Co taka cisza?

Data: 2018-10-22 07:14:32
Autor: z
Co taka cisza?
Tvny i toki fm w kółko rozmawiają z wygranymi z PO.
Pobudka! Czas wałkować sukces ;-)

PS. Czy to prawda że te 5 największych miast to zaledwie 15% społeczeństwa?

Data: 2018-10-21 22:42:15
Autor: Bruno Brunowski
Co taka cisza?
Z wydumał: "Czy to prawda że te 5 największych miast to zaledwie 15% społeczeństwa?"

Paczpan to prawie tyle ile PiS poparło w ostatnich wyborach.

--
Bruno

Data: 2018-10-22 10:29:41
Autor: z
Co taka cisza?
W dniu 2018-10-22 o 07:42, Bruno Brunowski pisze:
Paczpan to prawie tyle ile PiS poparło w ostatnich wyborach.

A w przedostatnich PO

Ty też z tych co nie rozumieją demokracji?

Data: 2018-10-22 01:37:49
Autor: Bruno Brunowski
Co taka cisza?
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 10:29:42 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2018-10-22 o 07:42, Bruno Brunowski pisze:
> Paczpan to prawie tyle ile PiS poparło w ostatnich wyborach.

A w przedostatnich PO

Pewnie te same miasta głosowały. ;)

Ty też z tych co nie rozumieją demokracji?

Jak widzisz nie warto tak rzucać procentami. A wracając do tematu to miał być pogrom KO i znikniecie ze sceny PSL, a tu nie dość że pogromu nie było to jeszcze SLD co raz mocniej wraca do gry.

--
Bruno

Data: 2018-10-22 12:53:51
Autor: z
Co taka cisza?
W dniu 2018-10-22 o 10:37, Bruno Brunowski pisze:
A wracając do tematu to miał być pogrom KO i znikniecie ze sceny PSL, a tu nie dość że pogromu nie było to jeszcze SLD co raz mocniej wraca do gry.

NIE. To naród miał się obudzić i nawet w wyborach samorządowych pogonić PiS od władzy w całym państwie. PiS miał się już po nich nie pozbierać

Taki ku... zryw że jeszcze mi się w oknach szyby trzęsą :-)

PS. SLD wraca do gry? Nie pij tyle. :-)

Data: 2018-10-22 04:24:54
Autor: Bruno Brunowski
Co taka cisza?
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 12:53:52 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Taki ku... zryw że jeszcze mi się w oknach szyby trzęsą :-)

To jak tam koalicje w sejmikach? Dużo ich będzie?

PS. SLD wraca do gry? Nie pij tyle. :-)

Ano wraca. Już było poniżej 5%. Podobnie jak PSL.

--
Bruno

Data: 2018-10-22 14:09:04
Autor: z
Co taka cisza?
W dniu 2018-10-22 o 13:24, Bruno Brunowski pisze:

Ano wraca. Już było poniżej 5%. Podobnie jak PSL.

Man nadzieję że porównujesz odpowiednie wybory nie jak ta zgraja silnie przestraszonych, skacowanych lemingów :-)

Data: 2018-10-22 05:24:34
Autor: Bruno Brunowski
Co taka cisza?
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 14:09:06 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2018-10-22 o 13:24, Bruno Brunowski pisze:

> Ano wraca. Już było poniżej 5%. Podobnie jak PSL.

Man nadzieję że porównujesz odpowiednie wybory nie jak ta zgraja silnie przestraszonych, skacowanych lemingów :-)

Spokojnie, do tych parlamentarnych jeszcze chwilka została, a już wygląda na to, że trzy lata gnojenia poszły na marne. A nie, w sumie to na marne nie poszły. PiS nie bardzo ma z kim zawiązać koalicję ;)

--
Bruno

Data: 2018-10-22 14:59:28
Autor: z
Co taka cisza?
W dniu 2018-10-22 o 14:24, Bruno Brunowski pisze:
A nie, w sumie to na marne nie poszły. PiS nie bardzo ma z kim zawiązać koalicję ;)

To nie jest takie pewne. Peezel jest tak obrotowy że zrobi wszystko żeby nie utracić stołków

Rokita (mądry człowiek) powiedział że ani PO ani PiS niech sobie nie myślą że w najbliższej przyszłości zdetronizują konkurenta.

Pora wyjeżdżać :-)

Data: 2018-10-22 06:57:52
Autor: jsen
Co taka cisza?
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 14:59:30 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Rokita (mądry człowiek) powiedział że ani PO ani PiS niech sobie nie myślą że w najbliższej przyszłości zdetronizują konkurenta.

na ile lat zycia chcesz Polske, najwspanialszy kraj swiata, opuscic?
byc przedstawicielem polskiego narodu to rzecz bardziej wspaniala, niz mozesz zdawac sobie z tego sprawe.

tak to mniej wiecej wyglada, jesli o scislosc i prawdy.

jacek

Data: 2018-10-22 11:15:21
Autor: Pajdak
Co taka cisza?
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2018-10-22 o 07:42, Bruno Brunowski pisze:
Paczpan to prawie tyle ile PiS poparło w ostatnich wyborach.

A w przedostatnich PO

Ty też z tych co nie rozumieją demokracji?

https://pl.wikiquote.org/wiki/Dyskusja:Arystoteles

http://cytaty.o.pl/arystoteles-demokracja-jest-najgorszym-z-mozliwych-ustrojow/

"Demokracja jest najgorszym z możliwych ustrojów, bowiem są to rządy hien nad osłami."

W naszym kraju osłami odymionymi kościelnym kadzidłem.

https://www.wykop.pl/link/4361289/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka/

--
Pajdak

Data: 2018-10-22 04:18:45
Autor: jsen
Co taka cisza?
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 07:14:33 UTC+2 użytkownik z napisał:
Tvny i toki fm w kółko rozmawiają z wygranymi z PO.
Pobudka! Czas wałkować sukces ;-)

PS. Czy to prawda że te 5 największych miast to zaledwie 15% społeczeństwa?

prawda, ale nie pod wzgledem finansowym.
naprawde jest tak, ze zwykli sklepikarze czuja sie zagrozeni,
bo PIS dal popis uczciwosci, ale zapomnial o tym, ze prawie kazdy
dzialalnosc prowadzacy ma cos, dom czy inne sprawy, do ukrycia.

i choc dziala na spoleczenstwa korzysc, to powinien jak najbardziej jasno
i dobitnie powiedziec, ze scigani zawziecie beda tylko ci przedsiebiorcy,
ktorzy na niekorzysc panstwa i spoleczenstwa dzialaja.

jacek

Data: 2018-10-22 09:34:24
Autor: Gondolier Kuśka
Co taka cisza?
[...]

Nu ale pisiorstwo ukroiło z samorządów trochę dla się względem tego
co było w l. 2014-2018 czy nie? Wydaje mi się mimo tego co trabią w tivi
że jednak pisorstwo ma więcej niż miało. Owszem peło może się cieszyć
że wpierdol nie był totalny i co nieco im pozostało.

Data: 2018-10-23 13:23:40
Autor: Klementyna Paluch-Rogalska
Co taka cisza?
In article <5bcd5cb7$0$490$65785112@news.neostrada.pl>, z@z.pl says...

PS. Czy to prawda że te 5 największych miast to zaledwie 15% społeczeństwa?

Prawda. Młodzi, wykształceni zaocznie, od niedawna z wielkich miast.

--
Klementynka

Co taka cisza?