Co to

Data: 2021-05-06 17:44:35
Autor: Animka
Co to
Przytranżolił się do mojego telefonu jakiś hacker co się nazwał "slot76".
Życzy sobie potwierdzenia kodu aby zidentyfikować mój telefon. Palant
pisze z numeru 77070.
Wysyłał sms za sms-em, ale śmiecia wrzuciłam do zablokowanych.

--
animka

Data: 2021-05-06 18:10:48
Autor: RadoslawF
Co to
W dniu 2021-05-06 o 17:44, Animka pisze:

Przytranżolił się do mojego telefonu jakiś hacker co się nazwał "slot76".
Życzy sobie potwierdzenia kodu aby zidentyfikować mój telefon. Palant
pisze z numeru 77070.

Chce ci aktywować serwis ezoteryczny od MobCom.

Wysyłał sms za sms-em, ale śmiecia wrzuciłam do zablokowanych.

Genialne. Zamówić a potem zablokować i płacić.

Tu sobie sprawdź co masz aktywnego.
https://bramkisms.info/sprawdz-aktywowane-uslugi

Pozdrawiam

Data: 2021-05-06 20:25:29
Autor: J.F
Co to
On Thu, 6 May 2021 18:10:48 +0200, RadoslawF wrote:
[...]

Na razie nic nie potwierdzila.

Ciekawe ... proba naciagniecia, zlosliwosc, czy zwykla pomylka?

Tu sobie sprawdź co masz aktywnego.
https://bramkisms.info/sprawdz-aktywowane-uslugi

a to bezpieczny serwis, czy mozna sobie cos aktywowac ? :-)

J.

Data: 2021-05-06 22:01:03
Autor: Animka
Co to
W dniu 2021-05-06 o 20:25, J.F pisze:
[...]

Gdybym coś zamawiała czy tam się zapisała to tu bym nie pisała.
Teraz to nawet jakaś szczylówa nie byłaby taka głupia.

Ciekawe ... proba naciagniecia, zlosliwosc, czy zwykla pomylka?

Ktoś pewnie sprzedał jakimś śmieciom mój numer telefonu.
Kupowałam ostatnio ze 3 rzeczy na Allegro.

Tu sobie sprawdź co masz aktywnego.
https://bramkisms.info/sprawdz-aktywowane-uslugi

a to bezpieczny serwis, czy mozna sobie cos aktywowac ? :-)

Właśnie. Niech on odpisze czy to bezpieczny serwis, bo przecież pewnie trzeba podać numer telefonu.

--
animka

Data: 2021-05-06 23:01:28
Autor: J.F.
Co to
Dnia Thu, 6 May 2021 22:01:03 +0200, Animka napisał(a):
[...]

Zaraz zaraz ... a napisali co masz z tym kodem zrobic?

Bom sobie cos przypomnial - to kiedys dzialalo tak:
-na jakiejs stronie www rejestrujesz swoj numer,
-oni przysylaja sms z kodem,
-kod wpisujesz na stronie.

I ... jesli nie zrobilas pierwszego kroku, to nie wiesz, gdzie ten kod
wpisac. Chocbys nie wiadomo jak glupia byla, to sie nie zarejestrujesz
na platny serwis.

Wiec celowe dzialanie organizatora odpada - nie zarejestrujesz sie, a
oni nic z tego nie beda mieli.

Mozliwe, ze ktos chcial sie zapisac, tylko pomylil w numerze.

Mozliwe, ze ktos chcial ci zlosliwosc zrobic, ale glupi byl, i nie
wiedzial, ze tak sie nie uda.

Nie wystawilas negatywa na Allegro ?

Zobacz sama :-)

J.

Data: 2021-05-07 15:03:30
Autor: Animka
Co to
W dniu 2021-05-06 o 23:01, J.F. pisze:

[...]

Wyglądało na to, że mam klepnąć w telefonie ten kod.
W każdym mailu inny kod. Nie zapisałam sobie gdzieś treści tej wiadomości, ale komuś chodziło o zidentyfikowanie mojego telefonu. Może chciał/a się dostać do danych w moim telefonie.
Głowiłam się co to jest i po iluś tam wiadomościach zablokowałam tamten numer.

Bom sobie cos przypomnial - to kiedys dzialalo tak:
-na jakiejs stronie www rejestrujesz swoj numer,
-oni przysylaja sms z kodem,
-kod wpisujesz na stronie.

W UPC tak mają-jak się resetuje hasło. Potem można wpisać nowe.
Ale z takim czymś miałam doczynienia ze 2 lata temu. Fakt, że mój numer tel. mają.

I ... jesli nie zrobilas pierwszego kroku, to nie wiesz, gdzie ten kod
wpisac. Chocbys nie wiadomo jak glupia byla, to sie nie zarejestrujesz
na platny serwis.

Tak.

[...]

Wystawiłam. Nie zaznaczyłam palucha w dół ani w górę i zażądałam wreszcie zwrotu pieniędzy, bo anulowali płatność, a ja zapłaciłam i kupionej rzeczy mi nie wysłali.
Potem Allegro zwróciło mi pieniądze.

[...]

Za chiny ludowe nie wejdę na tę stronę i swojego numeru telefonu nie będę podawała.

--
animka

Data: 2021-05-07 15:17:11
Autor: J.F
Co to
On Fri, 7 May 2021 15:03:30 +0200, Animka wrote:
[...]

Ale gdzie w telefonie masz wklepnac ?

W każdym mailu inny kod.

Pisalas, ze w SMS.

[...]

Jest to jakis powod do proby zapisania do platnego serwisu, ale cos mi
sie widzi, ze wyjatkowo nieudolnej :-)

[...]

Wejdz na strone, a potem poczytaj dalej :-)

J.

Data: 2021-05-07 16:59:23
Autor: Animka
Co to
W dniu 2021-05-07 o 15:17, J.F pisze:

Zaraz zaraz ... a napisali co masz z tym kodem zrobic?

Wyglądało na to, że mam klepnąć w telefonie ten kod.

Ale gdzie w telefonie masz wklepnac ?

W każdym mailu inny kod.

Pisalas, ze w SMS.

W SMS. Pomyliłam się.

[...]

Mój operator gsm nie wyśle nic na numery zaczynające się na 70... Zablokowałam też już dawniej także połączenia premium w te i wewte.
Teraz sobie przypomniałam.
Szkoda tylko, że nie udostępnia historii rozmów, wiadomości przychodzących tylko wychodzące.

Zobacz sama :-)

Za chiny ludowe nie wejdę na tę stronę i swojego numeru telefonu nie
będę podawała.

Wejdz na strone, a potem poczytaj dalej :-)

Poczytałam. Jakby co to narazie mam spokój, bo zablokowalam typa i już tych sms-ów nie ma.
https://bramkisms.info.hosting.it4net.pl/wykaz-numerow-sms?number=70070
Typ pisał przez bramkę sms. Mocno pewnie się napocił.

--
animka

Data: 2021-05-07 20:10:09
Autor: J.F
Co to
On Fri, 7 May 2021 16:59:23 +0200, Animka wrote:
[...]

No ale w tych SMS pisali Ci, aby wyslac kod przez SMS na taki numer?
Albo, zeby odpowiedziec na ten, co przyszedl?

Wiec ta blokada i tak by Ci nie pomogla.

Nawiasem mowiac - usiluje znalezc przyklad takiej strony, ktora
przysyla potem SMS Premium ... nie moge.
Szukam blokady SMS przychodzacych (MT Mobile Terminated) ... nie
znajduje.
Czyzby odgornie zablokowali? I bardzo dobrze.
Choc opisywana powyzej metoda aktywacji jest dosc bezpieczna.

https://www.orange.pl/omnibook/uslugi-premium#
1.11.2018 zablokowali? Tylko Orange, czy wszyscy?

Zablokowałam też już dawniej także połączenia premium w te i wewte.
Teraz sobie przypomniałam.

A zablokowalas Premium WAP?

https://www.telepolis.pl/artykuly/felietony/sms-80425-playmb-t-mobile-direct-billing-blokada-premium-wap
https://niebezpiecznik.pl/post/nie-daj-sie-naciagaczom-zablokuj-uslugi-premium-rate-radzimy-jak-to-zrobic/

Takie cwane - wystarczy, ze na komputerze otworzysz jakas strone, i
jesli komputer jest polaczony przez internet komorkowy, to
nieszczescie gotowe.

Mozna tez na komorce otworzyc :-)

[...]

Albo ci sie wydaje.
Bo np zablokujesz sms z informacja o pobieraniu oplaty abonamentowej
:-)

https://bramkisms.info.hosting.it4net.pl/wykaz-numerow-sms?number=70070

W pierwszym poscie byl numer 77070

Typ pisał przez bramkę sms. Mocno pewnie się napocił.

Albo wcale nie, tylko to z przewidzianego serwisu skorzystal.

J.

Data: 2021-05-09 15:30:29
Autor: Animka
Co to
W dniu 2021-05-07 o 20:10, J.F pisze:
[...]

To drugie. Kod był linkiem

Wiec ta blokada i tak by Ci nie pomogla.

Pewnie nie pomogłaby.

[...]

Nie wiem.

https://www.orange.pl/omnibook/uslugi-premium#
1.11.2018 zablokowali? Tylko Orange, czy wszyscy?

Tego to już zupełnie nie wiem

Zablokowałam też już dawniej także połączenia premium w te i wewte.
Teraz sobie przypomniałam.

A zablokowalas Premium WAP?

Nie wiem czy ten WAP jeszcze jest, ale mam wszystko zablokowane.

[...]

Nie próbowałam, bo jak widzę cos dziwnego to od razu blokuję numer.

[...]

A te bramki to w ogóle jeszcze działają?

--
animka

Data: 2021-05-10 11:35:54
Autor: J.F
Co to
On Sun, 9 May 2021 15:30:29 +0200, Animka wrote:
[...]

A widzisz, czyli jeszcze cos innego.
W tych serwisach, co je widzialem pare lat temu, linku nie bylo, tylko
sam kod. Co powodowalo, ze procedura byla dosc bezpieczna - w zasadzie
niemozliwe bylo sie niechcacy zapisac.

Metoda z linkiem:
-czesto uzywana do potwierdzania roznych rejestracji, nie tylko
platnych,
-a teraz przestrzegaja, zeby nieznanych linkow lepiej nie otwierac.

[...]

No wlasnie jak pisalem powyzej - teraz nie potrafie trafic, Orange cos
tam blokowal, to moze nie istnieja i zmienili sposob dzialania.

J.

Data: 2021-05-10 16:08:02
Autor: Animka
Co to
W dniu 2021-05-10 o 11:35, J.F pisze:
[...]

Z któregoś z tych portali pewnie pisał

Data: 2021-05-06 21:33:24
Autor: _Master_
Co to
Weźźźźźźżżżżżżesz najpierw wygooglaj.

Data: 2021-05-07 09:25:27
Autor: NetMaster
Co to za GÔWNO?!
szambo majsterklepka zDUPY <z@z.pl> szczylówa obsrana spuscila
 ponownie żółtą cuchnącą ciecz i najebała...
Weźźźźźźżżżżżżesz najpierw

Wypierdalaj na szczepienie nawet 20'to krotne,
szybciej zdechniesz i nie trzeba będzie filtrować!

--
PePeNet

Data: 2021-05-07 14:47:36
Autor: _Master_
Co to za GÔWNO?!
O widzę że mam kolejnego fana.
Ciekawe czy głupszy od Runta? ;-)

Data: 2021-05-07 20:24:27
Autor: Hanotereon Uppstenn
Co to za GÔWNO?!
[...]

Wypierdalaj na szczepienie nawet 200'to krotne,
szybciej ZDECHNIESZ i nie trzeba będzie filtrować!

--
Hanotereon Uppstenn

                    .

Co to