Co taka cisza..???

Data: 2009-04-09 16:15:26
Autor: Virck
Co taka cisza..???
Posiadacze S-ek....Tak sobie szydziliscie ze wzrostow, pisaliscie o ubieraniu w akcje, baaa nawet byly tu licytacje kto i kiedy uciekl z gieldy i jaki to byl szczesliwy...-;)))
Ladnie was oskubali z walorow  ...-;))))) I warto sie bylo kopac z koniem..????

Data: 2009-04-09 16:47:32
Autor: Fidelio
Co taka cisza..???
Użytkownik "Virck" <Virck-Longe@verizon.wiesnet> napisał w wiadomości news:00223fbc$0$970$c3e8da3news.astraweb.com...
[...]

To nie koń, to zajęczy skok na 1800 pktów na wig20 ;-)

Data: 2009-04-09 17:26:56
Autor: tomek
Co taka cisza..???

[...]

aby się cieszyć z zysku musisz najpierw zamknąć pozycję, myślisz że zdążysz we wtorek ? przemyśl to! usiaki mają na to 2 dni więcej
:-)

Data: 2009-04-09 17:53:09
Autor: Virck
Co taka cisza..???

"tomek" <asteroid@poczta.onet.pl> wrote in message news:grl441$1lg3$1omega.artcom.pl...

[...]

Widze, ze dalej marzysz.....to marzenie trwa juz pewnie z 2 tygodnie...-;)))
Nawet jak nie zdarze sprzedac we wtorek po tym co bylo dzis to i tak mam srednio jakies 15% (wliczajac w to jakas korekte 5%) wiecej nizbym sprzedal tydzien temu jak inni....

Data: 2009-04-10 10:21:53
Autor: kogutek
Co taka cisza..???

[...]
Znaczy się na kolejny dom tym razem na Karaibach już zarobiłeś. I oczywiście na
nowego rolsa. --

Data: 2009-04-10 11:57:30
Autor: Virck
Co taka cisza..???

"kogutek" <kogutek44@vp.pl> wrote in message news:605e.00000232.49df01a1newsgate.onet.pl...

[...]

Nie chce Ci psuc Swiat piszac ile zarobilem.....

Data: 2009-04-10 18:31:06
Autor: kogutek
Co taka cisza..???

> Znaczy się na kolejny dom tym razem na Karaibach już zarobiłeś. I > oczywiście na
> nowego rolsa.

Nie chce Ci psuc Swiat piszac ile zarobilem.....
Dlaczego uważasz że popsujesz mi święta informacją o swoich zarobkach. Ja się
cieszę ze inni mają pieniądze. Jestem z branży zarabiającej na bogatych i bardzo
bogatych. Jak masz dużo kasy to jesteś potencjalnie moim klientem. A Ty piszesz
że popsujesz mi święta. Niby czym, tym że potencjalnie złapałem nowego klienta i
go skasuję że się nie pozbiera. To super wiadomość że dużo zarobiłeś. Tylko jest
jeden drobny szczegół. Ty masz za mało kasy żeby być moim klientem. O dużo za
mało. Moi klienci nie udzielają się na darmowych grupach. Nie wypada. Nie muszą
się również przechwalać jacy są bogaci. Oni bez przechwalania się są bogaci nie
do wiary. Jak Ci się uda, zarobisz mnóstwo pieniędzy to możne wrócimy do tematu.   --

Data: 2009-04-10 19:54:06
Autor: Virck
Co taka cisza..???

"kogutek" <kogutek44@op.pl> wrote in message news:605e.000002a6.49df744anewsgate.onet.pl...
[...]

Jestes bardzo pewny siebie oraz wiesz o innych wiecej niz oni sami moga o sobie wiedziec...Czytaj ile maja....Twoim klienetem nie bede, bo ja nie potrzebuje takich posrednikow co sie udzielaja na darmowych grupach i przechwalaja sie jakich to maja bogatych klientow....

Data: 2009-04-11 00:59:02
Autor: skippy
Co taka cisza..???

Użytkownik "kogutek"
Moi klienci nie udzielają się na darmowych grupach. Nie wypada.

A czy ci Twoi klienci wiedzą, że Ty się udzielasz?
A jak nie wiedzą, to skąd wiesz, że oni się nie udzielają?
Rozumiesz pułapkę logiczną jaką sobie wykoncypowałeś?

:)

Data: 2009-04-11 10:14:17
Autor: Baloo
Co taka cisza..???
"kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał w wiadomości

O dużo za mało. Moi klienci nie udzielają się na darmowych grupach. Nie wypada.

Oj to mało wiesz. Ja się udzielam :)

Data: 2009-04-09 20:35:09
Autor: mwojc
Co taka cisza..???
tomek wrote:

[...]

Myśmy nadrabiali z wyprzedzeniem te 2 dni :)

--
Marek

Data: 2009-04-09 20:20:56
Autor: Gonzo
Co taka cisza..???
System mowi siedziec na S to siedze cicho i nie marudze. Za ostatni rok zarobil wiecej niz sredniorocznie.

Data: 2009-04-10 09:23:27
Autor: mdzw
Co taka cisza..???
to, ze rosnie to bardzo dobrze
ale z tym optimizmem to bym nie przesadzal

EUR/USD jakos nie potwierdza (nie daje wiary)
we wzrosty na amerykanskim rynku akcji

ropa tez puki co kroczy w bok

padly co prawda opory techniczne na S&P500, DJ
i u nas na WIGU20, ale to trzeba jeszcze potwierdzic
bo w przeciwnym wypadku moze sie to okazac plapka

na razie jedziemy na polnoc bazujac jedynie na emocjach
wiem gielda to przedewszystkim emocje, ale jak nie bedzie
komu kupowac dalej akcji to...
.... zaczna byc sprzedawane

--
pozdrawiam,