimo że niesłusznie i z rozpędu nazywane są
instytucjami zaufania publicznego lubią oszukiwać, kręcić,
mataczyć, tworzyć stustronicowe TOIP, kilkudziesięciostronicowe regulaminy i załączniki. W mętnej wodzie łatwiej łapać ryby.

Klient nawet jeśli ma wyższe wykształcenie i zadowalające IQ
czasami odczuwa potrzebę zapytania innych klientów czy wykryli
coś, co może być niepokojące, niekorzystne, przekombinowane, itd.

Oczywiście ceną takiego zapytania jest narażanie się na chamskie
ataki niewychowanych troli internetowych, którzy wykorzystają
taką okazję do połechtania własnego ego przez popis buractwa...

ale cóż, nie każdy kto szczyci sie > 4 klasami oraz IQ>50 zna (a tym bardziej stosuje) netykietę.

Data: 2010-09-23 20:56:43
Autor: olgierd
On Thu, 23 Sep 2010 19:43:58 +0200, bastek72 wrote:

"podnieśliśmy opłaty za .... obniżyliśmy opłaty za ...." i który dałby
słowo honoru że to jest kompletny katalog zmian

Tak robi Citi, może bez słowa honoru.
Ładnie tłumaczy też (na www) mBank, a ostatnio i Multi.

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-09-24 05:21:31
Autor: MałgosiaK
On 23 Wrz, 22:56, olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
> [...]
> słowo honoru że to jest kompletny katalog zmian

Tak robi Citi, może bez słowa honoru.
Ładnie tłumaczy też (na www) mBank, a ostatnio i Multi.

Rzeczywiście od 1 października będzie trochę zmian w ofercie Banku,
jednak z naszej strony został wysłany list do Klientów z dokładną
informacją czego zmiany, a raczej nowości dotyczą.
Nowości dotyczą kart płatniczych. W skrócie:
1. karty będą wydawane z mikroprocesorem - dotychczas tylko pasek
magnetyczny - wydanie karty bez opłat
2. Umożliwienie Klientom korzystania z płatności bezstykowych, czyli
wpomniany już tutaj PayWave - bez opłat
3. Wprowadzenie dobrowolnego pakietu ubezpieczeniowego dla karty Visa
- 1 zł
4. Udostępnienie Klientom korzystania z usługi Visa cash back. Bez
dodatkowych opłat ponad 23 tys. miejsc, gdzie można wypłacić gotówkę
5. Umożliwienie zamówienia nowego PIN-u do karty płatniczej za
pośrednictwem Infolinii lub w placówce Banku - bez opłat

Małgosia Kowalska (Bank Pocztowy)

Data: 2010-09-24 16:50:38
Autor: Pirx
Co strasznego zaplanował Bank Pocztowy SA na 1 października?
"MałgosiaK" news:efcc0b3d-7f30-41f0-a265-b3818e356018w4g2000vbh.googlegroups.com

[ciach]

Dobrze zrozumiałem, że bezstykówka od Visy będzie za friko w pocztowym czy też rozchodzi się o samą możliwość dokonywania transakcji bezstykowych bez dodatkowych prowizji ;)

Data: 2010-09-24 19:00:38
Autor: Kotlecik Mielony
W dniu 2010-09-24 14:21, MałgosiaK pisze:
[...]

6. wprowadzenie dla wszystkich kont bezwzglednej niezwracalnej opaty miesiecznej za uzytkownanie karty - 4 zł.

zapomnialas o tym
?

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

Data: 2010-09-24 19:27:55
Autor: MarekZ
Użytkownik "Kotlecik Mielony" <mail2@mail2.mail2> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7ilfh$hml$1@inews.gazeta.pl...

6. wprowadzenie dla wszystkich kont bezwzglednej niezwracalnej opaty miesiecznej za uzytkownanie karty - 4 zł.

zapomnialas o tym
?

Małgosia podała zmiany w skrócie, a nie wszystkie zmiany. :D

Data: 2010-09-24 19:49:23
Autor: Pirx
Co strasznego zaplanował Bank Pocztowy SA na 1 października?
"MarekZ" news:i7imar$546$1srv.cyf-kr.edu.pl

Małgosia podała zmiany w skrócie, a nie wszystkie zmiany. :D

he he he to taka stara mBankowa szkoła w jej wykonaniu. Powiedzieć to co dobre a niewygodne sprawy przemilczeć. :)

Data: 2010-09-25 16:28:20
Autor: bastek72
> [...]

he he he to taka stara mBankowa szkoła w jej wykonaniu. Powiedzieć to co dobre a niewygodne sprawy przemilczeć. :)

właśnie ISTNIENIE takiej jak to nazywacie "mBankowej szkoły"
sprawia że klient pyta innych klientów "o czym bank nie napisał"
albo "co ukrył w regulaminach". Bo np. można niezmieniać TOiP,
ale przedefiniowac coś w regulaminie ze skutkami dla kieszeni.

Data: 2010-09-24 20:42:04
Autor: Kamil Jońca
"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> writes:

[...]

A tego nie ma w obecnej TOiP?
KJ

można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.
Puls Biznesu

Data: 2010-09-25 02:18:55
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 24 Wrz, 20:42, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
"MarekZ" <b...@adresu.w.pl> writes:
> Użytkownik "Kotlecik Mielony" <ma...@mail2.mail2> napisał w wiadomości
> grup dyskusyjnych:i7ilfh$hm...@inews.gazeta.pl...

> Małgosia podała zmiany w skrócie, a nie wszystkie zmiany. :D

A tego nie ma w obecnej TOiP?
KJ

Nawet przy Nestorze byla opłata za kartę debetową właśnie 4 złote.

Data: 2010-09-25 02:19:52
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 24 Wrz, 19:27, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
> [...]

> zapomnialas o tym
> ?

Małgosia podała zmiany w skrócie, a nie wszystkie zmiany. :D

A co przeoczyła?
Bo ja nic nie widzę innego w papierach z Pocztowego, niż to co tu
zostało podane.

Data: 2010-09-25 11:25:37
Autor: MarekZ
Użytkownik <krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ffad02b6-97a7-4376-85f5-8f82547d3399@p37g2000pra.googlegroups.com...

Małgosia podała zmiany w skrócie, a nie wszystkie zmiany. :D

A co przeoczyła?
Bo ja nic nie widzę innego w papierach z Pocztowego, niż to co tu
zostało podane.

Nie mam pojęcia, nie jestem klientem Banku Pocztowego...

Data: 2010-09-27 00:35:17
Autor: MałgosiaK
On 24 Wrz, 19:00, Kotlecik Mielony <ma...@mail2.mail2> wrote:

> [...]

6. wprowadzenie dla wszystkich kont bezwzglednej niezwracalnej opaty
miesiecznej za uzytkownanie karty - 4 zł.

@Pirx i @MarekZ: Podałam wszystkie zmiany, które "wchodzą" od 1
października. Opłata miesięczna za kartę w wysokości 4 zł została
wprowadzona na początku roku. Zatem z mojej strony nie ma żadnego
niedomówienia.

MałgosiaK Bank Pocztowy

Data: 2010-09-27 11:52:38
Autor: MarekZ
Użytkownik "MałgosiaK" <malkow77@gmail.com> napisał w wiadomości grup

[...]

W żadnym razie nie było moim zamiarem sugerowanie czegoś złego.

Oparłem się przede wszystkim na sformułowaniu, którego sama użyłaś: "Nowości dotyczą kart płatniczych. W skrócie: [...]" :)

Data: 2010-09-24 05:21:49
Autor: MałgosiaK

Data: 2010-09-24 05:58:52
Autor: krzysztofsf
Co strasznego zaplanował Bank Pocztowy SA na 1 października?

Ktos sie pytal, czy tam dalej siedza ludzie z mbanku ;)

Data: 2010-09-24 16:49:43
Autor: Pirx
Co strasznego zaplanował Bank Pocztowy SA na 1 października?
"krzysztofsf" news:565a4740-552d-42ad-b1f5-cbe00b01f3e4q26g2000vbn.googlegroups.com

Ktos sie pytal, czy tam dalej siedza ludzie z mbanku ;)

jak widzisz siedzą i jak by nie patrzeć na ten "desant" to pocztowemu wychodzi to tylko na dobre :)
Niestety mBank systematycznie stacza się w dół (nie żal mi dziada!) a konkurencja się rozwija i dobrze.

Co strasznego zaplanował Bank Pocztowy SA na 1 października?