Data: 2012-04-09 21:55:14 | |
Autor: rmikke | |
Co to i po co to? | |
Zaintrygowal mnie dodatkowy suport i lancuchy w tym rowerze: http://u.42.pl/2Ikz
(lub http://www.cycleexif.com/volvo-cannondale-super-v-dhf ) CTKJ? Wyglada, jakby korby chodzily niezaleznie i tylko te lancuchy powodowaly normalna prace? Zgadlem? A jesli tak, to jaki jest tego sens? -- rmikke Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/ | http://jolanta.korwin-mikke.pl/ Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami. |
|
Data: 2012-04-09 17:05:41 | |
Autor: mamut077 | |
Co to i po co to? | |
W dniu poniedziałek, 9 kwietnia 2012 23:55:14 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:
Zaintrygowal mnie dodatkowy suport i lancuchy w tym rowerze: http://u.42.pl/2Ikz Wydaje mi się, że może być to system wspomagający. Coś jak w tym rowerku: http://tiny.pl/hpfvg |
|
Data: 2012-04-10 01:05:38 | |
Autor: Marek 'marcus075' Karweta | |
Co to i po co to? | |
rmikke, 9 Apr 2012 14:55:14 -0700, pl.rec.rowery:
Zaintrygowal mnie dodatkowy suport i lancuchy w tym rowerze: http://u.42.pl/2Ikz Ja myślę, że to tak o po prostu, jakieś nawiązanie do specyfiki Volvo, tak jak Jeep zrobił rower 2x2 na wzór swojego 4x4. Ale jakie nawiązanie - nie mam pojęcia. -- Pozdrowienia, Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą. GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl | Najpierw jeden Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością | A potem kilkanaście drugich. |
|
Data: 2012-04-10 09:45:38 | |
Autor: cytawa | |
Co to i po co to? | |
W dniu 2012-04-09 23:55, rmikke pisze:
Zaintrygowal mnie dodatkowy suport i lancuchy w tym rowerze: http://u.42.pl/2Ikz Jedyne co mi przychodzi do glowy, to to, ze taka dodatkowa tarcza z lewej strony wspomaga przenoszenie napedu z lewej korby na prawa. Dzieki temu sily przenoszone przez os sa duzo mniejsze i dzieki temu zamocowanie lewej korby na osi jest trwalsze. Zauwazcie, ze w prawej korbie praktycznie nie zdarza sie zniszenie kwadratu czy innego zamocowania. W lewej natomiast bardzo czesto. Jan Cytawa |
|
Data: 2012-04-10 09:55:38 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Co to i po co to? | |
Dnia 9 Apr 2012 14:55:14 -0700, rmikke napisał(a):
to jaki jest tego sens? To jest po to żeby ci się nogawki równomiernie wkręcały i strzępiły :) -- Jacek |
|
Data: 2012-04-10 11:23:09 | |
Autor: Coaster | |
Co to i po co to? | |
On 4/9/12 11:55 PM, rmikke wrote:
Zaintrygowal mnie dodatkowy suport i lancuchy w tym rowerze: http://u.42.pl/2IkzMr. W. Frazer, ktory "[...] had the pleasure of working on these and the other formative DH rigs of 96/97such as the GT Lobo, MC San Andreas and Turner way back when [...]" napisal w komentarzu: "[...] The way the linkages worked on these beasts means that the BB is isolated from the rest of the frame and to maintain a chain line that didn't stretch with every compression and rebound stroke the extra sprocket was required to put the power down. [...]" -- PoZdR +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "Tut! Tut!" cried Sherlock Holmes. "You must act man, or you are lost. Nothing but energy can save you. This is no time for despair." Sir Arthur Conan Doyle, The Five Orange Pips +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2012-04-10 14:32:22 | |
Autor: ...::QRT::... | |
Co to i po co to? | |
Dnia Tue, 10 Apr 2012 11:23:09 +0200, Coaster napisał(a):
On 4/9/12 11:55 PM, rmikke wrote: nie rozumiem. Tam nie widać aby to w jakikolwiek sposób miało izolować napęd od zawieszenia - przecież korba i ten dodatkowy support jest na tym samym elemencie, a na dodatek napęd jest przekazywany do koła bezpośrednio z korby a nie dodatkowego "supportu". No chyba ze nie do końca zrozumiałem co ten pan chciał powiedzieć :D |
|
Data: 2012-04-14 20:55:01 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
Co to i po co to? | |
On 2012-04-09, rmikke wrote:
Zaintrygowal mnie dodatkowy suport i lancuchy w tym rowerze: http://u.42.pl/2Ikz Tu wszystko wyjaĹnili: http://www.pinkbike.com/news/cannondale-fulcrum-old-school-tech-2012.html?trk=rss -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |