Co tam rowerek biegowy...

Data: 2012-04-05 02:43:14
Autor: rmikke
Co tam rowerek biegowy...
....czy kolka, czy kij. Tak sie uczy dziecko jezdzic:

http://u.42.pl/2IiJ

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-04-05 00:29:17
Autor: garym
Co tam rowerek biegowy...
On 5 Kwi, 04:43, rmikke <Rot13.Elfmneq.Zv...@tznvy.pbz> wrote:
...czy kolka, czy kij. Tak sie uczy dziecko jezdzic:

http://u.42.pl/2IiJ

--

a to akurat też jest rowerek biegowy, tyle ze z możliwością
podczepienia pedałów:

http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B003DKL5E4/testberichte_sub1-21/ref=nosim&ascsubtag=3702_273313_4f7d4988

pzdr

Data: 2012-04-05 12:47:51
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Co tam rowerek biegowy...
garym, Thu, 5 Apr 2012 00:29:17 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
[...]

Czasami mam wrażenie, że jakby tutaj pokazać dwie "superhot" dziewczyny
jadące na rowerach, to większe zainteresowanie niektórych
czytelniko-pisaczy wzbudziłyby rowery...

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-04-05 12:56:42
Autor: Liwiusz
Co tam rowerek biegowy...
[...]

To pewnie efekt "złych" siodełek ;)

--
Liwiusz

Data: 2012-04-05 16:18:01
Autor: rmikke
Co tam rowerek biegowy...
Dnia Thu, 5 Apr 2012 12:47:51 +0200, Marek 'marcus075' Karweta naskrobał/a:

[...]

Jakby rowery tez byly superhot, to kto wie, kto wie...

Data: 2012-04-05 23:22:45
Autor: Tomek Banach
Co tam rowerek biegowy...
On 2012-04-05 12:47, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

Czasami mam wrażenie, że jakby tutaj pokazać dwie "superhot" dziewczyny
jadące na rowerach, to większe zainteresowanie niektórych
czytelniko-pisaczy wzbudziłyby rowery...

Jakby miały powyżej powiedzmy 17 lat to nie sądzę.

--
Tomek

Data: 2012-04-06 11:04:17
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Co tam rowerek biegowy...
W dniu 2012-04-05 23:22, Tomek Banach pisze:
On 2012-04-05 12:47, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

[...]

"Jak dla pana tyłek atrakcyjnej szesnastolatki nie jest rarytasem, to pan jest pedał i mam się od pana trzymać z daleka." ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Co tam rowerek biegowy...