Co świszczy w Astrach?

Data: 2010-08-10 07:04:45
Autor: Agent
Co świszczy w Astrach?

Użytkownik "Rev" <revmode@op.pl> napisał w wiadomości news:i3plsn$tq1$1news.onet.pl...
Hej,
Kolega przewiózł mnie ostatnio Astrą I. Co mnie zdziwiło to dziwny gwizd przy przyśpieszaniu, czy przy zwalnianiu nie pamiętam, ale związane z pracą silnika (wysprzęglenie na 80% powodowało ustąpienie efektu). Sam dźwięk dosyć "rajdowy", jak turbina, ale c'mon, tam tego nie było.

W weekend napotkałem ponownie "świszczącą" Astrę. Świst ten sam, ale był słyszany z zewnątrz samochodu i to oddalonego o dobrych naście metrów.

Co to są i dlaczego Opel nie kazał sobie za "rajdową końcówkę tłumika" dopłacać? ;)

--
wiem o co ci chodzi. Mój ojciec to miał a jak sie ostatnio przejechałem to juz nie ma. Musze zapytac go jeszcze raz bo juz mi mówił ale zapomniałem co to było. Nie był to żaden wydech. Coś mi się kojarzy że po wymianie rozrządu ustało ale nie jestem pewien.

Co świszczy w Astrach?