Co to był za fim (nie mogę sobie przypomnieć tytułu) ...

Data: 2011-01-30 05:56:04
Autor: oranyboskie@googlemail.com
Co to był za fim (nie mogę sobie przypomnieć tytułu) ...
Jeden z tzw. 'trudnych' fimów, który od razu wydał mi się zupełnym
kiczem i w tym sensie aspiruje do porównania z Czarnym Łabędziem.
Tytuł filmu stanowiło imię rewolweru obdarzonego czcią przez trójkę
głównych bohaterów, nastolatków. Z tego co pamiętam chyba się na końcu
pozabijali. Żyli oddając cześć przeszłości, dbając o dawne maniery i
będąc bardzo teatralnymi. Czy ktoś z was rozpoznaje w tym film?
Pzdrawiam

Data: 2011-01-30 07:40:51
Autor: Monika Filasiewicz
Co to był za fim (nie mogę sobie przypomnieć tytułu) ...
Wydaje mi się że zrobił go jeden z reżyserów w klimacie Gusa va Santa
lub Larsa von Triera - myślałam że to był właśnie von Trier, ale nie
ma tego film w jego filmografii.

Data: 2011-01-30 18:24:26
Autor: stab

Użytkownik <oranyboskie@googlemail.com> napisał w wiadomości news:f7639ad1-fddb-434d-96e7-3d161c48ed5ba28g2000prb.googlegroups.com...
[...]

http://www.imdb.com/title/tt0342272/ ?

pozdrawiam

Data: 2011-01-30 19:01:57
Autor: Maciej Bojko
Co to był za fim (nie mogę sobie przypomnieć tytułu) ...

Dear Wendy.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Co to był za fim (nie mogę sobie przypomnieć tytułu) ...