Co symbolizuje Statua Wolności w NYC

Data: 2010-01-10 13:44:16
Autor: sofu
Co symbolizuje Statua Wolności w NYC

Użytkownik "bit" <x@x.pl> napisał w wiadomości
Nic innego jak Lucyfera czyli niosącego światło.

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Bys moze to kobieta Lucyfer rozjasniajacy mroki świata, powstale na skutek
działalnosci KRK, albo to alegoria  Bestii (KRK) w ciele kobiety niosaca
pochodnie, ktorą za chwile podpali liczne stosy.....

sofu

Data: 2010-01-10 17:10:08
Autor: raff
sofu pisze:
[...]

A byc moze to sofu ma obsesje. Ale to sie leczy.

R.

Data: 2010-01-10 17:55:28
Autor: sofu

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości
sofu pisze:
> [...]
> pochodnie, ktorą za chwile podpali liczne stosy.....
>
> sofu

A byc moze to sofu ma obsesje. Ale to sie leczy.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Byc moze? Ale takich jak ty juz sie niestety nie wyleczy. No chyba zeby
zastosowac lobotomie z jednoczesnym waleniem w dusko nogą od stołu?
Nie sadzisz, ze napisałem tak na przekór moherowych głupoli, ktorzy
doszukuja sie niestworzonych rzeczy w tym starym pomniku?
Ze zastosowałem te sama pokretna retoryke odwrócona o 180 stopni?
Ale skad ty biedaku o tym mozesz wiedziec? Dla ciebie tylko słowa ksiedza
dobrodzieja sa proste, zroumiałe i prawilne.

sofu

Data: 2010-01-10 17:57:27
Autor: raff
[...]

Tak, sofu, a wiatr ci tam nie huczy ? Miedzy uszami ?

R.

Data: 2010-01-10 18:02:11
Autor: sofu

> [...]
ksiedza
> dobrodzieja sa proste, zroumiałe i prawilne.

Tak, sofu, a wiatr ci tam nie huczy ? Miedzy uszami ?

Mnie huczy, a tobie na dodatek piździ jak w kieleckiem.

sofu

Co symbolizuje Statua Wolności w NYC