Co ten pan Rymkiewicz ćpa?

Data: 2011-07-05 04:03:21
Autor: cirrus
Co ten pan Rymkiewicz ćpa?
# -- -- - Wedle ponoć świetnego polskiego poety i wieszcza (gdzie tam Mickiewiczowi do niego) pana Jarosława Marka Rymkiewicza, mamy w tej chwili dwie Polski i dwa narody. Jeden to naród patriotów, drugi to naród kolaborantów, czyli entuzjastów unii europejskiej. Nie wiem co pije, łyka i ćpa ten pan Rymkiewicz, ale bezwzględnie winien zacząć wzmożoną kolaborację z jakimś lekarzem psychiatrą, bo zdanie się tylko na ośrodek leczenia uzależnień, może być nieskuteczne. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hf8j8

--
stevep

Data: 2011-07-05 14:15:02
Autor: raff
Co ten pan Rymkiewicz ćpa?

"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote in message news:iutrde$l3i$1news.vectranet.pl...
[...]

Zebys ty tak jeszcze ten wywiad przeczytal, i zrozumial. Zamiast sie posilkowac posrednikami, geriatryczny cwoku...

R.

Data: 2011-07-05 15:07:31
Autor: cirrus
Co ten pan Rymkiewicz ćpa?
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iuuv89$np8$1news.onet.pl...
[...]

A ty zrozumiałeś, czy ktoś ci przetlumaczył z polskiego na wasze?

--
stevep

Data: 2011-07-06 02:59:53
Autor: cirrus
[...]