Co to jest Ajpoda i czy warto w to wchodzić?

Data: 2010-05-26 12:51:19
Autor: badzio
Co to jest Ajpoda i czy warto w to wchodzić?
On 26 Maj, 13:42, " Roman" <marecki1...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Chodzi o to, że jestem na kupnie nowego samochodu i

Nie wiem jak dlugo kupno wytrzyma jak bedziesz na nim stal :)

radio reklamę dilera Skody w moim mieście, która mówiła, że jak się kupi Skodę
Fabia to za darmo dają Ajpoda czy coś takiego.

Powinni dawac tez slownik jezyka polskiego coby jak sie odmieniaja
wyrazy w jezyku polskim. Daja kogo co - Ajpoda, czyli kto co - ten
Ajpod :)

Wydaje mi się, że znam ten
termin, syn chyba kiedyś go użył i jest to chyba coś związane z komputerami.
Co sądzą Państwo o tej ofercie?

Proponuje zapytac sie syna, rozmowy miedzypokoleniowe duzo daja. Albo
to jakis dowcip albo rozumiem skad sie biora niektorzy uczestnicy
szansy na sukces ;)

Data: 2010-05-27 04:44:06
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Wed, 26 May 2010 12:51:19 -0700 (PDT), badzio napisał(a):

Powinni dawac tez slownik jezyka polskiego coby jak sie odmieniaja
wyrazy w jezyku polskim. Daja kogo co - Ajpoda, czyli kto co - ten
Ajpod :)

Jeśli już przy słowniku jesteśmy, to dają kogo, _co_ - ajpod. Znaczy, tfu,
iPod.

AK

Data: 2010-05-26 23:09:37
Autor: badzio
On 27 Maj, 04:44, Andrzej Kubiak <n...@inv.invalid> wrote:
> [...]

> Ajpod :)

Jeśli już przy słowniku jesteśmy, to dają kogo, _co_ - ajpod. Znaczy, tfu,

Ale zakladam ze Roman faktycznie nie wie jak sie pisze iPod, skoro
napisal 'daja ajpoda'. zatem, skoro daja (kogo/co) ajpoda, to co to
jest (kto/co) ajpod. Zeby mianownik brzmial kto/co 'ajpoda' to Roman
musialby napisac 'daja ajpode'. Na technice moze sie nie znac ale
polszczyzna... :)

AK

Data: 2010-05-31 12:50:07
Autor: Sebastian Kaliszewski
Andrzej Kubiak wrote:
[...]

A jakby dawali kota to co: dają kogo, co? dają kot?

:)

\SK

Co to jest Ajpoda i czy warto w to wchodzić?