Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Co ¶wiadczy o eksplozji w TU-154M

Co ¶wiadczy o eksplozji w TU-154M

Data: 2013-05-06 13:35:11
Autor: jawtoszuk
Co ¶wiadczy o eksplozji w TU-154M
O eksplozji ¶wiadczy m.in. to,że w skrzynce parametrów lotów s± odzwierciedlone dwa silne wstrz±sy. Dodatkowo rozrzut szcz±tków samolotu zaczyna się około kilometr od pasa, a na fragmentach pod kokpitowych widoczne s± przebarwienia, które s± skutkiem oddziaływania fali wysokiej temperatury, w skrzynce parametrów lotów s± odzwierciedlone dwa silne wstrz±sy,a także kształt wraku z wywiniętymi na zewn±trz burtami. To ostatnie udowodnił dr. inż. Szuladziński. Zapraszam do merytorycznej dyskusji.

Data: 2013-05-06 13:46:19
Autor: jawtoszuk
Co ¶wiadczy o eksplozji w TU-154M
W dniu poniedziałek, 6 maja 2013 22:35:11 UTC+2 użytkownik jawt...@gmail.com napisał:
O eksplozji ¶wiadczy m.in. to,że w skrzynce parametrów lotów s± odzwierciedlone dwa silne wstrz±sy. Dodatkowo rozrzut szcz±tków samolotu zaczyna się około kilometr od pasa, a na fragmentach pod kokpitowych widoczne s± przebarwienia, które s± skutkiem oddziaływania fali wysokiej temperatury, w skrzynce parametrów lotów s± odzwierciedlone dwa silne wstrz±sy,a także kształt wraku z wywiniętymi na zewn±trz burtami. To ostatnie udowodnił dr. inż. Szuladziński. Zapraszam do merytorycznej dyskusji.

U2, staram się dyskutować merytorycznie, a nie emocjonalnie. Lubię odnosić się i oceniać fakty, a nie osoby. Pozdrawiam!

Data: 2013-05-06 15:27:12
Autor: jawtoszuk
Co ¶wiadczy o eksplozji w TU-154M
W dniu poniedziałek, 6 maja 2013 22:35:11 UTC+2 użytkownik jawt...@gmail.com napisał:
O eksplozji ¶wiadczy m.in. to,że w skrzynce parametrów lotów s± odzwierciedlone dwa silne wstrz±sy. Dodatkowo rozrzut szcz±tków samolotu zaczyna się około kilometr od pasa, a na fragmentach pod kokpitowych widoczne s± przebarwienia, które s± skutkiem oddziaływania fali wysokiej temperatury, w skrzynce parametrów lotów s± odzwierciedlone dwa silne wstrz±sy,a także kształt wraku z wywiniętymi na zewn±trz burtami. To ostatnie udowodnił dr. inż. Szuladziński. Zapraszam do merytorycznej dyskusji.

Xantiros, pan dr. inż. Szuladziński kieruje  zespołem specjalistów w zakresie inżynierii mechanicznej i dynamiki strukturalnej,zajmuj±cym się m.in. mechanik± rozpadu konstrukcji, często z udziałem materiałów wybuchowych, prowadzi analizy zjawisk szybkozmiennych metod± elementów skończonych (eksplozje, zderzenia, katastrofy budowlane, działanie fal uderzeniowych itp) Jest polskim ekspertem i autorem ksi±żek oraz artykułów naukowych z zakresu inżynierii pracuj±cy w Australii. Zajmuje się dynamik± konstrukcji, procesami rozpadu, odkształceń i wibracji w inżynierii l±dowej, transporcie i technice wojskowej[4]. Jest specjalist± w dziedzinie skutków wybuchów i działania materiałów wybuchowych. Szczegółowa biografia, dokonania, organizacje i stowarzyszenia, w których bierze udział pan inż. s± podane w Wikipedii. Proszę nie podważać, ani nie negować autorytetu i wiedzy pana inż.. do wyja¶niania tego typu tragedii. Eksperci z zespołu pana Laska, przy całym szacunku dla nich, takiego do¶wiadczenia i zasług nie posiadaj±. Pragnę przypomnieć, że w wyja¶nianie tej tragedii jest zaangażowanych ok. stu ekspertów i profesorów min. prof. Binienda,prof. Nowaczyk, prof. Rońda.

Data: 2013-05-07 07:32:21
Autor: xantiros
Co świadczy o eksplozji w TU-154M
jawtoszuk@gmail.com wrote:

W dniu poniedziałek, 6 maja 2013 22:35:11 UTC+2 użytkownik
jawt...@gmail.com napisał:
O eksplozji świadczy m.in. to,że w skrzynce parametrów lotów są
odzwierciedlone dwa silne wstrzÄ…sy. Dodatkowo rozrzut szczÄ…tkĂłw samolotu
zaczyna się około kilometr od pasa, a na fragmentach pod kokpitowych
widoczne są przebarwienia, które są skutkiem oddziaływania fali wysokiej
temperatury, w skrzynce parametrĂłw lotĂłw sÄ… odzwierciedlone dwa silne
wstrząsy,a także kształt wraku z wywiniętymi na zewnątrz burtami. To
ostatnie udowodnił dr. inż. Szuladziński. Zapraszam do merytorycznej
dyskusji.

Xantiros, pan dr. inĹĽ. SzuladziĹ„ski kieruje  zespoĹ‚em specjalistĂłw w
zakresie inĹĽynierii mechanicznej i dynamiki strukturalnej,zajmujÄ…cym siÄ™
m.in. mechaniką rozpadu konstrukcji, często z udziałem materiałów
wybuchowych, prowadzi analizy zjawisk szybkozmiennych metodÄ… elementĂłw
skończonych (eksplozje, zderzenia, katastrofy budowlane, działanie fal
uderzeniowych itp) Jest polskim ekspertem i autorem książek oraz artykułów
naukowych z zakresu inĹĽynierii pracujÄ…cy w Australii. Zajmuje siÄ™ dynamikÄ…
konstrukcji, procesami rozpadu, odkształceń i wibracji w inżynierii
lÄ…dowej, transporcie i technice wojskowej[4]. Jest specjalistÄ… w
dziedzinie skutków wybuchów i działania materiałów wybuchowych.
Szczegółowa biografia, dokonania, organizacje i stowarzyszenia, w których
bierze udział pan inż. są podane w Wikipedii. Proszę nie podważać, ani nie
negować autorytetu i wiedzy pana inż. do wyjaśniania tego typu tragedii.
Eksperci z zespołu pana Laska, przy całym szacunku dla nich, takiego
doświadczenia i zasług nie posiadają. Pragnę przypomnieć, że w wyjaśnianie
tej tragedii jest zaangaĹĽowanych ok. stu ekspertĂłw i profesorĂłw min. prof.
Binienda,prof. Nowaczyk, prof. Rońda.

To się zapytam przewrotnie jeszcze raz, czy dałbyś się operować na serce patologowi,interniście,psychiatrze zamiast chirurgowi-kardiologowi jesli nawet mieliby setki publikacji naukowych w sowjej dziedzinie ?

Data: 2013-05-06 22:40:15
Autor: u2
Co ¶wiadczy o eksplozji w TU-154M
W dniu 2013-05-06 22:35, jawtoszuk@gmail.com pisze:
O eksplozji ¶wiadczy m.in. to,że w skrzynce parametrów lotów s± odzwierciedlone dwa silne wstrz±sy. Dodatkowo rozrzut szcz±tków samolotu zaczyna się około kilometr od pasa, a na fragmentach pod kokpitowych widoczne s± przebarwienia, które s± skutkiem oddziaływania fali wysokiej temperatury, w skrzynce parametrów lotów s± odzwierciedlone dwa silne wstrz±sy,a także kształt wraku z wywiniętymi na zewn±trz burtami. To ostatnie udowodnił dr. inż. Szuladziński. Zapraszam do merytorycznej dyskusji.


ty dyskutujesz merytorycznie. seryjny samobojca nie...-;)

--
Istniej± trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,
potem spotyka się z gwałtownym oporem,
a na końcu jest traktowana jak oczywisto¶ć.

http://telewizjarepublika.pl/

Data: 2013-05-06 22:51:58
Autor: xantiros
Co świadczy o eksplozji w TU-154M
jawtoszuk@gmail.com wrote:

O eksplozji świadczy m.in. to,że w skrzynce parametrów lotów są
odzwierciedlone dwa silne wstrzÄ…sy. Dodatkowo rozrzut szczÄ…tkĂłw samolotu
zaczyna się około kilometr od pasa, a na fragmentach pod kokpitowych
widoczne są przebarwienia, które są skutkiem oddziaływania fali wysokiej
temperatury, w skrzynce parametrĂłw lotĂłw sÄ… odzwierciedlone dwa silne
wstrząsy,a także kształt wraku z wywiniętymi na zewnątrz burtami. To
ostatnie udowodnił dr. inż. Szuladziński. Zapraszam do merytorycznej
dyskusji.


Zacznijmy moĹĽe od tego, bo to jest waĹĽne pytanie.

W ilu zespołach brał pan dr. inż. Szuladziński udział w badaniu katastrof lotniczych jako ekspert ?

Jak w odpowiedz twoja brzmo "O" razy, to nie można dyskutować merytorycznie na temat analiz osoby co nie zajmuje się katastrofami lotniczymi.

Data: 2013-05-10 18:50:31
Autor: pluton_
Co ¶wiadczy o eksplozji w TU-154M
Zapraszam do merytorycznej dyskusji.

To niewazne, to wszystk niewazne. Wazne jest to, ze rezultat
przerosl nasze oczekiwania.

Radujmy sie. Alleluja i do przodu.

--
pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online
Nullification

Data: 2013-05-10 21:53:38
Autor: the_foe
Co ¶wiadczy o eksplozji w TU-154M
W dniu 2013-05-06 22:35, jawtoszuk@gmail.com pisze:
O eksplozji ¶wiadczy m.in. to,że w skrzynce parametrów lotów s± odzwierciedlone dwa silne wstrz±sy. Dodatkowo rozrzut szcz±tków samolotu zaczyna się około kilometr od pasa, a na fragmentach pod kokpitowych widoczne s± przebarwienia, które s± skutkiem oddziaływania fali wysokiej temperatury, w skrzynce parametrów lotów s± odzwierciedlone dwa silne wstrz±sy,a także kształt wraku z wywiniętymi na zewn±trz burtami. To ostatnie udowodnił dr. inż. Szuladziński. Zapraszam do merytorycznej dyskusji.


to nie sa oznaki eksplozji tylko trafienia laserem dużej mocy, np z Tie Fightera, albo torped± fotonowa z Enterprise NCC-1701. Ruskie maja taka technologię i jej uzyli. Sam Bruce Willis mi to powiedział.

--
@foe_pl

Data: 2013-05-11 08:16:59
Autor: Przemysław MW.
Co ¶wiadczy o eksplozji w TU-154M
Dnia Fri, 10 May 2013 21:53:38 +0200, the_foe napisaů(a):

W dniu 2013-05-06 22:35, jawtoszuk@gmail.com pisze:
O eksplozji úwiadczy m.in. to,ýe w skrzynce parametrów lotów sŕ odzwierciedlone dwa silne wstrzŕsy. Dodatkowo rozrzut szczŕtków samolotu zaczyna sić okoůo kilometr od pasa, a na fragmentach pod kokpitowych widoczne sŕ przebarwienia, które sŕ skutkiem oddziaůywania fali wysokiej temperatury, w skrzynce parametrów lotów sŕ odzwierciedlone dwa silne wstrzŕsy,a takýe ksztaůt wraku z wywinićtymi na zewnŕtrz burtami. To ostatnie udowodniů dr. iný. Szuladziński. Zapraszam do merytorycznej dyskusji.


to nie sa oznaki eksplozji tylko trafienia laserem duýej mocy, np z Tie Fightera, albo torpedŕ fotonowa z Enterprise NCC-1701. Ruskie maja taka technologić i jej uzyli. Sam Bruce Willis mi to powiedziaů.

Ten laser zainstalowany jest w kosmosie.

--

ĄMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă
 zwycićýonym, a nie ulec to zwycićstwoˇ  - powiedziaů Jarosůaw Kaczyński.

Co ¶wiadczy o eksplozji w TU-154M

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona