Co tak śmierdzi? Coś się popsuło?

Data: 2012-02-02 14:27:21
Autor: Ukaniu
Co tak śmierdzi? Coś się popsuło?

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f2a8855$0$26683$65785112news.neostrada.pl...
Potem już nie
śmierdziało, ale też nie miałem potrzeby, żeby go tak ostro cisnąć.

Co to mogło być?

Znany jeden z zapachów kostuchy.
Gdy Śmierć czai sie blisko czujemy w zależności od grzechu
- zapach siarki - grzech ciężki, piekło
- spaleniznę - przedsionek piekła
- zgniliznę - zarezerwowany dla polityków
Lub bez grzechu
- mirrę

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2012-02-02 13:29:55
Autor: to
Co tak śmierdzi? Coś się popsuło?
begin Ukaniu
Znany jeden z zapachĂłw kostuchy.
Gdy Ĺ mierĂŚ czai sie blisko czujemy w zaleÂżnoÂści od grzechu - zapach
siarki - grzech ciĂŞÂżki, piekÂło - spaleniznĂŞ - przedsionek piekÂła
- zgniliznĂŞ - zarezerwowany dla politykĂłw Lub bez grzechu
- mirrĂŞ

To nie była siarka.

Data: 2012-02-02 13:32:20
Autor: kamil
On 02/02/2012 13:27, Ukaniu wrote:
[...]

Jak siarka, to może miotał nim szatan?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-02 13:33:22
Autor: to
Co tak śmierdzi? Coś się popsuło?
begin kamil
Jak siarka, to może miotał nim szatan?

Szatan nie miotał, kura szła równo!

Data: 2012-02-02 13:35:05
Autor: kamil
Co tak śmierdzi? Coś się popsuło?
On 02/02/2012 13:33, to wrote:
begin kamil

Jak siarka, to może miotał nim szatan?

Szatan nie miotał, kura szła równo!

A paliwo miałeś firmowe, Malina?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-02 13:43:12
Autor: to
Co tak śmierdzi? Coś się popsuło?
begin kamil
A paliwo miałeś firmowe, Malina?

Trzymaj się tematu, bo dostaniesz OST-a!

--
Joachim
[Moderator Lokalny PMS]

Data: 2012-02-02 13:47:56
Autor: kamil
On 02/02/2012 13:43, to wrote:
begin kamil

A paliwo miałeś firmowe, Malina?

Trzymaj się tematu, bo dostaniesz OST-a!

Sorry ale ja poważnie pytam kolego. Na firmowym auto ponoć lepiej jeździ i można kapcia palić nawet na 3 biegu, to pewnie przy wyprzedzaniu trochę przykopciło.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-02 13:51:40
Autor: to
Co tak śmierdzi? Coś się popsuło?
begin kamil
Sorry ale ja poważnie pytam kolego. Na firmowym auto ponoć lepiej jeździ
i można kapcia palić nawet na 3 biegu

Słyszałem, że ten sam efekt można osiągnąć montując MAGNETYZER, szczególnie MAKSOR REFERENCJE w promocyjnej cenie 999 zł.

http://moto.allegro.pl/dodatkowa-moc-silnika-on-i-pb-maksor-referenc-
i2084868878.html

Polecam wszystkim! --
Joachim
[Moderator Lokalny PMS]

Data: 2012-02-02 14:02:43
Autor: kamil
On 02/02/2012 13:51, to wrote:
http://moto.allegro.pl/dodatkowa-moc-silnika-on-i-pb-maksor-referenc-
i2084868878.html

FIAT Qubo 1,4

U Pana Mariusza zakupiłem Dynamic fuel Refernece do mojego nowego słabiutkiego (1.4 75 KM-benzyna) fiata Qubo, mając nadzieje ,że ta "zabawka" da troszeczkę mocy dla tego zdechlaka , a i owszem Pan Mariusz kombinował , proponował, to takie a takie ustrojstwo (chwała chłopu za tak rzetelną kupiecką postawe) pewnie za darmo by oddał dzieło swojej pracy - no ale trafiliśmy na cudo jak wyżej , po zamontowaniu Pana Mariusza dzieła auto dostało wigoru i dziwnego pomruku(sportowego) ale nie zalezało mi na bajerach , czy mniejszemu spalaniu tylko na ..... mocy i tylko na mocy i taką uzyskałem , przed załozeniem Referenc-a zdechlak jechał max 140km/h a po 1500km coś w nim drgneło, pierdykneło i zachciało mu się jechać normalnie; gdzieś około170km/h, no kurcze dzięki za to coś Panie Mariuszu.A na koniec powiem tak: bałem się sakramencko wydac kasę na jakąś rurkę która ma dać troszeczke mocy za nie małą kase , ale zaryzykowałem kasę i efekt rurki dał mi wiele satysfakcji i mandat za przekroczenie prędkości. no to na tyle i pozdrawiam , a paliwka wcale mi wiecej nie ubywa niż przed załozeniem referenca.

Wojciech Małkowski Rumia

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-02 14:05:41
Autor: to
Co tak śmierdzi? Coś się popsuło?
begin kamil
FIAT Qubo 1,4

Myślisz kolego, że to mojej Asterki też się nada? Silniczek chyba podobny!

--
Joachim
[Moderator Lokalny PMS]

Data: 2012-02-02 14:07:34
Autor: kamil
On 02/02/2012 14:05, to wrote:
begin kamil

FIAT Qubo 1,4

Myślisz kolego, że to mojej Asterki też się nada? Silniczek chyba podobny!

Myślę że tak kolego, ja chyba do swojej gwiazdy w tedeku założę bo mi się bardziej rasowy dźwięk wydehu przyda jak zajeżdżam pod dom. Wtedy dopiero sąsiadowi szczena opadnie, kupił se BMW 750 w holenderskim gazie bo go na bęzynę nie stać.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net