Co tam u Glodzia ?

Data: 2009-06-06 17:19:41
Autor: CYC
Co tam u Glodzia ?
Jak sprawuje sie w Gdansku ? , czy dalej jest tak lasy na doczesne dobra ? .
Pije wodke jak onegdaj z Kwasniewskim , czy juz nie ma z kim bo nikt nie chce sie z nim zadawac ? .
Ciekawi mnie tez , czy wklada swoej generalski mundur i paraduje zadajac honorow od przechodzacych zolnierzy  .....znaczy kiedy przejezdza swoja limuzyna ktora prowadzi osobisty kierowca ? .
Troche popomstowal na wladze w czasie urozystosci ! troche ja  zbesztal . Czy jdnak wziala sobie ona do serca jego slowa ? czy pan prezydent zlekcewazyl to tupeciarstwo ? .
Tak nawiasem mowiac kto zaprosil na uroczystosci , tego wiecznie niezaspokojonego w ambicjach kleche ? .
Kto dal mu glos i z jakiej racji ? . Czyzby i to narodowe swieto klesza bezczelnosc usilowala zawlaszczyc ? .

cyc

Data: 2009-06-06 18:44:13
Autor: cytryna
Co tam u Glodzia ?
[...]

GłódĽ przybył z córka pewnego gańskiego "małego żulika" czyli z Walizk±, on w generalskich spodniach i koloratce ona w T-shircie i majtkach. Bawili sie znakomicie a wraz z nimi wszyscy uczestnicy "nocnej zmiany", sponsorzy oraz popieracze międzynarodowi wielbieni przez swoje nacje. Juz Tuwim wszystko to przewidział i dał temu wyraz w wierszu Bal w Operze.

Data: 2009-06-07 10:51:29
Autor: {he®sk}
Co tam u Glodzia ?
On Sat, 6 Jun 2009 17:19:41 +0200, "CYC" <ja@ja.pl> wrote:

Jak sprawuje sie w Gdansku ? , czy dalej jest tak lasy na doczesne dobra ? .

 [...]

 oj bigus, mohery znow dobiora ci sie do odbytu ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2