Co takiemu zrobić - kolejni oszu¶ci z allegro

Data: 2009-03-11 19:59:21
Autor: *piotr'ek*
Co takiemu zrobić - kolejni oszu¶ci z allegro
zgłosiłem problem do allegro ale co tam napisali mi że mam go postraszyc ze zgłosze na policje

Zgło¶ na policję

ale jak go postraszyc jak nawet kontaktu nie ma teraz

Ty nie, ale allegro jest w stanie go namierzyć. Czy skutecznie to się okaże.

Co radzicie zrobić ? zapomnieć o sprawie ?

Nigdy.

*

Co takiemu zrobić - kolejni oszu¶ci z allegro