Co takiego powiedziała Krzywonos

Data: 2010-08-31 04:26:05
Autor: Pistacjusz
Co takiego powiedziała Krzywonos
On 31 Sie, 12:15, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Tak sobie obejrzałem dopiero teraz na You Tubie jej wystąpieniehttp://www.youtube.com/watch?v=RPp4CkNUIzs
bo nie oglądam reżimowej TV i nie włączałem wczoraj żadnego programu z
wiadomościami i widzę teraz, że pani Krzywonos powiedziała nic innego, jak to,
że "my wszyscy, tu znajdujący się na sali, wywalczyliśmy dla SIEBIE wolność,
wolnośc słowa i... koryto!!!"

Nic innego nie powiedziała. Dla polskiego narodu ci wszyscy wymienieni przez nią
koledzy nic nie wywalczyli, dla polskiego narodu walczyła inna Solidarność, dla
polskiego narodu walczyła Solidarność sprzed stanu wojennego. Ci wszyscy
oficjele nie mają nic współnego z tą zdelegalizowaną polską Solidarnością, Tamta
Solidarność ludzka Polaków umarła wraz z wprowadzeniem z inspiracji Geremka
stanu wojennego. To na gruzach tamtej polskiej Solidarności, doszli do koryta ci
wszyscy obecni wczoraj na tym śmiesznym zjeździe oficjele, którzy z namaszczenia
Kiszczaka rozjebali ten kraj i wypasieni,  za ludzkie pieniądze robią sobie
jeszcze na nasz koszt szopki...

boukun

No Krzywonos akurat ma swoje pięć minut i może zarobić trochę kasy ale
to tylko dzięki temu, że Wałęsa obraził się za przegrany proces z
Wyszkowskim. Donuś potrzebuje na gwałt jakiegoś parawanu za którym
mógłby się skryć i dlatego tą tłustą ladu na chwile dopuścili do
korytka aby sobie mogła pochłeptać. Przez trzydzieści lat nie dane jej
było więc zmarniała biedaczka.

Data: 2010-08-31 14:02:22
Autor: boukun

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:1c0186b2-60bc-4286-8232-9be2431a1adfl20g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A mnie ICH igrzyska najmniej interesują, wczoraj nie oglądałem ICH wiadomości...

boukun

Data: 2010-08-31 17:40:01
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

W jaki sposób może zarobić trochę kasy?

Data: 2010-08-31 17:41:33
Autor: u2
Co takiego powiedziała Krzywonos
W jaki sposób może zarobić trochę kasy?

I co jej to da ? Cycki Bronka, łysinę Donka ? :)

Co takiego powiedziała Krzywonos