Co to jest Citroen C5 po liftingu?

Data: 2012-04-05 14:22:55
Autor: Massai
Co to jest Citroen C5 po liftingu?
krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] wrote:

Pytam, bo podobno to nie jest jednoznaczne...
Tak mi powiedzia艂 sprzedawca z Allegro, kt贸ry sprzeda艂 mi czujniki
parkowania do najnowszej wersji C5 (po 2008r.) i twierdzi, 偶e
"r贸偶nie ludzie m贸wi膮 i on my艣la艂, 偶e m贸wi膮c o liftingu, o
taki w艂a艣nie model mi chodzi". Co za tym idzie, twierdzi, 偶e to ja
go 藕le zrozumia艂em (!) i on mi kasy nie zwr贸ci. Wygl膮da na to,
偶e bed臋 musia艂 si臋 z nim pou偶era膰, ale p贸ki co ciekaw jestem,
jak to jest z t膮 "niejednoznaczno艣ci膮" i "r贸偶nie ludzie
m贸wi膮"...

Kr臋ci.
Ludzie r贸偶nie m贸wi膮, ale w drug膮 stron臋 - niekt贸rzy uwa偶aj膮
偶e aktualna wersja C5 (czyli to co reklamowano jako C-funf) to ju偶
wersja III, bo lifting w 2004 wprowadza艂 na tyle du偶o zmian, 偶e
mo偶na t臋 wersj臋 nazywa膰 ju偶 II.
Tak jak tu: http://www.autocentrum.pl/spalanie/citroen/c5/

Ale z ide膮 偶e ta zmiana w 2008 to te偶 by艂 tylko lifting to si臋
jeszcze nie spotka艂em.

--
Pozdro
Massai