Co takiemu zrobić - kolejni oszuści z allegro

Data: 2009-03-11 19:44:34
Autor: kolega
Co takiemu zrobić - kolejni oszuści z allegro
Kupowałem na allegro około 300 przedmiotów nie było problemów było super

kupiłem teraz miernik za 150 zł jak zwykle zapłaciłem super wszystko
http://allegro.pl/item549665586_miernik_va18b_automat_z_usb_gwar_f_vat_od_s_s.html
na tej aukcji
mija tydzień nie ma drugi tydzień nic trzeci tydzien nic

no to próbuje kontaktu

telefon stacjonarny wiecznie zajęty
na maile nie odpowiada a chyba nawet zlikwidował maile  bo mam komunikat delivery post
na allegro mu konto zawiesili
strona internetowa zliwkidowana

zgłosiłem problem do allegro ale co tam napisali mi że mam go postraszyc ze zgłosze na policje
ale jak go postraszyc jak nawet kontaktu nie ma teraz

Co radzicie zrobić ? zapomnieć o sprawie ?

Data: 2009-03-11 19:59:21
Autor: *piotr'ek*
Co takiemu zrobić - kolejni oszuści z allegro
zgłosiłem problem do allegro ale co tam napisali mi że mam go postraszyc ze zgłosze na policje

Zgłoś na policję

ale jak go postraszyc jak nawet kontaktu nie ma teraz

Ty nie, ale allegro jest w stanie go namierzyć. Czy skutecznie to się okaże.

Co radzicie zrobić ? zapomnieć o sprawie ?

Nigdy.

*

Data: 2009-03-11 20:15:38
Autor: boropi
[...]

Zgłoś na policję to dostaniesz z powrotem pieniądzę od allegro z programu ochrony kupujących.

Data: 2009-03-11 22:11:03
Autor: HALF&HALF
Użytkownik "boropi" <boropi1tnijto@wp.pl> napisał w wiadomości news:gp935i$3d8$1nemesis.news.neostrada.pl...
Zgłoś na policję to dostaniesz z powrotem pieniądzę od allegro z programu ochrony kupujących.

Wczesniej jezeli zachowales sobie numer delikwenta postrasz policja bo wiadomo ze lepszy skutek odniesie to jezeli sie dogadacie niz zwrot z Allegro (iles % straconej kwoty to jednak nie cala...). Jezeli nic to nie da zglos sprawe bo od tego oni sa a Allego jest tylko posrednikiem.

Co takiemu zrobić - kolejni oszuści z allegro