Co tam słychać na rynku?

Data: 2020-03-13 18:00:12
Autor: z
Co tam słychać na rynku?
Coś warto kupić?
Jakieś prawdziwe promocje?
Jest coś na magazynach co nie schodzi z powodu pandemii? ;-)

Data: 2020-03-13 22:55:45
Autor: Jamnior
Co tam słychać na rynku?
W dniu 2020-03-13 o 18:00, z pisze:
Coś warto kupić?
Jakieś prawdziwe promocje?
Jest coś na magazynach co nie schodzi z powodu pandemii? ;-)

Byłem dzisiaj w Lidlu, kalafiory staniały :), nie mogłem się powstrzymać.

Data: 2020-03-14 21:59:54
Autor: Budzik
Co tam słychać na rynku?
Użytkownik Jamnior jamnior@gazeta.pl ...

[...]

W biedrze 4x1,75 pepsi za 9.20. ;-DDD
pepper.pl

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Data: 2020-03-16 00:16:15
Autor: radekp@konto.pl
Co tam słychać na rynku?
14 Mar 2020 21:59:54 GMT, w <XnsAB80E19045937budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Użytkownik Jamnior jamnior@gazeta.pl ...

> powstrzymać. > W biedrze 4x1,75 pepsi za 9.20. ;-DDD

Daj znać kiedy będą dopłacać -- może się skuszę.

Co tam słychać na rynku?