Data: 2019-01-13 13:30:44 | |
Autor: sczygiel | |
Co ta moc tak plywa? | |
Data: 2019-01-13 13:41:56 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Co ta moc tak plywa? | |
Przez 40 minut wyssal 90% z akumulatorow.
|
|
Data: 2019-01-14 09:52:07 | |
Autor: J.F. | |
Co ta moc tak plywa? | |
Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e72cbbf2-60da-445a-8fbf-3f66ce4e4c64@googlegroups.com...
Przez 40 minut wyssal 90% z akumulatorow. Nubira przy 200km/h tez zbiornik wysysala szybko. Tyle, ze tankowalo sie 5 minut :-) J. |
|
Data: 2019-01-13 15:02:17 | |
Autor: sczygiel | |
Co ta moc tak plywa? | |
W dniu niedziela, 13 stycznia 2019 15:50:08 UTC-6 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Sun, 13 Jan 2019 13:30:44 -0800 (PST), sczygiel@gmail.com Trudno stwierdzic czy tempomatu uzywa. Moze tak. Ale nawet jak nie to wzrost o 100% mocy nie zawsze powoduje przyrost predkosci. A potem jechal spowrotem Wiec jak to byla wina wiatru to albo takich fluktuacji nie powinno byc albo powinny byc w druga strone. cos tam nie pasuje. Choc z drugiej strony dosyc czesto gdy dojezdzal do ciezarowki to lekko sie moc podnosila. I to akurat bylo powtarzalne. |
|
Data: 2019-01-14 15:16:34 | |
Autor: J.F. | |
Co ta moc tak plywa? | |
Użytkownik szczygiel napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:710b8f6b-6aed-4d27-9e4f-297cbf8343fd@googlegroups.com...
W dniu niedziela, 13 stycznia 2019 15:50:08 UTC-6 użytkownik J.F. napisał: Dnia Sun, 13 Jan 2019 13:30:44 -0800 (PST), sczygiel@gmail.com IMO - tempomat lepiej predkosc stabilizuje, wiec wahania bylyby mniejsze. Ale to na plaskim - po pofaldowanym terenie noga zapewni stabilniejsze spalanie. Choc to jeszcze zalezy od oprogramowania pedalu gazu ... A potem jechal spowrotem Wiec jak to byla wina wiatru to albo takich fluktuacji nie powinno byc albo powinny byc w druga strone. Wiatr potrafi wiac porywami. W nocy tez. J. |
|
Data: 2019-01-14 07:38:34 | |
Autor: sczygiel | |
Co ta moc tak plywa? | |
W dniu poniedziałek, 14 stycznia 2019 08:18:17 UTC-6 użytkownik J..F. napisał:
>A potem jechal spowrotem Wiec jak to byla wina wiatru to albo takich >fluktuacji nie powinno byc albo powinny byc w druga strone.Dlatego jak jechal spowrotem to tez mial pod wiatr? Nie klei sie to... Tak czy siak, dziwne. |
|
Data: 2019-01-15 21:46:09 | |
Autor: ddddddddddddd | |
Co ta moc tak plywa? | |
W dniu 14.01.2019 o 14:16, J.F. pisze:
też tak myślałem, ale teraz mam Renault ;) ustawiam tempomat na 30mph (bo używam go zamiast limitera- limiter się za łatwo wyłącza wciśnięciem gazu i tak już się do tego przyzwyczaiłem), samochód przyspiesza do 32-33mph (to nawet 5km/h więcej niż ustawiłem...), chwilę tak jedzie, po czym zwalnia, czasem poniżej 30... Wygląda to tak, jakby czytał prędkość z wyświetlacza elektronicznego na desce a nie z jakiegokolwiek czujnika- jeżeli wyświetlacz wyświetlił>30 to zmniejsz dopływ paliwa ;) Fakt, trafiło mi się to pierwszy raz, w innych samochodach tempomaty działały jak tempomaty :) -- Pozdrawiam Lukasz |
|
Data: 2019-01-13 22:50:12 | |
Autor: J.F. | |
Co ta moc tak plywa? | |
Dnia Sun, 13 Jan 2019 13:30:44 -0800 (PST), sczygiel@gmail.com
napisał(a): https://www.youtube.com/watch?v=ojUFPKgs6iI W moim dieslu tez tak wyglada. Wystarczy drobne wzniesienie i mamy 15 lub 4 l/100km z gorki. Choc przy 200km/h powinno byc stabilniej ... za to wystarczy drobny podmuch wiatru. No i jedzie na tempomacie ? Bo czlowiek dodatkowe fluktuacje wprowadza. J. |
|
Data: 2019-01-14 20:48:43 | |
Autor: Marek S | |
Co ta moc tak plywa? | |
W dniu 2019-01-13 o 22:30, sczygiel@gmail.com pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=ojUFPKgs6iI Nie odpowiem bo szklanej kuli nie mam lecz niedawno o tym było na grupie. Jakieś modele Tesli szybko potrafiły przegrzewać się a wtedy zabezpieczenia mocowe dochodziły do głosu. -- Pozdrawiam, Marek |