Co tam u doktora dyrektora slychac ?

Data: 2010-01-08 09:47:39
Autor: cyc
Co tam u doktora dyrektora slychac ?
Sluchy chodza , ze ledwie bokami robi i powaznie mysli o ograniczeniu dzialalnosci biznesowej jako , ze i jemu kryzys dopiekl do zywego .
No coz dziura , nawet jesli tylko w ziemi  kosztuje, tymbardziej jesli z niej zamiast ropy , tylko schlodzona woda wyplywa . Ale koltunki nawet to kupia i doktorowi doplaca , choc dzisiaj juz duzo mniej niz by sobie zazyczyl .

cyc

Data: 2010-01-08 11:24:22
Autor: marek czaplicki
cyc pisze:
[...]

jak to było? "trzeba siać, siać, siać"? chyba zabrakło ziarna :-) .

Data: 2010-01-08 12:20:04
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-08 09:47, cyc pisze:
[...]

Wiesz cycu, zupełnie nie rozumiem tej Twojej totalnej krytyki Rydzyka. Np. tego że eksperymentuje z geotermą. Narzekasz ciągle na wysokie opłaty za ogrzewanie i ciepłą wodę a jednak krytykujesz tego co próbuje zmienić istniejący 'Status Quo". Powiedz o co Ci chodzi, masz jakieś uprzedzenia osobiste do Rydzyka? Oskubał Cię, albo cos w tym stylu?

Data: 2010-01-08 16:55:00
Autor: cyc

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hi74d9$qvo$1news.onet.pl...
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Tak , mam  uprzedzenia !.
Czy oskubal ? .
Tak oskubal , jak wszystkich moich rodakow .
Eksperymenty nie sa dziedzina dzialania ksiedza , od tego sa ludzie , ktorzy maja pojecie o tym co robia , tymbardziej jesli za eksperymentem stoi tylko zwykla chec wyludzenia kolejnych pieniedzy od zidiocialych koltunkow w tym tych reprezentujacych panstwo . Poki wyludza z prywatych portfeli , nie moj problem , tylko tych , ktorzy sa wykorzystywani i ew. prokuratury , jesli jednak wyludza moje , oddane we wladanie panstwa pieniadze , to sprawa zaczyna byc juz osobista .

cyc

Data: 2010-01-08 22:50:49
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-08 16:55, cyc pisze:
[...]

Wiesz, ja jeszcze do niedawna miałem zdanie o rydzyku takie jak Ty.  Ale gdy się tak zastanawiam to nachodzą mnie wątpliwości o co w tym wszystkim chodzi.
Torpedowane są wszystkie jego pomysły na przełamywanie monopoli.. Nie wiedzieć z jakiego powodu dyskredytowane jest jego radio i telewizja (a przecież to radio nie jest dla niego tylko dlla milionów słuchaczy), sa jakieś wątpliwości co do jego telefonii komórkowej no i wreszcie ta geoterma...

Data: 2010-01-09 09:48:13
Autor: cyc

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hi89c0$4en$1news.onet.pl...
[...]

Wdajacy sie w biznes ksiadz , nawet jesliby ten byl najlepszy i najuczciwszy , jest nieporozumieniem i kaze takim ksiedzem gardzic . Traci nie tylko wiarygodnosc ale i na dodatek splyca sacrum  . Jesli na dodatek taki ksiadz biznesmen oszukuje , wyludza i naciaga , to staje sie przestepca a nie ksiedzem .
Odwolujac sie do biblii a wiec slow Bozych mozna smialo , ze ksiadz biznesmen jest diabla wart i miejsce jego w piekle a nie na ambonie !.

cyc

Data: 2010-01-09 01:39:00
Autor: Antenka
On 9 Sty, 09:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomościnews:hi89c0$4en$1news.onet.pl...

> [...]

Odwolujac sie do biblii a wiec slow Bozych mozna smialo , ze ksiadz
biznesmen jest diabla wart i miejsce jego w piekle a nie na ambonie !.

cyc- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Owsik to "świecki ksiądz"!  Zatem też jest "przestępcą", bo wyłudza od
małoletnich i nieświadomych - pod sąd z nim! Hehe

Antenka

P.s. Cycu, niech ciebie głowa o to nie boli, kto komu daje, jeśli to
nie twoja kasa to won, hipokryto! Jak chcesz nabijać kabzy owsikowe to
mu dawaj i wara od "CARITAS - POLSKA" obludniku!
Wiesz mnie to wisi - jak ktoś jest głupi niech wspomaga jąkałę - on
ode mnie nigdy grosza nie dostał i nie dostanie, nawet złamanego :-P.
Wolę wpłacić na dzieła Ojca Dyrektora :-))!

Data: 2010-01-09 14:12:54
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-09 09:48, cyc pisze:
[...]

Każe gardzić nawet gdy robi to dla ludzi? A nie dopuszczasz do siebie myśli  że w Rydzyku ma pocieszenie miliony ludzi? Myślę że chyba właśnie na tym polega rola księdza.
Jak na razie z jego radia, telewizji czy z sieci telefonii komórkowej dużo ludzi ma pocieszenie.

Data: 2010-01-10 11:55:58
Autor: cyc

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hi9vcu$gjf$1news.onet.pl...
[...]

Rola ksiedza jest wylacznie dbac o ludzkie sumienia i dusze a wiec ewangelizacja a nie o to aby korzystajac i ich naiwnosci dorabiac sie w imieni instytucji dla jakiej pracuje , majatku . Najzwyczajniejszym bluznierswtem jest wykorzystywanie wizerunku Boga oraz odwolywanie sie do niego w drodze do pozyskiwania pieniedzy .
Jesli nie jest to lotrostwem to ja jestem biskupem i znacznie bardziej bogobojnym niz wiekszosc tych , ktorzy dzisiaj na Bogu robia "kase" .
Z TV , radia i telefonii maja pocieszenie ? . Przeciez to na ogol sa ludzie nieszczesliwi co w cyniczny sposob wykorzystuje sekciarz a tych najlatwiej zindoktrynowac . Po procesie prania mozgu z wykorzystaniem sacrum z czlowiekiem mozna zrbic juz wszystko . przukladow rydzykopodobnych dzialan mamy bez liku , ze wspomne tylko o sekcie Moona , czy jak mu tam bylo . Ludzie po praniu mozgu nie tylko oddaja caly swoj majatek ale sa w stanie popelniac masowe samobojstwa !.
I Ty mowisz o "znajdowaniu pocieszenia " ? .

cyc

cyc

Data: 2010-01-12 00:07:18
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-10 11:55, cyc pisze:

[...]

Ty pewnie w księżach chciałbyś widzieć bezduszne maszyny.Ale nie zapominaj że ksiądz to też człowiek, więc nie odmawiaj mu prawa do wrażliwości na ludzka krzywdę.
Telewizja i radio Rydzyka służy właśnie do podtrzymywania ludzi na duchu. One mówią jak się sprawy mają..
No pomyśl sam - w kim ma znaleźć pocieszenie biedna starowinka-emerytka? W panu prezydencie? - Który zaraz po wiadomościach wieczornych w TVP1 w których była mowa że od nowego roku wszystko zdrożeje, a ten  swoim orędziu noworocznym prawi jakie to Polacy wiodą cudowne życie.
Czasem dobre słowo cycu, jest cenniejsze od pieniędzy...

Data: 2010-01-08 12:22:59
Autor: Artur Borubar
Co tam u doktora dyrektora slychac ?
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Sluchy chodza , ze ledwie bokami robi i powaznie mysli o ograniczeniu dzialalnosci biznesowej jako , ze i jemu kryzys dopiekl do zywego .

Kradzione nie tuczy.

Przemek
--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Data: 2010-01-08 14:15:32
Autor: =heÂŽsk=
Co tam u doktora dyrektora slychac ?

 to po cholere zes tyle kradl ? ;o)))

Data: 2010-01-09 07:42:32
Autor: Artur Borubar
Co tam u doktora dyrektora slychac ?
Użytkownik "=heRsk=" <xl_?bigbrednie@interia.pl> napisał

to po cholere zes tyle kradl ? ;o)))

Z Rydzykiem rozmawiasz wikary? Nie lepiej poprosic o audiencje (sic!), niż tak na odległośc?

Przemek

Data: 2010-01-08 13:51:19
Autor: Antenka
On 8 Sty, 09:47, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Wiedz Cycu, że nie jedna czerstwa babcinka, co z wdowiego grosza
utrzymuje dzieła łojca dyrektora złoiłaby ci skórę laską, którą się
podpiera :D. Obrzydliwa jest ta twoja ub-ecka troska o jej kieszeń!
Wszystko co służy dobru wspólnemu - w tym przypadku  pozyskiwanie
ciepłych źródeł ( i nie kłam, że woda jest zimna - kłamca!!!), by
obniżyć złodziejskie opłaty za CO jest jak najbardziej pożądane! Idź
precz duchu zły! :-P Boże, blogosław dzieła O. Rydzyka i wszystkich
ofiarodawców!

Antenka

Data: 2010-01-09 09:54:15
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d6514b47-2051-4cb2-85ec-a3f37989744dp8g2000yqb.googlegroups.com...
On 8 Sty, 09:47, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Po pierwsze primo , kazden zindoktrynowany kretyn jest szczerym obronca satrapy , po drugie omja troska nie wynika z sb - ckich nawykw , jak sadzisz , tylko z dbalosci o czystosc wiary i tych , ktorzy nia "zarzadzaja " , po trzecie troska o wspolne dobro o czym ty piszesz a co usiluje podobno realzowac Rydzyk ,  to troska komunisty o to aby "wspolna" , znaczy bedaca pod pelna i jedyna kontrola zarzadzajacego kasa byla na tyle pelna aby zarzadzajacemu nigdy jej nie zabraklo !. Objawilas swoje bolszewickie inklinacje co , jako fanki Rydzyka - doktora - ha , ha , hya , wcale  nie dziwi .
Jedynym prawdziwym  dzielem Rydzyka to smierdzaca kupka jaka pewnie codziennie robi .

cyc

Data: 2010-01-09 01:32:14
Autor: Antenka
On 9 Sty, 09:54, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:d6514b47-2051-4cb2-85ec-a3f37989744dp8g2000yqb.googlegroups.com...
On 8 Sty, 09:47, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

> [...]

dziwi .
Jedynym prawdziwym  dzielem Rydzyka to smierdzaca kupka jaka pewnie

Nie strasz nie strasz bo się zes...sz! Nie strasz łojcem dyrektorem,
ty belzebubie! Jesteś niepoważny i ta argumentacja przepełniona jadem
nienawiści, fuj! Daj spkój z tymi "kazaniami, hipokryto! Nikogo na nie
nie weźmiesz! Przebrał się diabeł w ornat i na mszę dzwoni...hehehe
Hipokryta! :-P

Antenka

Co tam u doktora dyrektora slychac ?