Co tam z traktatem ?

Data: 2009-10-03 23:16:21
Autor: pluton
Co tam z traktatem ?

Witam,

Czy szambonur wymyslil juz kolejny pretekst, zeby nie podpisac traktatu ?

Nullification

Data: 2009-10-03 21:28:08
Autor: apr...
Co tam z traktatem ?
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

Witam,

Czy szambonur wymyslil juz kolejny pretekst, zeby nie podpisac traktatu ?

a co chciałbyś aby twoja lubą obrabiał niemiec 7 razy w tygodniu a ty mógłbyś to robić raz na miesiąc ?

Data: 2009-10-03 23:37:50
Autor: marek czaplicki
Co tam z traktatem ?
  apr... pisze:
[...]

jaki artykuł w traktacie wskazuje na to?

Data: 2009-10-03 22:06:30
Autor: apr...
Co tam z traktatem ?
marek czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
  apr... pisze:
> [...]
mógłbyś
 > to robić raz na miesiąc ?
> jaki artykuł w traktacie wskazuje na to?
cały traktat, misiu.

Data: 2009-10-04 00:15:26
Autor: marek czaplicki
Co tam z traktatem ?
  apr... pisze:
[...]

wydaje mi się że masz jakieś obawy w stosunku do Niemców. ja pracuję w niemieckiej firmie i szef jest dla nas i dla firmy lepszy niż był Polak. a co do traktatu. mowa w nim jest nie tylko o Niemcach ale o wszystkich narodach i rządach wchodzących w skład Unii Europejskiej.

Data: 2009-10-04 02:01:45
Autor: pluton
Co tam z traktatem ?

> [...]
?

a co chciałbyś aby twoja lubą obrabiał niemiec 7 razy w tygodniu a ty

Aaaa, czyli podpisanie traktatu wplynie negatywnie na zdolnosc kopulacji
w Najjasniejszej Czwartej Rzeczpospolitej.

No tak, to wazny powod.

Nullification

Data: 2009-10-04 00:22:15
Autor: Slawek SWP
Co tam z traktatem ?
Użytkownik pluton napisał:
Witam,

Czy szambonur wymyslil juz kolejny pretekst, zeby nie podpisac traktatu ?

Noooo, nieeeee... ciągle się trzyma tego samego, "ustawa kompetencyjna"! ;> Wciąż nie uchwalona, Donek nie jest dżentelmenem... Obiecał i przybił piątkę...

--
Sławek SWP
Małpę od człowieka odróżnia się po zachowaniach ludycznych z tym, że trafiają się przypadki niemal nieodróżnialne...

Data: 2009-10-04 09:47:26
Autor: heŽsk
Co tam z traktatem ?
On Sat, 3 Oct 2009 23:16:21 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

Witam,
Czy szambonur wymyslil juz kolejny pretekst, zeby nie podpisac traktatu ?

 teraz zakocha sie w czeskim premierze i wspolnie rozloza unie
 do ktorej tak bardzo chcieli kiedys wstapic.

--

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-10-04 10:37:12
Autor: Imię Nazwisko
Co tam z traktatem ?
Nasz (?) parlament zatwierdzał inny traktat niż ten, który został przegłosowany w Irlandii. Należałoby więc wrócic do punktu wyjścia i rozpocząć procedurę od nowa. Mam nadzieję, że jeżeli nie Kaczyński, to Klaus skorzysta z tej możliwości prawnej. A przy okzaji: czy ktoś zbadał zgodność traktatu z naszą konstytucją, która na razie obowiązuje (przynajmniej teoretycznie).

Pozdrawiam

Co tam z traktatem ?