Data: 2013-05-06 13:35:11 | |
Autor: jawtoszuk | |
Co ¶wiadczy o eksplozji w TU-154M | |
O eksplozji ¶wiadczy m.in. to,że w skrzynce parametrów lotów s± odzwierciedlone dwa silne wstrz±sy. Dodatkowo rozrzut szcz±tków samolotu zaczyna się około kilometr od pasa, a na fragmentach pod kokpitowych widoczne s± przebarwienia, które s± skutkiem oddziaływania fali wysokiej temperatury, w skrzynce parametrów lotów s± odzwierciedlone dwa silne wstrz±sy,a także kształt wraku z wywiniętymi na zewn±trz burtami. To ostatnie udowodnił dr. inż. Szuladziński. Zapraszam do merytorycznej dyskusji.
|
|
Data: 2013-05-06 13:46:19 | |
Autor: jawtoszuk | |
Co ¶wiadczy o eksplozji w TU-154M | |
W dniu poniedziałek, 6 maja 2013 22:35:11 UTC+2 użytkownik jawt...@gmail.com napisał:
O eksplozji ¶wiadczy m.in. to,że w skrzynce parametrów lotów s± odzwierciedlone dwa silne wstrz±sy. Dodatkowo rozrzut szcz±tków samolotu zaczyna się około kilometr od pasa, a na fragmentach pod kokpitowych widoczne s± przebarwienia, które s± skutkiem oddziaływania fali wysokiej temperatury, w skrzynce parametrów lotów s± odzwierciedlone dwa silne wstrz±sy,a także kształt wraku z wywiniętymi na zewn±trz burtami. To ostatnie udowodnił dr. inż. Szuladziński. Zapraszam do merytorycznej dyskusji. U2, staram się dyskutować merytorycznie, a nie emocjonalnie. Lubię odnosić się i oceniać fakty, a nie osoby. Pozdrawiam! |
|
Data: 2013-05-06 15:27:12 | |
Autor: jawtoszuk | |
Co ¶wiadczy o eksplozji w TU-154M | |
W dniu poniedziałek, 6 maja 2013 22:35:11 UTC+2 użytkownik jawt...@gmail.com napisał:
O eksplozji ¶wiadczy m.in. to,że w skrzynce parametrów lotów s± odzwierciedlone dwa silne wstrz±sy. Dodatkowo rozrzut szcz±tków samolotu zaczyna się około kilometr od pasa, a na fragmentach pod kokpitowych widoczne s± przebarwienia, które s± skutkiem oddziaływania fali wysokiej temperatury, w skrzynce parametrów lotów s± odzwierciedlone dwa silne wstrz±sy,a także kształt wraku z wywiniętymi na zewn±trz burtami. To ostatnie udowodnił dr. inż. Szuladziński. Zapraszam do merytorycznej dyskusji. Xantiros, pan dr. inż. Szuladziński kieruje zespołem specjalistów w zakresie inżynierii mechanicznej i dynamiki strukturalnej,zajmuj±cym się m.in. mechanik± rozpadu konstrukcji, często z udziałem materiałów wybuchowych, prowadzi analizy zjawisk szybkozmiennych metod± elementów skończonych (eksplozje, zderzenia, katastrofy budowlane, działanie fal uderzeniowych itp) Jest polskim ekspertem i autorem ksi±żek oraz artykułów naukowych z zakresu inżynierii pracuj±cy w Australii. Zajmuje się dynamik± konstrukcji, procesami rozpadu, odkształceń i wibracji w inżynierii l±dowej, transporcie i technice wojskowej[4]. Jest specjalist± w dziedzinie skutków wybuchów i działania materiałów wybuchowych. Szczegółowa biografia, dokonania, organizacje i stowarzyszenia, w których bierze udział pan inż. s± podane w Wikipedii. Proszę nie podważać, ani nie negować autorytetu i wiedzy pana inż.. do wyja¶niania tego typu tragedii. Eksperci z zespołu pana Laska, przy całym szacunku dla nich, takiego do¶wiadczenia i zasług nie posiadaj±. Pragnę przypomnieć, że w wyja¶nianie tej tragedii jest zaangażowanych ok. stu ekspertów i profesorów min. prof. Binienda,prof. Nowaczyk, prof. Rońda. |
|
Data: 2013-05-07 07:32:21 | |
Autor: xantiros | |
Co świadczy o eksplozji w TU-154M | |
jawtoszuk@gmail.com wrote:
W dniu poniedziałek, 6 maja 2013 22:35:11 UTC+2 użytkownik To się zapytam przewrotnie jeszcze raz, czy dałbyś się operować na serce patologowi,interniście,psychiatrze zamiast chirurgowi-kardiologowi jesli nawet mieliby setki publikacji naukowych w sowjej dziedzinie ? |
|
Data: 2013-05-06 22:40:15 | |
Autor: u2 | |
Co ¶wiadczy o eksplozji w TU-154M | |
W dniu 2013-05-06 22:35, jawtoszuk@gmail.com pisze:
O eksplozji ¶wiadczy m.in. to,że w skrzynce parametrów lotów s± odzwierciedlone dwa silne wstrz±sy. Dodatkowo rozrzut szcz±tków samolotu zaczyna się około kilometr od pasa, a na fragmentach pod kokpitowych widoczne s± przebarwienia, które s± skutkiem oddziaływania fali wysokiej temperatury, w skrzynce parametrów lotów s± odzwierciedlone dwa silne wstrz±sy,a także kształt wraku z wywiniętymi na zewn±trz burtami. To ostatnie udowodnił dr. inż. Szuladziński. Zapraszam do merytorycznej dyskusji. ty dyskutujesz merytorycznie. seryjny samobojca nie...-;) -- Istniej± trzy etapy ujawniania prawdy : najpierw jest ona wyszydzana, potem spotyka się z gwałtownym oporem, a na końcu jest traktowana jak oczywisto¶ć. http://telewizjarepublika.pl/ |
|
Data: 2013-05-06 22:51:58 | |
Autor: xantiros | |
Co świadczy o eksplozji w TU-154M | |
jawtoszuk@gmail.com wrote:
O eksplozji świadczy m.in. to,że w skrzynce parametrów lotów są Zacznijmy może od tego, bo to jest ważne pytanie. W ilu zespołach brał pan dr. inż. Szuladziński udział w badaniu katastrof lotniczych jako ekspert ? Jak w odpowiedz twoja brzmo "O" razy, to nie można dyskutować merytorycznie na temat analiz osoby co nie zajmuje się katastrofami lotniczymi. |
|
Data: 2013-05-10 18:50:31 | |
Autor: pluton_ | |
Co ¶wiadczy o eksplozji w TU-154M | |
Zapraszam do merytorycznej dyskusji. To niewazne, to wszystk niewazne. Wazne jest to, ze rezultat przerosl nasze oczekiwania. Radujmy sie. Alleluja i do przodu. -- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online Nullification |
|
Data: 2013-05-10 21:53:38 | |
Autor: the_foe | |
Co ¶wiadczy o eksplozji w TU-154M | |
W dniu 2013-05-06 22:35, jawtoszuk@gmail.com pisze:
O eksplozji ¶wiadczy m.in. to,że w skrzynce parametrów lotów s± odzwierciedlone dwa silne wstrz±sy. Dodatkowo rozrzut szcz±tków samolotu zaczyna się około kilometr od pasa, a na fragmentach pod kokpitowych widoczne s± przebarwienia, które s± skutkiem oddziaływania fali wysokiej temperatury, w skrzynce parametrów lotów s± odzwierciedlone dwa silne wstrz±sy,a także kształt wraku z wywiniętymi na zewn±trz burtami. To ostatnie udowodnił dr. inż. Szuladziński. Zapraszam do merytorycznej dyskusji. to nie sa oznaki eksplozji tylko trafienia laserem dużej mocy, np z Tie Fightera, albo torped± fotonowa z Enterprise NCC-1701. Ruskie maja taka technologię i jej uzyli. Sam Bruce Willis mi to powiedział. -- @foe_pl |
|
Data: 2013-05-11 08:16:59 | |
Autor: Przemysław MW. | |
Co ¶wiadczy o eksplozji w TU-154M | |
Dnia Fri, 10 May 2013 21:53:38 +0200, the_foe napisaů(a):
W dniu 2013-05-06 22:35, jawtoszuk@gmail.com pisze: Ten laser zainstalowany jest w kosmosie. -- ĄMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie Józefa Piůsudskiego zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă zwycićýonym, a nie ulec to zwycićstwoˇ - powiedziaů Jarosůaw Kaczyński. |
|