Co ten Miller wyprawia?

Data: 2014-11-02 18:58:52
Autor: Micha艂
Co ten Miller wyprawia?
  Dzisiaj judzi艂 co艣, 偶e Krymu nam nie 偶al, dalej nie s艂ucha艂em, bo mnie zirytowa艂.

Data: 2014-11-02 19:00:45
Autor: u2
Co ten Miller wyprawia?
W dniu 2014-11-02 o 18:58, Micha艂 pisze:
  Dzisiaj judzi艂 co艣, 偶e Krymu nam nie 偶al, dalej nie s艂ucha艂em, bo mnie
zirytowa艂.

lesio zwykle pierdoli:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-11-03 01:47:30
Autor: MarkWoydak
Co ten Miller wyprawia?
buc "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci

Data: 2014-11-02 19:06:06
Autor: A. Filip
Co ten Miller wyprawia?
Micha艂 <micsz@onet.pl> pisze:
 Dzisiaj judzi艂 co艣, 偶e Krymu nam nie 偶al, dalej nie s艂ucha艂em, bo
mnie zirytowa艂.

A Kr贸lestwa Hawaj贸w ci nie 偶al?  Bo RT ostatnio _bardzo_ 偶al "zaboru Kr贸lestwa Hawaj贸w" przez USA :-) --
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Nie bol膮 plecy tego, kto je zgina.  (Przys艂owie egipskie)

Data: 2014-11-02 19:47:18
Autor: Micha艂
Co ten Miller wyprawia?
W dniu 2014-11-02 19:06, A. Filip pisze:
Micha艂 <micsz@onet.pl> pisze:
  Dzisiaj judzi艂 co艣, 偶e Krymu nam nie 偶al, dalej nie s艂ucha艂em, bo
mnie zirytowa艂.

A Kr贸lestwa Hawaj贸w ci nie 偶al?  Bo RT ostatnio _bardzo_ 偶al
"zaboru Kr贸lestwa Hawaj贸w" przez USA :-)

  A kto zacz? Co do mnie z 偶alem zaczynasz?

Data: 2014-11-02 20:20:47
Autor: A. Filip
Co ten Miller wyprawia?
Micha艂 <micsz@onet.pl> pisze:
[...]

Premierowi Donaldowi Tuskowi (PO) Serbskiego Kosowa 偶al nie by艂o wcale jak
wolisz 艣wie偶sze przyk艂ady.  Bez militarnej interwencji USA/NATO Kosowo na 95%
dalej by艂oby Serbsk膮 Irlandi膮 P贸艂nocn膮 a nie krajem z wielk膮 wojskow膮 baz膮 USA.

https://news.google.com/news/story?ncl=dQ7os65T1JcLe5M1sOfTn0HHeAp6M&ned=pl_pl&topic=h

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Droga si臋 zu偶ywa, duch nigdy.  (Przys艂owie wietnamskie)

Data: 2014-11-02 20:31:56
Autor: Micha艂
Co ten Miller wyprawia?
Micha艂 <micsz@onet.pl> pisze:
> [...]

https://news.google.com/news/story?ncl=dQ7os65T1JcLe5M1sOfTn0HHeAp6M&ned=pl_pl&topic=h
| Gorbaczow: 艣wiat powinien uzna膰 Krym za cz臋艣膰 Rosji

  No a tam sami bandyci, jak to W. 艁ysiak pisa艂. Nie idzie o interwencj臋, dziwne, 偶e tak to przedstawiasz.

Data: 2014-11-02 20:32:52
Autor: Micha艂
Co ten Miller wyprawia?
Micha艂 <micsz@onet.pl> pisze:
> [...]

  No a tam sami bandyci, jak to W. 艁ysiak pisa艂. Nie idzie o
interwencj臋, dziwne, 偶e tak to przedstawiasz.

  Chocia偶 w zasadzie idzie, tylko, 偶e to by艂a interwencja w obronie przed najazdem czo艂gami Miloszewicia.

Data: 2014-11-02 20:53:42
Autor: A. Filip
Co ten Miller wyprawia?
Micha艂 <micsz@onet.pl> pisze:
> [...]

interwencj臋, dziwne, 偶e tak to przedstawiasz.

 Chocia偶 w zasadzie idzie, tylko, 偶e to by艂a interwencja w obronie

A Putin to nie m贸wi/twierdzi 偶e obroni艂 Krymian przed banderowcami? :-)  --
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Wierzyciele maj膮 lepsz膮 pami臋膰 ni偶 d艂u偶nicy.  (Przys艂owie niemieckie)

Data: 2014-11-02 20:56:44
Autor: u2
Co ten Miller wyprawia?
W dniu 2014-11-02 o 20:53, A. Filip pisze:
A Putin to nie m贸wi/twierdzi 偶e obroni艂 Krymian przed banderowcami?

nie pierdol ty putra ?:)

Data: 2014-11-02 21:49:45
Autor: Micha艂
Co ten Miller wyprawia?
Micha艂 <micsz@onet.pl> pisze:
> [...]

przed najazdem czo艂gami Miloszewicia.

A Putin to nie m贸wi/twierdzi 偶e obroni艂 Krymian przed banderowcami? :-)

  A co oni naje偶d偶ali Krym? Co por贸wnujesz?

Data: 2014-11-02 22:57:14
Autor: A. Filip
Co ten Miller wyprawia?
Micha艂 <micsz@onet.pl> pisze:
> [...]

A Putin to nie m贸wi/twierdzi 偶e obroni艂 Krymian przed banderowcami? :-)

 A co oni naje偶d偶ali Krym? Co por贸wnujesz?

Kosowo BY艁O cz臋艣ci膮 Serbii ale nie jest dzi臋ki armiom USA/NATO.  USA/NATO skutecznie obroni艂o cz臋艣膰 Serbii nazywan膮 Kosowem przed Serbi膮.
Krym BY艁 cz臋艣ci膮 Ukrainy (od 1954 roku) ale nie jest dzi臋ki armii Rosji.
Kosowo szybko mo偶e si臋 do Albanii nie przy艂膮czy, ale kiedy艣 raczej tak. Ty mo偶esz sobie chcie膰 uwa偶a膰 偶e _jakiekolwiek_ por贸wnania s膮 bezzasadne.  Dla mnie b臋dzie to tylko dowodzi膰 twojego za艣lepienia, "niedostatk贸w
inteligencji" lub moralno艣ci Kalego (podw贸jnych standard贸w).

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Ni zdolno艣ci, ni ochoty.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2014-11-02 23:15:54
Autor: andal
Co ten Miller wyprawia?
On Sun, 02 Nov 2014 22:57:14 +0100, A. Filip wrote:

Krym BY艁 cz臋艣ci膮 Ukrainy (od 1954 roku)

a ukraina czescia rosjii (w 54 sowieckiej)

jesli izrael zada wyznaczania granic wedlug biblii

dlaczego ruscy nie moga ?

Data: 2014-11-02 21:20:26
Autor: boukun
Co ten Miller wyprawia?
"Micha艂" <micsz@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m35sij$mup$2mx1.internetia.pl...
 Dzisiaj judzi艂 co艣, 偶e Krymu nam nie 偶al, dalej nie s艂ucha艂em, bo mnie zirytowa艂.

A kumu 偶al? Przecie偶 Krym nie polski, tylko ruski i zawsze by艂 ruski... Co nam do Krymu? Gdzie Polska a gdzie Krym?

boukun

Data: 2014-11-04 04:30:19
Autor: stevep
Co ten Miller wyprawia?
W dniu .11.2014 o 21:20 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

"Micha" <micsz@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag  news:m35sij$mup$2mx1.internetia.pl...
 Dzisiaj judzi co, 縠 Krymu nam nie 縜l, dalej nie s硊cha砮m, bo mnie  zirytowa.

A kumu 縜l? Przecie Krym nie polski, tylko ruski i zawsze by ruski...  Co nam do Krymu? Gdzie Polska a gdzie Krym?

boukun

Nasza chata z kraja parobku.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-04 12:17:16
Autor: boukun
Co ten Miller wyprawia?
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:op.xor6otyy50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Chcieli秚a Ukrain okra舵 i rozparcelowa, a tu ni ma...

boukun

Data: 2014-11-05 04:02:19
Autor: stevep
Co ten Miller wyprawia?
W dniu .11.2014 o 12:17 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Podlizuj si Putinowi mo縠 ci w nagrod kopnie w dup.
--
stevep
-- -- -