Co to jest Ajpoda i czy warto w to wchodzić?

Data: 2010-05-26 15:36:32
Autor: Lewis
Co to jest Ajpoda i czy warto w to wchodzić?
Użytkownik " Roman" <marecki1947@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htj1en$12u$1inews.gazeta.pl...
Witam Państwa
Przychodzę na to forum z następującym pytaniem: co to jest "Ajpoda", ile
to kosztuje, do czego służy itd.
Chodzi o to, że jestem na kupnie nowego samochodu i dziś rano usłyszałem w
radio reklamę dilera Skody w moim mieście, która mówiła, że jak się kupi
Skodę Fabia to za darmo dają Ajpoda czy coś takiego. Wydaje mi się, że
znam ten termin, syn chyba kiedyś go użył i jest to chyba coś związane z
komputerami. Co sądzą Państwo o tej ofercie?
Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.
Roman z Rzeszowa

Nie słuchaj ich!!

Ajpod to najnowszy model chipa do silników tak TDi jak i benzynowych.
W silnikach wysokoprężnych 1.9 o nominalnej mocy 115KM można oczekiwać około 154KM i 390Nm przy zachowaniu standardowego spalania.
W benzynowych z mocy nominalnej 100KM osiąga się 120KM i 224Nm.

Marna prowokacja...

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-05-26 17:52:38
Autor: Pawel O'Pajak
Co to jest Ajpoda i czy warto w to wchodzić?
Powitanko,

Ajpod to najnowszy model chipa do silników tak TDi jak i benzynowych.

Daj spokoj, skoro gosc jest "na kupnie" i myli usenet z forum, to pisz tak zeby zrozumial, czyli silnik w dizlu, albo w benzynie;-) A wlasciwie nie tyle silnik, co auto/fura.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa