Co świeci lepiej h4 czy h7?

Data: 2013-03-25 21:26:11
Autor: Arbiter
Co świeci lepiej h4 czy h7?

Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5150a2b4$0$1253$65785112news.neostrada.pl...

wyboru mam h4 dwuwłókową, albo 2x h7. wiem ze technologia ta sama, ale może macie jakieś informacje które przekonają mnnie do zakupu nowych droższych lamp na żarówki h7?

H7 świecą lepiej gdyż całe światło emitowane przez włókno jest rzucane na drogę. Przy H4 kilkadziesiąt procent światła tłumi daszek - przesłona.

Nowe lampy jak się się spodziewam niefirmowe mogą świecić słabo bo mają słabe elementy optyczne. Ale spróbowac można. Jeśli masz H4 i wsadzisz 2Xh7 bedziesz musiał trochę przerobić instalację gdyż przy H4 gdy włączasz drogowe, gasną mijania. Przy H7 jednocześnie świecą mijania i drogowe.

Czy są jakieś folie na nowe lampy, które chronią plastikowe szkiełka reflektorów?

zazwyczaj nie ma takiej potrzeby. A regenerować musisz z powodu spalonego odblasku, czy matowego szkła?

Co świeci lepiej h4 czy h7?