Co to jest? ! :D

Data: 2010-01-22 10:37:14
Autor: Antenka
Co to jest? ! :D
ZAGADKA
=======
Co to jest?!

Włochate, niekumate, syczy, bręczy, bzyka i jak glupi po drzewach
bryka...

ODPOWIEDŹ:
=========surric

Antenka :D

Data: 2010-01-22 11:04:33
Autor: Woland
Co to jest? ! :D
Antenka napisał(a):

Co to jest?!

Włochate, niekumate, syczy, bręczy, bzyka i jak glupi po drzewach
bryka...

Twoja cipka?...

Data: 2010-01-22 11:34:44
Autor: Antenka
Co to jest? ! :D

Twoja cipka?...<

Czytać nie potrafisz? To spadaj na drzewo! Orangutany - jeden głupszy
od drugiego...

Antenka

Data: 2010-01-22 11:40:58
Autor: Woland
Co to jest? ! :D
Antenka napisał(a):

Czytać nie potrafisz? To spadaj na drzewo! Orangutany - jeden głupszy
od drugiego...

Tylko to "brykanie po drzewach" mi nie pasowało... Cipa na drzewie to
dość niecodzienny widok...

Data: 2010-01-22 11:52:28
Autor: Antenka
Co to jest? ! :D
Tylko to "brykanie po drzewach" mi nie pasowało... Cipa na drzewie to dość niecodzienny widok...<

Seksoholiku, jak ty już na drzewie widzisz żeński narząd płciowy, to
naprawdę masz porządnego pierdzielca.

Antenka

Data: 2010-01-22 12:00:58
Autor: Woland
Co to jest? ! :D
Antenka napisał(a):

Seksoholiku, jak ty już na drzewie widzisz żeński narząd płciowy, to
naprawdę masz porządnego pierdzielca.

Mężczyźni doznają seksualnego podniecenia prawie 5000 razy w roku, ale
w tym czasie realizują swoje fantazje zaledwie 104 razy.

http://wiadomosci.onet.pl/2112454,69,mezczyzni_mysla_o_seksie_5000_razy_w_roku,item.html

Mężczyzna myśli o seksie co 7 sekund

http://facet.wp.pl/gid,10763973,img,10763974,kat,1007873,galeriazdjecie.html?T[page]=11

Data: 2010-01-22 21:51:24
Autor: Jadrys
Co to jest? ! :D
W dniu 2010-01-22 21:00, Woland pisze:
Antenka napisał(a):

[...]

No, facet który w sprawach seksu powołuje się na statystyki.. Chłopie czy ty nie możesz napisać co ciebie kreci? , a nie powoływać się na jakieś bzdurne artykuły?
Bo jak na razie to sprawy seksu opisujesz jak normalny teoretyk.

Data: 2010-01-23 18:38:18
Autor: cirrus
Co to jest? ! :D
Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:46c75b20-7605-4340-93d2-0821ae50e3f5c4g2000yqa.googlegroups.com...
Antenka napisał(a):
Czytać nie potrafisz? To spadaj na drzewo! Orangutany - jeden głupszy
od drugiego...
Tylko to "brykanie po drzewach" mi nie pasowało... Cipa na drzewie to
dość niecodzienny widok...

Eee, nie znasz czastuszek?
" U nas chata gontom kryta
na chatie pizda pribita
kto prijdiot pojebiot
ni kopiejki nie ostawiot" ;)

--
stevep

Data: 2010-01-22 19:41:23
Autor: Grzegorz Z.
Gdzie ty tu widzisz drzewa?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanów."

Data: 2010-01-22 11:27:48
Autor: Antenka
Jak jeszcze raz zmienisz temat wątku to ci giry z d y powyrywam! :E
On 22 Sty, 19:41, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Gdzie ty tu widzisz drzewa?

Zrozumiałeś, pryszczaty?!

Antenka :E

Data: 2010-01-23 00:01:33
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 22 Jan 2010 11:27:48 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

On 22 Sty, 19:41, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Gdzie ty tu widzisz drzewa?

Zrozumiałeś, pryszczaty?!

Pryszczaty to jest twój fiut, fiucie.

Data: 2010-01-23 00:04:01
Autor: raff
Grzegorz Z. pisze:
[...]

A jak to Grzesio wrzeszczy jak sie tematy watkow zmienia.

A jak on to robi to cacy.

R.

Data: 2010-01-23 03:41:06
Autor: Antenka
> [...]

> Pryszczaty to jest twój fiut, fiucie.<

A jak to Grzesio wrzeszczy jak sie tematy watkow zmienia. A jak on to robi to cacy.<

Raffik, to właśnie miałam na myśli. Jak pryszczol zmienia cudze wątki
to jest oo, ale jak jego wątek ruszysz, to wrzodziejącymi penisami
rzuca..tfu tfu tfu :D A jaki ordynarny chamusiak się z niego zrobił,
zauważyłeś? : - /

Antenka

Data: 2010-01-23 18:41:50
Autor: cirrus
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e97u0rrtkayt$.vubaje42nnc5$.dlg40tude.net...
[...]

To antenka ma to i to, jak to obojniak?

--
stevep

Data: 2010-01-22 21:53:48
Autor: Jadrys
Co to jest? ! :D
W dniu 2010-01-22 19:37, Antenka pisze:
ZAGADKA
========

Co to jest?!

Włochate, niekumate, syczy, bręczy, bzyka i jak glupi po drzewach
bryka...

ODPOWIEDŹ:
==========
surric

Antenka :D

Uchyl rąbka tajemnicy podając pierwszą literę tej maszkary, Antenko ;-)

Data: 2010-01-22 14:42:21
Autor: Antenka
Co to jest? ! :D
On 22 Sty, 21:53, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> =========> > surric

> Antenka :D

Uchyl rąbka tajemnicy podając pierwszą literę tej maszkary, Antenko ;-)

"C" jak Celina lub "S" jak Stefan :DDD.

Antenka

Data: 2010-01-22 23:51:58
Autor: Jadrys
Co to jest? ! :D
W dniu 2010-01-22 23:42, Antenka pisze:
[...]

No tak, jakże  mogłem się nie domyślić! Wiadomo że chodzi o Stefana. :-D

Data: 2010-01-22 14:57:52
Autor: Antenka
Co to jest? ! :D
On 22 Sty, 23:51, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> "C" jak Celina lub "S" jak Stefan :DDD.

> Antenka

No tak, jakże  mogłem się nie domyślić! Wiadomo że chodzi o Stefana. :-D<

Brawo, brawo Jadrysiu! Tak, tym stworem lub jak to coś określiłeś
"maszkarą" jest Burczymucha  :D

Antenka

Data: 2010-01-23 01:16:12
Autor: Jadrys
Co to jest? ! :D
W dniu 2010-01-22 23:57, Antenka pisze:
[...]

Ma się jeszcze ta bystrość umysłu.. ;-)

Data: 2010-01-23 18:33:16
Autor: cirrus
Co to jest? ! :D
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjdf48$qle$1news.onet.pl...
[...]

Wyłącznie podczas zatwardzenia. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-24 13:29:23
Autor: Jadrys
Co to jest? ! :D
W dniu 2010-01-23 18:33, cirrus pisze:
[...]

Tobie Stefan tylko w głowie sprawy które kojarzą się tyłkiem.

Data: 2010-01-25 09:39:23
Autor: cirrus
Co to jest? ! :D
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjheet$3oj$2news.onet.pl...
[...]

A nie odbytem jak tobie?

--
stevep

Data: 2010-01-23 18:32:32
Autor: cirrus
Co to jest? ! :D
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjda6a$hfc$2news.onet.pl...
[...]

Eee , antenka mysli tylko o tobie jako o osobniku o podobnym stopniu kultury jak ona. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-24 13:27:27
Autor: Jadrys
Co to jest? ! :D
W dniu 2010-01-23 18:32, cirrus pisze:

[...]

Chciałbym żeby tak było, - żeby tak myślała.. Jednak ja jestem realistą.

Data: 2010-01-23 18:31:08
Autor: cirrus
Co to jest? ! :D
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:e530aa35-64ef-49d0-a93d-b88f374cffb0m26g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Lub a jak "a gówno". ;)

--
stevep

Data: 2010-01-22 21:58:09
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Co to jest? ! :D

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> surric
>

> Antenka :D

Uchyl rąbka tajemnicy podając pierwszą literę tej maszkary, Antenko ;-)

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   Tobie i cale szesc liter tez by nie wystarczylo, Che-pantofelku!

   AR

Data: 2010-01-22 22:24:24
Autor: Jadrys
Co to jest? ! :D
W dniu 2010-01-22 21:58, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

Wydaje ci się, mędrcze.

Co to jest? ! :D