Co ten Hesk tak pastuje na psp?

Data: 2010-06-10 09:22:15
Autor: Asterix
Co ten Hesk tak pastuje na psp?
Bezrobotny czy cus? :-)

Data: 2010-06-10 09:33:54
Autor: Bombelek
Co ten Hesk tak pastuje na psp?

Użytkownik "Asterix" <asterix@eu.pl> napisał w wiadomości news:huq3so$isd$1news.onet.pl...
Bezrobotny czy cus? :-)

A ty? ;-)

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-10 09:38:23
Autor: Asterix
Co ten Hesk tak pastuje na psp?
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

A ty? ;-)

Ja jestem prezesem zarzadu firmy: "Bóbr & Kaszalot Co". :-)

Data: 2010-06-10 11:11:36
Autor: Bombelek

Użytkownik "Asterix" <asterix@eu.pl> napisał w wiadomości news:huq4ro$lob$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

A ty? ;-)

Ja jestem prezesem zarzadu firmy: "Bóbr & Kaszalot Co". :-)

Nazwa twego stanowiska: czyściciel powierzchni płaskich ;-))))

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-10 13:34:33
Autor: cirrus
[...]

Przede wszystkim jesteś kretynem.

--
stevep

Data: 2010-06-10 09:34:25
Autor: matusm
Co ten Hesk tak pastuje na psp?

Użytkownik "Asterix" <asterix@eu.pl> napisał w wiadomości news:huq3so$isd$1news.onet.pl...
Bezrobotny czy cus? :-)

Chyba go nie  znasz tego dzialacza PZPR z telekomuny
Tak okolo 1996  to potrafil pastowac na grupe po 100 postow dziennie,miesiecznie szlo w tysiace

Zawsze prowadzil jakies monologi do swojego drugiego ego pod nickiem  Big (160cm wazostu).Oj,,,,,,, to byly czasy wiary  w sile internetu chociaz ja ciagle pisalem ze ,,,,,,,,,

Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-06-10 09:38:45
Autor: Asterix
Co ten Hesk tak pastuje na psp?
Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w

Chyba go nie  znasz tego dzialacza PZPR z telekomuny

Hesk tez z PZPR-u ?

Data: 2010-06-10 11:10:47
Autor: Bombelek

Użytkownik "Asterix" <asterix@eu.pl> napisał w wiadomości news:huq4ro$lob$2news.onet.pl...
Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w

Chyba go nie  znasz tego dzialacza PZPR z telekomuny

Hesk tez z PZPR-u ?

O kurde! Zaraz się okaże, że to forum to zlot starych komuchów!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-11 14:25:25
Autor: cyc

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c10ac15$0$19176$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tu sa same " komuchy " .
Kazden kto nie zgadza sie z przedmowca ( "przedpisca" ), jest komuchem lub faszysta , jednym i drugim , lub moherowym kretynem .
To taka specyfika grupy .
Ja np. jestem "typowym przedstawicielem komuny " ,  "synem Dzierzynskiego" , czy  Stalina , juz nie pamietam i "sekretarzem PZPR -u " , "SB -kiem i szefem ub -ckich kazamatow ".
Jesli dotad nie zostales zakalifikowany przez pisomatolkow do jakiejs koniecznie prosovieckiej  i post bolszewickiej , komunistycznej organizacji , to znaczy , ze jakis pisowiec przespal sprawe ale zapewniam Cie , ze " blad " wnet zostanie naprawiony :) a sprawca przez prezesa zostanie przykladnie ukarany ..

cyc

Data: 2010-06-11 16:15:56
Autor: raff

UĹźytkownik "matusm"<matusm@poczta.onet.pl>  napisał w

[...]

Faszystą, faszystą ! Co nie, Cycku ?

R.

Data: 2010-06-11 19:02:02
Autor: cyc

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:hutgf7$gsr$1news.onet.pl...
[...]

No wlasnie o tym pisze . Ci ktorych wyzywa sie od kmuchow , czy sb -kow w ramach rewanzu wyzywajacych nazywaja faszystami i koltunami .
To jest tu norma . Raff jest faszysta i rydzykowym koltunem nawet jesli nim nie jest , cyc komuchem i sb -kiem nawet jesliby ne wiedzial co te pojecia znacza .

cyc

Data: 2010-06-10 12:18:34
Autor: heÂŽsk
On Thu, 10 Jun 2010 09:38:45 +0200, "Asterix" <asterix@eu.pl> wrote:

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w

> Chyba go nie  znasz tego dzialacza PZPR z telekomuny

Hesk tez z PZPR-u ?

Co oznacza tez? ;o) Jak tam bimberek, kapie?

--

 HeSk

Data: 2010-06-10 11:10:07
Autor: Bombelek

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huq4hl$kqp$1news.onet.pl...

[...]

Twierdzicie, że hesk to jakiś komuch? No ładnie, ładnie. Zastanawiałem się nad zadziwiającą zbieżnością jego wypowiedzi na tym forum z tym co mówili później w TV i PR politycy z SLD i PO. Czyżby przekazywał instrukcje za pośrednictwem tego forum? Muszę się temu przyjrzeć! Sądzę, że to nie jedna osoba, a kilka.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-10 12:18:34
Autor: heÂŽsk
On Thu, 10 Jun 2010 11:10:07 +0200, "Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote:

[...]

 Po aliasie widze, ze na psp jestes od kilku miesiecy  wiec uslyszysz jeszcze wiele rewelacji od dzis "koscielnych",  a kiedys twardoglowych komuchow. Teraz przebrali sie w owcze
 skory, wilczy ogon podwineli pod tylki i udaja poboznych.
 W zdecydowanej wiekszosci to zwolennicy "charyzmy" prezesa PiS ;o))

--

 HeSk

Data: 2010-06-10 12:18:34
Autor: heÂŽsk
Co ten Hesk tak pastuje na psp?
On Thu, 10 Jun 2010 09:34:25 +0200, "matusm" <matusm@poczta.onet.pl>
wrote:

Chyba go nie  znasz tego dzialacza PZPR z telekomuny

 Dzialaczem to byles ty, kiedys lizales tylki sekretarzom  teraz nosisz baldachim na Boze Cialo. Tacy sa najgorsi!

Tak okolo 1996

 Cos ci sie kielbasi. Starosc, prawda?

to potrafil pastowac na grupe po 100 postow dziennie,miesiecznie szlo w tysiace

 Napisz, ze w miliony! ;o)))

Zawsze prowadzil jakies monologi do swojego drugiego ego pod nickiem  Big (160cm wazostu).

 Big ma 160? To i tak wyzszy od prezesa PiS o 3 cm ;o))))

Oj,,,,,,, to byly czasy wiary  w sile internetu chociaz ja ciagle pisalem ze ,,,,,,,,,

Placili ci czerwoni wiec pisales. Dzis tez ci placa tyle, ze czarni ;o))).

--

 HeSk

Data: 2010-06-10 09:52:58
Autor: Piotr
Co ten Hesk tak pastuje na psp?
Dnia Thu, 10 Jun 2010 09:22:15 +0200, Asterix napisał(a):

Bezrobotny czy cus? :-)

Nie, on ma specjalnyprogram pocztowy, taki stary, w którym nie umie ustawić
poprawnego kodowania, ale umożliwia mu wysyłanie masy postów na wiele grup
(wszystko wg Heniowych wyjasnień).
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-10 12:18:34
Autor: heÂŽsk
Co ten Hesk tak pastuje na psp?
On Thu, 10 Jun 2010 09:22:15 +0200, "Asterix" <asterix@eu.pl> wrote:

Bezrobotny czy cus? :-)

Te, mieszkaniec puszczy bialowieszczanskiej, bimber znow pedzisz?

--

 HeSk

Co ten Hesk tak pastuje na psp?