Co ten Bondaryk zrobił takiego złego,. ..

Data: 2009-10-17 19:29:34
Autor: matador
Co ten Bondaryk zrobił takiego złego,. ..
Co ten Bondaryk zrobił takiego złego, że WSI24 wisi mu u gardła od rana? Przecież to swój chłopak i w ogóle mordo ty moja.

:-P

matador.

Data: 2009-10-17 20:14:11
Autor: mkarwan

http://www.polskatimes.pl/kurierlubelski/stronaglowna/174762,kolejna-afera-dziennikarze-byli-na-podsluchu-abw,id,t.html
http://www.rp.pl/artykul/2,379102_Dziennikarze_nadal_podsluchiwani_przez_ABW_.html

Data: 2009-10-17 20:18:37
Autor: matador
Co ten Bondaryk zrobił takiego złego, ...
Data: 2009-10-17 22:29:08
Autor: awe

Użytkownik "matador" <matador@poczta.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hbd1u9$g4j$2atlantis.news.neostrada.pl...
mkarwan pisze:

http://www.polskatimes.pl/kurierlubelski/stronaglowna/174762,kolejna-afera-dziennikarze-byli-na-podsluchu-abw,id,t.html http://www.rp.pl/artykul/2,379102_Dziennikarze_nadal_podsluchiwani_przez_ABW_.html

Wiem, wiem. Ale spójrz waść jak tańcują w TVN-ie...
Między Tuskiem a Tuskiem.

matador.
ale oni nie lubia jak ich podsluchuja.
awe

Co ten Bondaryk zrobił takiego złego,. ..