Co takiego powiedziała Krzywonos

Data: 2010-08-31 12:15:42
Autor: boukun
Co takiego powiedziała Krzywonos
Tak sobie obejrzałem dopiero teraz na You Tubie jej wystąpienie http://www.youtube.com/watch?v=RPp4CkNUIzs
bo nie oglądam reżimowej TV i nie włączałem wczoraj żadnego programu z wiadomościami i widzę teraz, że pani Krzywonos powiedziała nic innego, jak to, że "my wszyscy, tu znajdujący się na sali, wywalczyliśmy dla SIEBIE wolność, wolnośc słowa i... koryto!!!"

Nic innego nie powiedziała. Dla polskiego narodu ci wszyscy wymienieni przez nią koledzy nic nie wywalczyli, dla polskiego narodu walczyła inna Solidarność, dla polskiego narodu walczyła Solidarność sprzed stanu wojennego. Ci wszyscy oficjele nie mają nic współnego z tą zdelegalizowaną polską Solidarnością, Tamta Solidarność ludzka Polaków umarła wraz z wprowadzeniem z inspiracji Geremka stanu wojennego. To na gruzach tamtej polskiej Solidarności, doszli do koryta ci wszyscy obecni wczoraj na tym śmiesznym zjeździe oficjele, którzy z namaszczenia Kiszczaka rozjebali ten kraj i wypasieni,  za ludzkie pieniądze robią sobie jeszcze na nasz koszt szopki...

boukun

Data: 2010-08-31 04:26:05
Autor: Pistacjusz
On 31 Sie, 12:15, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

No Krzywonos akurat ma swoje pięć minut i może zarobić trochę kasy ale
to tylko dzięki temu, że Wałęsa obraził się za przegrany proces z
Wyszkowskim. Donuś potrzebuje na gwałt jakiegoś parawanu za którym
mógłby się skryć i dlatego tą tłustą ladu na chwile dopuścili do
korytka aby sobie mogła pochłeptać. Przez trzydzieści lat nie dane jej
było więc zmarniała biedaczka.

Data: 2010-08-31 14:02:22
Autor: boukun

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:1c0186b2-60bc-4286-8232-9be2431a1adfl20g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A mnie ICH igrzyska najmniej interesują, wczoraj nie oglądałem ICH wiadomości...

boukun

Data: 2010-08-31 17:40:01
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

============================

W jaki sposób może zarobić trochę kasy?

Data: 2010-08-31 17:41:33
Autor: u2
Co takiego powiedziała Krzywonos
W jaki sposób może zarobić trochę kasy?

I co jej to da ? Cycki Bronka, łysinę Donka ? :)

Data: 2010-08-31 12:26:22
Autor: kapitan
boukun pisze:

Tamta Solidarność ludzka Polaków umarła wraz z wprowadzeniem z inspiracji Geremka stanu wojennego.

Mozesz rozwinac mysl? Na czym ta inspiracja Geremka do wprowadzenia stanu wojennego? Mozesz podac jakies fakty?

--
pzdr kapitan

Data: 2010-08-31 12:34:20
Autor: dexth

Użytkownik "kapitan" <kakapit@wp.pl> napisał w wiadomości news:i5ilce$7sa$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:

Tamta Solidarność ludzka Polaków umarła wraz z wprowadzeniem z inspiracji Geremka stanu wojennego.

Mozesz rozwinac mysl? Na czym ta inspiracja Geremka do wprowadzenia stanu wojennego? Mozesz podac jakies fakty?

Domyślam sie, że Geremek  współpracował z reżymowym rządem komunistycznym i to doprowadziło do wprowadzenia stanu wojennego. Ale może niech boukun odpowie.

pozdr dexth

Data: 2010-08-31 11:13:31
Autor: DJ MC Donald Musk
On 31 Sie, 12:34, "dexth" <de...@interia.pl> wrote:
Użytkownik "kapitan" <kaka...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:i5ilce$7sa$1inews.gazeta.pl...

> [...]

to doprowadziło do wprowadzenia stanu wojennego. Ale może niech boukun

oczywiscie. geremek+Michnik+Walizka ugadali sie z jaruzelem co do
wprowadzenia SW...
dowody sa w archiwum...

Data: 2010-08-31 12:46:05
Autor: boukun

boukun pisze:

[...]

Ktoś tu dzisiaj podawał, że na tym zjeździe był Ciosek, nie pomyślałeś dlaczego poczuwa się on być ojcem TEJ Solidarności?

Geremek za to dostał Orła Białego

Geremek

Ostatnim z dluzszego szeregu odznaczonych jest Bronislaw Geremek. Po
dekoracji powiedzial "Gazecie Wyborczej": "Jestem wzruszony. To szczególne
odznaczenie, bo odnowione po latach, staje sie pomnikiem polskiej
dzialalnosci niepodleglosciowej. Przyznanie mi tego orderu pozwala sadzic,
ze sierpniowy zryw 1980 r. i Okragly Stól 1989 r. oraz pózniejsza praca nad
zmiana Polski wpisuja sie w polska tradycje niepodleglosciowa".
Kpi - czy o droge pyta? To pytanie wydaje sie niestosowne w stosunku do
czlowieka, który od 1950 roku byl czlonkiem PZPR, byl jej funkcjonariuszem
na Uniwersytecie Warszawskim do 1968 roku (wtedy z niej wystapil, ale wcale
nie po tak zwanych wydarzeniach marcowych...) i przez prawie dwie dekady
pilnowal czystosci klasowej na najwiekszej polskiej uczelni. Dobrze, ze
przynajmniej nie plakal ze wzruszenia, jak to sie przydarzylo Brezniewowi,
gdy go Jaruzelski odznaczal Virtuti Militari I klasy. Ale Brezniew byl
wówczas ponoc pijany...
Nie zawazyla nad udekorowaniem Geremka jego postawa pod koniec 1981 roku,
ujawniona na lamach paryskiej "Kultury" (na podstawie material w Stasi).
Geremek mial wówczas prosic wladze PRL o wprowadzenie stanu wojennego, co
tez sie stalo. Przytoczmy za "Kultura" wypowiedz Stanislawa Cioska, wówczas
ministra do spraw zwiazków zawodowych, z którym Geremek (w czyim imieniu? To
ciekawe) byl kontakcie: "czesc wplywowych doradców zrozumiala obecne
polozenie i zmiane sytuacji. Boja sie bardziej niz sadzimy i zaczynaja
ratowac wlasna skóre. Odbylem wlasnie osobliwa rozmowe z szefem sztabu
ekspertów Geremkiem (bliskie zwiazki z miedzynarodówka socjaldemokratyczna,
osobiste kontakty z Kreiskym i innymi). Nie wierzylem wlasnym uszom. Geremek
oswiadczyl, ze dalsza pokojowa koegzystencja pomiedzy w obecnej formie i
realnym socjalizmem [jest] niemozliwa. Konfrontacja silowa nieunikniona.
Wybory do rad narodowych musza zostac przesuniete. Organy wladzy panstwowej
musza zlikwidowac aparat Solidarnosci. Po konfrontacji silowej moglaby
powstac na nowo, ale jako rzeczywisty zwiazek zawodowy, bez Matki Boskiej w
klapie, bez programu gdanskiego, bez politycznego charakteru i bez ambicji
siegania po wladze. Byc moze - kontynuowal Geremek - zostana zachowane sily
umiarkowane, takie jak Walesa. Po konfrontacji nowa wladza panstwowa moglaby
w oparciu o odmienna sytuacje polityczna kontynuowac okreslone procesy
demokratyczne".
Tu nie potrzeba zadnego komentarza, albowiem Geremek nigdy i nigdzie nie
zanegowal tego faktu. Jak gdyby nigdy nic, smieje sie nam w twarz, z Orderem
Orla Bialego w klapie.
http://groups.google.pl/group/soc.culture.polish/browse_thread/thread/6ec590f5c9290eb0/3836f11aa04fd4df?hl=pl&q=Ostatnim+z+dluzszego+szeregu+odznaczonych+jest+Bronislaw+Geremek#3836f11aa04fd4df

boukun

Data: 2010-08-31 13:36:55
Autor: kapitan
boukun pisze:

[...]
Geremek wstapil do PZPR jako 18 latek jak wielu innych mlodych i naiwnych. Kazdy ma prawo popelnic bledy, wazne jest co z tym zrobi dalej.

byl jej funkcjonariuszemna Uniwersytecie Warszawskim do 1968 roku (wtedy z niej wystapil, ale wcale
nie po tak zwanych wydarzeniach marcowych...)
Wystapil na znak protestu przeciwko inwazji wojsk Układu Warszawskiego na Czechosłowację. Jesli juz podajesz fakty to dokladnie, bo pozniej jest jak w tym starym dowcipie: "..nie w Moswkie tylko Leningradzie, nie Wolgi tylko rower i nie rozdaja tylko kradna."

i przez prawie dwie dekady pilnowal czystosci klasowej na najwiekszej polskiej uczelni.
Podaj fakty ze tak bylo.

Dobrze, ze przynajmniej nie plakal ze wzruszenia, jak to sie przydarzylo Brezniewowi,
gdy go Jaruzelski odznaczal Virtuti Militari I klasy. Ale Brezniew byl
wówczas ponoc pijany...
Bez komentarza

Z reszta argumentow nawet mi sie nie chce polemizowac

Jesli ktos rzuci na mnie absurdalne oskarzenia, a ja nie zechcę ich prostowac, bo to nie moj poziom dyskusji, to tym samym przyznam sie do winy? Co to za logika jest?

Zapytam za innymi, to kto przyczynil sie w najwiekszym stopniu  do obalenia komuny? Wiemy juz ze nie byli to: Walesa, Michnik, Borusewicz, Krzywonos, Mazowiecki, Gremek, Lis i wszyscy inni ktorzy nie zgadzaja sie z filozowia jarkacza.

Wychodzi na to ze to prezes na najwieksze zaslugi w tym wzgledzie. Co wiecej, byl przebiegly do tego stopnia, ze zrobil to z pozycji szeregowego czlonka solidarnosci nie biorac aktywnego udzialu w wydarzeniach siernia 80 ani w zadnych innych w tamtym czasie.

--
pzdr kapitan

Data: 2010-08-31 14:00:53
Autor: boukun

Użytkownik "kapitan" <kakapit@wp.pl> napisał w wiadomości news:i5ipgo$nkn$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:

[...]

A walczył całe życie zażarcie o utrwalanie systemu...

[...]

Akurat to nie ma tu znaczenia...

i przez prawie dwie dekady pilnowal czystosci klasowej na najwiekszej polskiej uczelni.
Podaj fakty ze tak bylo.

Tak jest do dziś, walczą nie tylko o czystośc kalsy, ale i rasy... To są fakty, które każdy myślący człowiek nie jest w stanie nie widzieć...

[...]

Jakiego obalenia komuny? Jakiej komuny? Co z tego wyszło? Kto na przepoczwarzeniu się przy okrągłym stole systemu, najwięcej skorzystał? Widziałeś wczoraj na tym ICH zjeździe. To oni WSZYSCY dla siebie przepoczwarzyli system! A robotnicy nie mają już związku, robotnicy szukają pracy w RFN, Anglii, Irlandii i w całym świecie, bo w kraju są traktowani dziś jak śmiecie...

Ale jeśli twierdzić, że "prezes" walczył z pozycji szeregowego członka solidarności nie biorąc aktywnego udziału w wydarzeniach siernia 80, to faktycznie największa chwała mu za to! Ja też walczyłem wówczas z pozycji szarego człona Solidarności, ba, byłem nawet w komisji skrutacyjnej zakładu pracy, Zakładów Mięsnych w Jeleniej Górze i brałem udział w wyborach w klubie Gencjana w Cieplicach niezależnego zawodowego związku zakładowego Solidarność. Z tym, że po wprowadzeniu stanu wojennego nas spacyfikowano, wytrzebiono niezależnych Polaków, represjami i szykanami zmuszono do opuszczenia kraju, latami stagnacji zniechęcono, a w tym czasie Geremka i Kaczyńskiego Kiszczak usadowił przy okrągłym stole, już pozbywszy się w między czasie niezależnych Polaków, takich jak ja z opozycji. I dziś ONI świętują, świętują swoje koryto, a Polaków ograbili w trakcie przepoczwarzania ststemu...

I to jest cała prawda, o tym pierdoleniu o tzw. "obalaniu" systemu, czy jak ty to pieprzysz, "komuny".... Kiszczak z Jaruzelskim, Geremkiem i Kaczyńskim zmienili sobie system!!! Pod siebie!!! A teraz sie biją o najlepsze kąski, a głupi naród się przygląda i im kibicuje, nie mając dzieciom co do garnka włożyć...

boukun

Data: 2010-08-31 16:10:59
Autor: cirrus
boukun pisze:
Tamta Solidarność ludzka Polaków umarła wraz z wprowadzeniem z inspiracji Geremka stanu wojennego.
Mozesz rozwinac mysl? Na czym ta inspiracja Geremka do wprowadzenia stanu wojennego? Mozesz podac jakies fakty?

Nie może, równie dobrze móglby podać fakty, że inspiracja stanu wojennego pochodziła od JP II.

--
stevep

Data: 2010-08-31 19:21:04
Autor: boukun

boukun pisze:
[...]

Fakty podałem. Geremek nigdy tego nie próbował nawet dementować. A można zawsze się zapytać Cioska, który dzisiaj jednoznacznie daje znać, że tak właśnie było...

boukun

Co takiego powiedziała Krzywonos