Co ¶wieci lepiej h4 czy h7?

Data: 2013-03-26 07:53:35
Autor: Miroo
Co ¶wieci lepiej h4 czy h7?
W dniu 2013-03-25 20:17, ToMasz pisze:
wyboru mam h4 dwuwłókow±, albo 2x h7. wiem ze technologia ta sama, ale
może macie jakie¶ informacje które przekonaj± mnnie do zakupu nowych
droższych lamp na żarówki h7?

Żarówki H7 s± droższe, a delikatniejsze. W wielu modelach samochodów przepalaj± się bardzo szybko, nawet 4 razy ci±gu w roku. Zwłaszcza je¶li s± to żarówki typu super hiper night +80%. No i dziwnym zbiegiem okoliczno¶ci szybko się przepalaj± w samochodach, gdzie samodzielna wymiana żarówek jest co najmniej kłopotliwa :)

Ale jak sobie przypomnę ile widziałem jad±c noc± moim starym samochodem z H4, to wolę trudniejsz± i częstsz± wymianę H7 w obecnym.

Pozdrawiam

Data: 2013-03-26 08:55:23
Autor: Marek
Co ¶wieci lepiej h4 czy h7?
On 26.03.2013 07:53, Miroo wrote:
[...]

Potwierdzam H7 przepalaja sie duzo czesciej niz zwykle H4. Zwlaszcza podatne sa wszelkie NightBreakery, +50 itp.

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2013-03-26 09:45:00
Autor: masti
Co ¶wieci lepiej h4 czy h7?
Dnia pięknego Tue, 26 Mar 2013 08:55:23 +0100 osobnik zwany Marek napisał:

On 26.03.2013 07:53, Miroo wrote:
W dniu 2013-03-25 20:17, ToMasz pisze:
wyboru mam h4 dwuwłókową, albo 2x h7. wiem ze technologia ta sama, ale
moĹĽe macie jakieĹ› informacje ktĂłre przekonajÄ… mnnie do zakupu nowych
droĹĽszych lamp na ĹĽarĂłwki h7?

Żarówki H7 są droższe, a delikatniejsze. W wielu modelach samochodów
przepalają się bardzo szybko, nawet 4 razy ciągu w roku. Zwłaszcza
jeśli są to żarówki typu super hiper night +80%. No i dziwnym zbiegiem
okoliczności szybko się przepalają w samochodach, gdzie samodzielna
wymiana żarówek jest co najmniej kłopotliwa :)

Ale jak sobie przypomnę ile widziałem jadąc nocą moim starym samochodem
z H4, to wolę trudniejszą i częstszą wymianę H7 w obecnym.

Potwierdzam H7 przepalaja sie duzo czesciej niz zwykle H4. Zwlaszcza
podatne sa wszelkie NightBreakery, +50 itp.

nic dziwnego, że te wszystkie +cośtam się przepalają bo to są przewoltowane żarówki

mst <at> gazeta <.> pl

Co ¶wieci lepiej h4 czy h7?