[Howard i okolice] Co tak kurde cicho??

Data: 2012-08-10 08:09:01
Autor: s
[Howard i okolice] Co tak kurde cicho??
Ja rozumiem, ze wakacje itd, ale zeby taki deal i cisza?

Pisze na goraco, wiec moge cos pokrecic, przyjdzie czas na prostowanie.
W kazdym razie, jezeli ktos sie zastanawial, co odwala Philly, to juz chyba z grubsza wiadomo :-)

Lakers dostaja: Howard
Philly dostaja: Bynum, JRich
Nuggets dostaja: Iguodala
Orlando dostaja: Afflalo, Vucevic, Harkless, Harrington

Komentujcie na zdrowie.
Jak dla mnie - wszyscy poza Orlando sa do przodu, oczywiscie zakladajac, ze pojda extensions...

Pozdr
Slawek

Data: 2012-08-10 00:48:53
Autor: Leszczur
Co tak kurde cicho??
On 10 Sie, 08:09, s <s...@wp.pl> wrote:
[...]

TRad jest pijany z rado¶ci. WytrzeĽwieje to odpisze.
A ja tak sobie siedze i mysle nad tymi nieszczesnymi Magic. Czy ich
kompletnie pojebało?
Jak widzę ich skład na najbliższy sezon to nie wiem czy mam się ¶miać
czy płakać.
Nelson-Afflalo-Hedo-Davis-Ayon???? Sprzedali Dwighta przy okazji
upychaj±c tylko kontrakt JRicha, który nie był taki zupełnie
najgorszy, a zatrzymali Hedo? A w drug± stronę przyjeli przeciętnego
role playera na SG oraz młodego backupa na srodek.
I po jasn± cholerę dawali to extension Nelsonowi?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-08-10 01:01:18
Autor: harrykot
Co tak kurde cicho??
W dniu pi±tek, 10 sierpnia 2012 09:48:53 UTC+2 użytkownik Leszczur napisał:

[...]

Jeszcze żeby dostali Gasola, to dałoby się obronić od strony Orlando t± wymianę.
To chyba desperacja ich popchnęła do podpisania takiego dealu.

Data: 2012-08-10 11:24:47
Autor: Tomasz Radko
Co tak kurde cicho??
W dniu 2012-08-10 09:48, Leszczur pisze:

TRad jest pijany z rado¶ci. WytrzeĽwieje to odpisze.

E tam. Howard jest lepszy od Bynuma, ale zatrudnienie Nasha miało dużo
większe znaczenie. NAtomiast kibice Denver powinni wpa¶ć w ekstazę.
Oczywi¶cie Karl jest w stanie to spipcyć.

[...]

A nie s±dzisz, że liczba zwycięstw w najbliższych 3-4 sezonach jest dla
nich bez znaczenia? Będ± próbować budować przez draft. Picki Lakers
(zależy jeszcze, w którym sezonie) czy Denver wiele niby nie dadz± (acz
Spurs potrafi± trafiać użytecznych zawodników nawet pod koniec drugiej
rundy - na miejscu Magic rozmieniłbym nisk± jedynkę na dwie dwójki. Im
więcej losów loteryjnych, tym większa szansa trafienia), ale ich własne
będ± bardzo wysoko.

Ale kibicem Magic to ja bym nie chciał być.

Data: 2012-08-10 12:59:47
Autor: wiLQ
Co tak kurde cicho??
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

nich bez znaczenia? Będ± próbować budować przez draft. Picki Lakers
(zależy jeszcze, w którym sezonie)

Cos w dalekiej przyszlosci [2017?], ale o ile bedzie tam Dwight to tak
czy inaczej beda niskie.

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-08-10 13:13:32
Autor: Tomasz Radko
Co tak kurde cicho??
W dniu 2012-08-10 13:59, wiLQ pisze:
[...]

Wiesz, Lakers się zmaksowali, a erozja wskutek starzenia się składu jest
nie do zatrzymania. Bryant miał najgorszy sezon w karierze od czasu
debiutu. Lepszy już nie będzie. Jeżeli zm±drzeje i zejdzie z USG do
20-22%, fajnie, ale nie brzmi to prawdopodobnie.

Gasol, a zwłaszcza Nash, też maj± ujemn± pochodn±, a pewnie nawet ujemn±
drug± pochodn±.

Czyli za dwa, trzy lata Lakers będ± mieli Howarda - i tyle. Moga być
słabsi od zeszłorocznych Magic.

Z kolei chwilę póĽniej, gdy wszystkie złogi wapienne spadn± z listy
płac, mog± być silni z powrotem.

Czyli najcenniejszym może być wybór Suns, z 2015 roku. W 2017 Lakers
powinni być z powrotem na krzywej wznosz±cej.

Data: 2012-08-10 13:05:56
Autor: wiLQ
Co tak kurde cicho??
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Jak widzę ich skład na najbliższy sezon to nie wiem czy mam się ¶miać
czy płakać. Nelson-Afflalo-Hedo-Davis-Ayon????

To raczej bedzie Nelson-Afflalo-Harkless-Nicholson-Ayon/Vucevic.
Model OKC zaklada ostre tankowanie i wlasnie to moga robic mlodym
skladem.

Sprzedali Dwighta przy okazji
upychaj±c tylko kontrakt JRicha, który nie był taki zupełnie
najgorszy, a zatrzymali Hedo? A w drug± stronę przyjeli przeciętnego
role playera na SG oraz młodego backupa na srodek.

Pewnie mieli wybor, albo pozbyc sie balastu albo dostac mlodziaki i
picki w zamian - wybrali to drugie i przy istnieniu salary floor to wg
mnie ma wiecej sensu niz sugerujecie.

I po jasn± cholerę dawali to extension Nelsonowi?

Gdyz nie mogli podpisac zadnego PG bedac powyzej sc?

Data: 2012-08-10 11:20:14
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2012-08-10 08:09, s pisze:
[...]

Denver jest do przodu tak bardzo, ĹĽe ojej. Iguodala za Harringtona i
Afflalo.

Wczoraj chodziły ploty, że Lakers mają oddać Bynum i Gasola, a dostać
Howarda i Harringtona. Cała lakersowska blogosfera jęknęła. Szczęśliwie
Kupchak nie zwariował. Teraz jeszcze tylko skontuzjować Bryanta - i
patrzeć na p'n'rolle Nash/Howard i Nash/Gasol.

Philadelphia wiele nie zyskała, ale łatwiej będzie budowac zespół wokół
Bynuma, niż było wokół Iguodali, Iggy ma bardzo specyficzny zestaw
umiejętności.

Orlando, wiadomo. Próbuje powtórzyć drogę OKC.

Data: 2012-08-10 11:30:10
Autor: s
[Howard i okolice] Co tak kurde cicho??

Philadelphia wiele nie zyskała, ale łatwiej będzie budowac zespół wokół
Bynuma, niż było wokół Iguodali, Iggy ma bardzo specyficzny zestaw
umiejętności.

To tez, ale i Bynum niewiele ma sensownych matchupow na Wschodzie.
Plus to, ze rozladowuja tlok tam, gdzie go mieli. I nawet JRich, choc dodany jako balast, ma tam sens. Daje uteskniony spacing, co sprawi, ze Turner moze grac obok fulltime.

Orlando, wiadomo. Próbuje powtórzyć drogę OKC.

Taaa, odwalili gros takiej roboty, teraz zostaje tylko maly szczegol - wydraftowac odpowiedniki Duranta, Westbrooka i Hardena :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2012-08-10 12:59:33
Autor: wiLQ
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ja rozumiem, ze wakacje itd, ale zeby taki deal i cisza?

Wszyscy w szoku? Takze Mavs i Rockets, ktorzy obudzili sie z reka w nocniku.

Pisze na goraco, wiec moge cos pokrecic, przyjdzie czas na prostowanie.
W kazdym razie, jezeli ktos sie zastanawial, co odwala Philly, to juz chyba z grubsza wiadomo :-)

Co wiadomo? Ze tym gorzej wyglada zatrudnienie Kwame?
Ze tym bardziej idiotyczne bylo podpisanie Younga?

Lakers dostaja: Howard

Podobno ma byc jeszcze Duhon. Ale tak czy inaczej Lakers sa znow mocnym contenderem i to niesamowite
jak historycznie swietni centrzy do nich zawsze trafiaja.

Philly dostaja: Bynum, JRich

Bynum podpisze extension? Bo jak nie to ta wymiana wyglada bardzo
groznie.

Nuggets dostaja: Iguodala

Z punktu widzenia wartosci oddanej vs otrzymanej bomba, ale zdajecie
sobie sprawe, ze Nuggets moga wystawic piatke Miller, Iggy, Furnier,
Faried, McGee gdzie nikt nie potrafi rzucac z dystansu?
A Karl lubi takich graczy co lubia rzucac... a zostalo ich raptem 3-4.
Bardzo ciekawa bedzie ich konstrukcja lineupow.

Orlando dostaja: Afflalo, Vucevic, Harkless, Harrington

Dla porownania "Final Nets offer Orlando rejected in July: Lopez,
Humphries (1 year, $9.6M), Brooks, 4 unprotected No. 1's for Howard,
JRich, Duhon, Clark."

Ktora lepsza wersja? Wg mnie jednak ta klepnieta, wiec nie rozumiem
psioczenia na Magic... choc tez nie wiem co oferowali Rockets.

Data: 2012-08-13 10:09:57
Autor: s
[...]

Oj tam, Ty bys chcial wszystko od razu wiedziec!

Wiadomo tyle, ze jeszcze tak do konca nie zidiocieli.
Bo zamiana Branda na Kwame czy Meeksa na Younga mogla u copokiektorych zlosliwych takie insynuacje zrodzic :-)

Lakers dostaja: Howard

Podobno ma byc jeszcze Duhon.
Ale tak czy inaczej Lakers sa znow mocnym contenderem i to niesamowite
jak historycznie swietni centrzy do nich zawsze trafiaja.

+ Meeks. Nic to, ze podatku zaplaca od cholery. Na co komu kryzys?

Philly dostaja: Bynum, JRich

Bynum podpisze extension? Bo jak nie to ta wymiana wyglada bardzo
groznie.

Podobno "maja nadzieje", ze podpisze. Ale tak sobie mysle, ze takie druzyny chyba jednak ryzykuja mniej, niz mi sie wydawalo. Bo jednak ten pozornie procentowo niewielki lewar kontraktowy to spory atut macierzystej druzyny. O ile nie mowimy o Melo, Howardzie czy Deronie :-)

[...]

Z drugiej strony - to team biegajacy i Iggy pasuje jak ulał. Plus poprawa dystrybucji piłki, co ważne, bo Miller mimo wszystko jest schyłkowy. Plus obrona, czyli trudne słowo, którego Nuggets nadal się ucz± :-) I każda poprawa tutaj jest na wagę złota.

A spacing? Cóż... Polegać będ± na zdrówku Gallo... I szukać jakiego¶ wynalazku, bo IMO sam Gallo to za mało.

[...]

Coż, na pewno ugrali swoje w tym sensie, że zamiast stracić Howarda za free, zdołali przeci±gn±ć sprawę i nieco się poobstawiać perspektywami na przyszło¶ć. Gdyby porównywać do tego, co osi±gnęli Jazz czy Nuggets, na dzi¶ jak dla mnie cudów tu nie ma. Ale i ewidentnie strategia budwania dealu była inna u Nuggets, którzy mieli widoki na walke w playoffs bez Melo, a inna u Magic, którzy bez Howarda mog± i¶ć tylko w wysoki pick draftu. Który to pick okaże się dominuj±cym centrem, którego i tak zabior± im Lakers :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2012-08-13 12:03:22
Autor: wiLQ
> [...]

Bo zamiana Branda na Kwame czy Meeksa na Younga mogla u copokiektorych zlosliwych takie insynuacje zrodzic :-)

I wciaz rodzi i bedzie rodzic!

+ Meeks. Nic to, ze podatku zaplaca od cholery. Na co komu kryzys?

W tym sezonie rzeczywiscie sporo ich to bedzie dodatkowo kosztowac, ale
juz za rok bedzie luzniej, a za 2 lata beda ponizej podatku...
> [...]

Coż, na pewno ugrali swoje w tym sensie, że zamiast stracić Howarda za free, zdołali przeci±gn±ć sprawę i nieco się poobstawiać perspektywami na przyszło¶ć. Gdyby porównywać do tego, co osi±gnęli Jazz czy Nuggets, na dzi¶ jak dla mnie cudów tu nie ma.

Zbyt delikatnie powiedziane... przepasc dzieli te wymiany.

[...]

Akurat w tym przypadku Magic nie maja prawa marudzic na Lakers bo sami i
dobrowolnie go tam sprzedali... gdy watpliwe jest iz to byla najlepsza
oferta.

Data: 2012-08-10 19:03:16
Autor: grzeda
W dniu 2012-08-10 08:09, s pisze:
Ja rozumiem, ze wakacje itd, ale zeby taki deal i cisza?

Bo to juz bylo. Payton, Kobe, Malone i Shaq.

pozdr
PG

[Howard i okolice] Co tak kurde cicho??