Co to jest

Data: 2009-12-30 12:30:59
Autor: michalek
Co to jest
Jest sobie laptop IBM T60p (z czytnikiem linii papilarnych -
może to ma znaczenie, a może nie)
Po zainstalowaniu Windowsa 7 nie rozpoznaje
jednego urządzenia (AtmelTPM).
Zainstalowane są wszelkie sterowniki dostępne na witrynie
Lenovo do tego modelu komputera i nie pomaga.

Podobnie było kiedy próbowałem zainstalować WindowsXP
(no bo może ma kompletniejszą bazę obsługiwanych
driverów).

Co to za tajemnicze "urządzenie" (chyba cos związanego
z szyfrowaniem) bo wydaje się, że w komputerze wszystko
pracuje poprawnie.
Pan Gugiel nie przynosi ciekawych odpowiedzi.

Data: 2009-12-30 11:59:29
Autor: januszek
Co to jest
michalek napisał(a):

[...]

Pan Gugiel nie przynosi ciekawych odpowiedzi.

Mi pokazał to: http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=MIGR-58054

j.

Data: 2009-12-31 20:13:40
Autor: michalek
Co to jest

"januszek" <januszek@polska.irc.pl> wrote in message news:slrnhjmg51.rnc.januszekgimli.mierzwiak.com...
michalek napisał(a):

[...]

Pan Gugiel nie przynosi ciekawych odpowiedzi.

Mi pokazał to:
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=MIGR-58054

j.

Nic ciekawego - to nie znaczy, że nic.
Oczywiście link powyższy jest -  ale nie jest ciekawy.
Windows XP "nie chce" instalować tego driver'a zgłaszając
że nie jest podpisany/przetestowany itp i tylko na własną
odpowiedzialność itp.
Po wymuszeniu na Windowsie zainstalowania tego właśnie
driver'a nadal "urządzenie nie działa poprawnie".

Dlatego pytałem o ciekawe rozwiązania :)

Data: 2009-12-30 14:25:35
Autor: tg
Co to jest

http://pl.wikipedia.org/wiki/Trusted_Platform_Module

[...]