Co ta moc tak plywa?

Data: 2019-01-13 13:30:44
Autor: sczygiel
Co ta moc tak plywa?
Data: 2019-01-13 13:41:56
Autor: Zenek Kapelinder
Co ta moc tak plywa?
Przez 40 minut wyssal 90% z akumulatorow.

Data: 2019-01-14 09:52:07
Autor: J.F.
Co ta moc tak plywa?
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e72cbbf2-60da-445a-8fbf-3f66ce4e4c64@googlegroups.com...
Przez 40 minut wyssal 90% z akumulatorow.

Nubira przy 200km/h tez zbiornik wysysala szybko.
Tyle, ze tankowalo sie 5 minut :-)

J.

Data: 2019-01-13 15:02:17
Autor: sczygiel
Co ta moc tak plywa?
W dniu niedziela, 13 stycznia 2019 15:50:08 UTC-6 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Sun, 13 Jan 2019 13:30:44 -0800 (PST), sczygiel@gmail.com
napisał(a):
> https://www.youtube.com/watch?v=ojUFPKgs6iI

W moim dieslu tez tak wyglada.
Wystarczy drobne wzniesienie i mamy 15 lub 4 l/100km z gorki.
Choc przy 200km/h powinno byc stabilniej ... za to wystarczy drobny
podmuch wiatru.

No i jedzie na tempomacie ?
Bo czlowiek dodatkowe fluktuacje wprowadza.

J.

Trudno stwierdzic czy tempomatu uzywa.
Moze tak. Ale nawet jak nie to wzrost o 100% mocy nie zawsze powoduje przyrost predkosci.

A potem jechal spowrotem Wiec jak to byla wina wiatru to albo takich fluktuacji nie powinno byc albo powinny byc w druga strone.

cos tam nie pasuje.

Choc z drugiej strony dosyc czesto gdy dojezdzal do ciezarowki to lekko sie moc podnosila. I to akurat bylo powtarzalne.

Data: 2019-01-14 15:16:34
Autor: J.F.
Co ta moc tak plywa?
Użytkownik  szczygiel napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:710b8f6b-6aed-4d27-9e4f-297cbf8343fd@googlegroups.com...
> [...]

Trudno stwierdzic czy tempomatu uzywa.
Moze tak. Ale nawet jak nie to wzrost o 100% mocy nie zawsze powoduje przyrost predkosci.

IMO - tempomat lepiej predkosc stabilizuje, wiec wahania bylyby mniejsze.
Ale to na plaskim - po pofaldowanym terenie noga zapewni stabilniejsze spalanie.
Choc to jeszcze zalezy od oprogramowania pedalu gazu ...

A potem jechal spowrotem Wiec jak to byla wina wiatru to albo takich fluktuacji nie powinno byc albo powinny byc w druga strone.

Wiatr potrafi wiac porywami.
W nocy tez.

J.

Data: 2019-01-14 07:38:34
Autor: sczygiel
Co ta moc tak plywa?
W dniu poniedziałek, 14 stycznia 2019 08:18:17 UTC-6 użytkownik J..F. napisał:

>A potem jechal spowrotem Wiec jak to byla wina wiatru to albo takich >fluktuacji nie powinno byc albo powinny byc w druga strone.

Wiatr potrafi wiac porywami.
W nocy tez.

Dlatego jak jechal spowrotem to tez mial pod wiatr?
Nie klei sie to...

Tak czy siak, dziwne.

Data: 2019-01-15 21:46:09
Autor: ddddddddddddd
Co ta moc tak plywa?
W dniu 14.01.2019 o 14:16, J.F. pisze:

IMO - tempomat lepiej predkosc stabilizuje, wiec wahania bylyby mniejsze.

też tak myślałem, ale teraz mam Renault ;) ustawiam tempomat na 30mph (bo używam go zamiast limitera- limiter się za łatwo wyłącza wciśnięciem gazu i tak już się do tego przyzwyczaiłem), samochód przyspiesza do 32-33mph (to nawet 5km/h więcej niż ustawiłem...), chwilę tak jedzie, po czym zwalnia, czasem poniżej 30... Wygląda to tak, jakby czytał prędkość z wyświetlacza elektronicznego na desce a nie z jakiegokolwiek czujnika- jeżeli wyświetlacz wyświetlił>30 to zmniejsz dopływ paliwa ;)
Fakt, trafiło mi się to pierwszy raz, w innych samochodach tempomaty działały jak tempomaty :)

Lukasz

Data: 2019-01-14 20:48:43
Autor: Marek S
Co ta moc tak plywa?
W dniu 2019-01-13 o 22:30, sczygiel@gmail.com pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=ojUFPKgs6iI

Nie odpowiem bo szklanej kuli nie mam lecz niedawno o tym było na grupie. Jakieś modele Tesli szybko potrafiły przegrzewać się a wtedy zabezpieczenia mocowe dochodziły do głosu.

--
Pozdrawiam,
Marek

Co ta moc tak plywa?