Co to byl za film

Data: 2010-07-28 00:26:15
Autor: numbers
Co to byl za film
Witam grupe! Mam dla Was kolejny post z niekonczacego sie cyklu "Jaki
to film"

Filmidlo o ktore chce Was zapytac mialem okazje obejrzec gdzies w
latach 90-92, w polskiej telewizorni. Byl to francuski film z grubsza
w klimatach SF, traktowal o zaginieciach ludzi, rzekomo uprowadzonych
przez obcych. Tlem dla tych wydarzen jest narastajacy na swiecie
konflikt ktory grozi wybuchem wojny atomowej. Pozniej okazuje sie, ze
tzw uprowadzenia przez obcych to zwykla blaga, jakas rzadowa akcja
dezinformacyjna, zeby rozladowac napiecie miedzynarodowe i uniknac
wojny A. Utkwily mi w pamieci 2 sceny, panika w miescie i ludzie
biegncy do schronow, no i rzekomo "uprowadzeni" cwiczeni jak maja sie
zachowywac - szkoleni w jednoczesnym budzeniu sie z krzykiem, he , he.
Za cholere nie moge tego filmu wyguglac, a ten caly IMDB jest
kompletnie bezuzyteczny, albo ja nie wiem jak szukac. Bede wdzieczny
za pomoc.

pozdro
n.

Co to byl za film