Co to jest "MŁYN" ?

Data: 2011-08-19 19:41:09
Autor: MH
Co to jest "MŁYN" ?
Jak w temacie. Często znajduję takowe określenie . Googlałem i nic.
Co to oznacza w żargonie kibicowskim??  MH

P.S. Mam nadzieję , że nie jest to związane z "kibolstwem"... --

Data: 2011-08-19 21:45:18
Autor: danpe_
Co to jest "MŁYN" ?
W dniu 19.08.2011 21:41,  MH pisze:
Jak w temacie. Często znajduję takowe określenie . Googlałem i nic.
Co to oznacza w żargonie kibicowskim??

Zazwyczaj miejsce, gdzie stoja i caly mecz dopinguja najzagorzalsi kibice zwani kibolami.

P.S. Mam nadzieję , że nie jest to związane z "kibolstwem"...

A jak jest?
Bycie kibolem oznacza wedlug Ciebie cos zlego?
Dales sobie wmowic ze kibol=pseudokibic?

danpe_
gg:827748

Data: 2011-08-19 21:56:05
Autor: jarek d.
Co to jest "MŁYN" ?
danpe_ wrote:
[...]

No dobrze. Skoro piszesz, że jest różnica, to napisz na czym polega.
Czego można spodziewać się po "kibolu"?
A czego po "pseudokibicu"?
Pytam serio, bez podtekstów. W przeciwieństwie do twórcy wątku.
Ostatnio na pl.regionalne.wroclaw zostałem nazwany kibolem po tym, jak napisałem, że fajnie, że miasto ma klub, który gra w pucharach i że - być może - kibolstwo zostanie spacyfikowane na nowym, dużym stadionie.

jarek d.

Data: 2011-08-19 23:17:22
Autor: maciej
Co to jest "MŁYN" ?
W dniu 2011-08-19 21:56, jarek d. pisze:

Dales sobie wmowic ze kibol=pseudokibic?

No dobrze. Skoro piszesz, że jest różnica, to napisz na czym polega.
Czego można spodziewać się po "kibolu"?
A czego po "pseudokibicu"?

Kibol - osoba, która cały mecz aktywnie uczestniczy w dopingu, śpiewaniu, takie osoby najczęściej zajmują wyznaczony na stadionie sektor (potocznie zwany młynem). Często dopingują nawet kosztem oglądania meczu (rytmiczne skakanie tyłem, rozwieszanie flag zajmujących dużą część sektora i zasłaniających widok). Potrafią zaangażować się politycznie (co bardzo nie podoba się władzy), lub urządzić bojkot sponsorów, lub zaangażować się w pomoc w ich znalezieniu (czyli zrobić naprawdę znakomitą robotę na rzecz klubu).

Pseudokibic - osoba, która na stadionie i poza nim szuka "innych wrażeń", zadymy, rozwalenie części stadionu, bójki (zarówno na stadionie jak i poza nim). Przy czym w tym wypadku znacznie odpowiedniejszym określeniem jest "wandal, bandyta".

Data: 2011-08-20 19:03:38
Autor: blast
Co to jest "MŁYN" ?

[...]

Ja bym kogoś takiego nawał "ultrasem"

[...]

A kogoś takiego "kibolem"

Ale to kwestia umowna

Data: 2011-08-20 19:12:00
Autor: maciej
Co to jest "M�YN" ?
W dniu 2011-08-20 19:03, blast pisze:

Ja bym kogoďż˝ takiego nawaďż˝ "ultrasem"

Tą bardziej zaangażowaną część być może, ale ultrasem nie zostaje się tylko dlatego, że się na stadionie dopinguje i poskacze trochę.
To, że jest się na stadionie nie znaczy, że się jest od razu kibicem, jest jeszcze cała masa oglądaczy.
Kibic z nazwy musi kibicować, jak tylko siedzi i ogląda to nie jest raczej kibic.
Więc na stadionie są: oglądacze, kibice, ultrasi i ja ich w żaden sposób nie klasyfikuję (lepszy-gorszy), sam jestem oglądaczem.

A kogoďż˝ takiego "kibolem"

Nie, nie nazywajmy bandytów słowem mającym cokolwiek wspólnego z kibicem tylko dlatego, że pojawiają się na stadionie.
Jak pedofil pójdzie na mecz to też mu będziesz zmieniał nazwę z pedofila na kibola?
Bandyta to bandyta, nie waĹźne, czy siedzi na stadionie, czy biega po ulicy.

Data: 2011-08-19 23:20:05
Autor: Cavallino
Co to jest "MŁYN" ?
Użytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j2mege$402$1news.onet.pl...
[...]

Kibic i kibol to to samo, tylko w gwarze.
Jak się używa jakiegoś słowa, warto sprawdzić co oznacza i skąd pochodzi.

Data: 2011-08-20 11:56:27
Autor: danpe_
Co to jest "MŁYN" ?
Cavallino wrote:

Użytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
W dniu 19.08.2011 21:41,  MH pisze:
Jak w temacie. Często znajduję takowe określenie . Googlałem i nic.
Co to oznacza w Ĺźargonie kibicowskim??

[...]

Nie do konca, kibicem jest piknik, ktory kibolem nie jest. Zeby byc kibolem trzeba troszke od siebie dac.
Natomiast pojecia myli CGC nazywajac kibola hoolsem.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-08-20 12:02:32
Autor: Cavallino
Co to jest "MŁYN" ?
[...]

Oczywiście że jest, przynajmniej w Wielkopolsce.
Te słowa znaczą dokładnie to samo, nie ma między nimi żadnych różnic.

Data: 2011-08-20 12:07:57
Autor: Cavallino
Co to jest "MŁYN" ?
[...]

Żeby nie było, że gołosłownie - info ze źródła, czyli ze słownika gwary miejskiej Poznania:
http://www.poznan.pl/mim/public/slownik/words.html?co=word&word=107|105|98|111|108

"kibol [kibic]: Znane są szczegóły ekscesów częstochowskich niektórych (niestety dość licznych) kibiców nie tylko wielkopolskich. Znane są i opisane pijackie wyprawy na mecz Lecha z Legią tychże "kiboli". Pozostanę jednak wyznawcą tego prymitywnego myślenia, nie licząc na aprobatę tzw. szerokiej opinii kiboli. [...] patrze, a tu Helci ni ma. Poszła precz. Taki był z niej kibol! Cholerne kibole cały samochód mi porysali."

Data: 2011-08-20 20:14:11
Autor: CGC
Co to jest "MŁYN" ?
Dnia Sat, 20 Aug 2011 11:56:27 +0200, danpe_ napisał(a):

Nie do konca, kibicem jest piknik, ktory kibolem nie jest. Zeby byc kibolem trzeba troszke od siebie dac.
Natomiast pojecia myli CGC nazywajac kibola hoolsem.

Nic nie mylę, po prostu w moim świecie istnieje polisemia. A gwoli
ścisłości nie tyle sam postuluję takie znaczenie, ile raczej powołuję się
na nomenklaturę GW zadeklarowaną w niżej cytowanym tekście: http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,10058544,Twierdzicie__ze_jestem_kibolem__Gazeta__To_zalezy.html

Dla mnie osobiście kibol ma dwa znaczenia. Jedno, oryginalne, to synonim
kibica. Drugie, identyczne z lansowanym przez GW (tj. przyjmuję je do
wiadomości, choć bez wielkiego entuzjazmu). Skoro z nieznanych mi bliżej powodów dziennikarze nie używają słowa
chuligan (może podobnie jak ja nigdy nie są pewni, czy pisze się chuligan
czy huligan) a pseudokibic to iście kretyńskie określenie, to już wolę tego
kibola. --
CGC

Data: 2011-08-20 20:44:06
Autor: danpe_
Co to jest "MŁYN" ?
Dnia Sat, 20 Aug 2011 20:14:11 +0200, CGC napisał(a):

[...]

No przepraszam, ale jesli dla Ciebie wyrocznia jest GW to mi wlasnie macki
opadly i szkoda mi z Toba pisac.
Przykre, ze wolisz przyjac ich wersje, niz byc obiektywnym.

--
Pozdrawiam,
danpe_

Data: 2011-08-21 09:46:17
Autor: CGC
Co to jest "MŁYN" ?
Dnia Sat, 20 Aug 2011 20:44:06 +0200, danpe_ napisał(a):

[...]

Gdybyś czytał tę grupę i ten wątek uważniej, to wiedziałbyś, że: a) GW z całą pewnością nie jest dla mnie wyrocznią, b) ani nawet wiarygodnym źródłem informacji, c) ich pojmowanie kibolstwa zwyczajnie przyjmuję do wiadomości, a nie
propaguję wszem i wobec jako najlepsze ujęcie tematu ever. --
CGC

Data: 2011-08-21 14:19:33
Autor: danpe_
Co to jest "MŁYN" ?
CGC wrote:

Gdybyś czytał tę grupę i ten wątek uważniej, to wiedziałbyś, że:

Nie zapamietuje kazdego z osobna preferencji prasowych, mam wazniejsze rzeczy na glowie - bez obrazy ;)

c) ich pojmowanie kibolstwa zwyczajnie przyjmuję do wiadomości

A ja nie. Dlatego sie oburzylem.
danpe_
gg:827748

Data: 2011-08-20 12:16:37
Autor: MH
Co to jest
danpe_ <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

A jak jest?
Bycie kibolem oznacza wedlug Ciebie cos zlego?
Dales sobie wmowic ze kibol=pseudokibic?

===============

Nie udawaj , że nie wiesz o co chodzi. Niee , nie dam sobie nic wmówić. "Pseudokibic" ???  A cóż to takiego ??  To Ty dałeś sobie wmówić taką medialną
nomenklaturę. "Pseudokibic" powinien być nazywany po imieniu : BANDYTA ,
CHULIGAN (tak się to pisze ??) , itd...

Baa , to są bezmózogwcy oczekujący na słońce , które ich na łyso wygolone pały
'wpromieniuje' UV , za "moich czasów" gnili by w poprawczakach. Albo i nie ...
 Zawodówę by skończyli i...  byli by Prawdziwymi KIBICAMI !!

No cóż , teraz jest inaczej..  USTAWKI , ZASZTYLETOWANIE POLICJANTA (bo
zareagował na rzuty koszem w tramwaj) , no i w końcu UKOCHANY "STARUCH" ,
który daje w szatni zawodnikowi "w papę" , a "ochrona" ŁAGODZI SYTUACJĘ...

CHŁOPIE !!!  WEŹ SIE ZASTANÓW !!  Czy to jest normalne ??  Czy normalnym jest
rozwijanie transparentów o charakterze politycznym na stadionach ?? Kto to
finansuje ?? Kibice ?? Buahaha , Koń by się uśmiał !!!  Argumentów mógłbym przytoczyć jeszcze , że hoho...  Ale to chyba wystarczy..

MH  P.S.

Kibic=Kibic
Kibol=Bandyta/Menel itp...

Data: 2011-08-20 14:30:09
Autor: DysoN
Co to jest
W dniu 2011-08-20 14:16,  MH pisze:

Kibic=Kibic
Kibol=Bandyta/Menel itp...

Cos mi sie wydaje ze pytanie zadajesz nie dlatego ze nie znasz odpowiedzi ale dlatego by sie posprzeczac. Dlatego mam dla ciebie jedna prosbe: nie pisz tu wiecej trollu.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2011-08-20 06:13:02
Autor: Marek W.
Co to jest
On 20 Sie, 14:30, DysoN <dy...@szuruburu.ru> wrote:
> [...]

Cos mi sie wydaje ze pytanie zadajesz nie dlatego ze nie znasz
odpowiedzi ale dlatego by sie posprzeczac. Dlatego mam dla ciebie jedna

Ponieważ dyskusja to zawsze rodzaj sprzeczki, a sprzeczka to rodzaj
dyskusji to nie uważasz, że stanowisko 'nie dyskutuj na grupie
dyskusyjnej' jest nie na miejscu.

Data: 2011-08-20 13:36:32
Autor: MH
Co to jest
DysoN <dyson@szuruburu.ru> napisał(a):
> [...]

Cos mi sie wydaje ze pytanie zadajesz nie dlatego ze nie znasz odpowiedzi ale dlatego by sie posprzeczac. Dlatego mam dla ciebie jedna prosbe: nie pisz tu wiecej trollu.

==============

Nie dla tego by się POSPRZECZAZĆ , ale by podyskutować. Czy znam odpowiedź ??
TAAK !! Ale jest to MOJE zdanie. Inni grupowicze mogą mieć inne poglądy..
Ty tymczasem nie wnosisz NIC do dyskusji , poza obrażaniem mnie (troll). Twoją
prośbę ....  ignoruję ,delikatnie ...(jesteś KIBOLEM??)..

MH

Data: 2011-08-20 15:52:10
Autor: Cavallino
Co to jest
Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j2od90$a4s$1inews.gazeta.pl...
> [...]

==============

Nie dla tego by się POSPRZECZAZĆ , ale by podyskutować. Czy znam odpowiedź ??

To po co pytasz?
Zaproś jak człowiek do dyskusji, kto będzie chciał, ten podyskutuje.

To co zrobiłeś to trolling w czystej postaci.

Data: 2011-08-20 14:07:04
Autor: MH
Co to jest
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

> [...]

Zaproś jak człowiek do dyskusji, kto będzie chciał, ten podyskutuje.

To co zrobiłeś to trolling w czystej postaci.

=============

Chłopie ,umiesz czytać ?? Odsyłam do głównego wątka....
Co powinienem w/g ciebie napisać ??  ( Niniejszym gorąco zapraszam Szanownych
Grupowiczów do dyskusji na temat ......... )

Boszsz.....

MH

Data: 2011-08-20 16:27:23
Autor: Cavallino
Co to jest
Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Co powinienem w/g ciebie napisać ??  ( Niniejszym gorąco zapraszam Szanownych
Grupowiczów do dyskusji na temat ......... )

Dokładnie.
Wtedy byś od razu wiedział, czy ktoś chce z Tobą na ten temat dyskutować.

Data: 2011-08-20 17:46:41
Autor: Tatus Donald Tusk
Co to jest
Ty nawiet nie wiesz co to czytanie bo cale twoje zycie to przyjmowanie huja albo do dupy albo do ryja wiec spierdalaj.

Data: 2011-08-20 15:25:12
Autor: maciej
Co to jest
W dniu 2011-08-20 14:16,  MH pisze:

No cóż , teraz jest inaczej..  USTAWKI

Kibice nie organizują ustawek.

> ZASZTYLETOWANIE POLICJANTA

To też nie kibice.

no i w końcu UKOCHANY "STARUCH" ,
który daje w szatni zawodnikowi "w papę" , a "ochrona" ŁAGODZI SYTUACJĘ...

On zdaje się miał zakaz stadionowy to kilku polityków PO swoimi petycjami załatwiło mu zniesienie go.
Klub zadziałał jak należy, ale politycy PO w imię doraźnych interesów wstawili się za takimi jak on.

CHŁOPIE !!!  WEŹ SIE ZASTANÓW !!  Czy to jest normalne ??  Czy normalnym jest
rozwijanie transparentów o charakterze politycznym na stadionach ??

Oczywiście. W latach 80 byłeś z tych co pałowali Solidarność za politykę na stadionie?

Kto to
finansuje ?? Kibice ?? Buahaha , Koń by się uśmiał !!!

A tutaj cię kolego boli, napisz otwarcie,  że to ten wredny PiS cudownego premiera szkaluje :P

Data: 2011-08-20 13:54:16
Autor: MH
Co to jest
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
W dniu 2011-08-20 14:16,  MH pisze:

> No cóż , teraz jest inaczej..  USTAWKI

Kibice nie organizują ustawek.

Masz rację !!  Ustawki robi PO.

 > ZASZTYLETOWANIE POLICJANTA

To też nie kibice.

Przeca pisałem , że nie KIBICE , tylko KIBOLE !!

> [...]

Klub zadziałał jak należy, ale politycy PO w imię doraźnych interesów wstawili się za takimi jak on.

Piszesz "On zdaje się" miał jakiś zakaz i inne sreremorele....  Ja nie piszę
o tym co "mi się zdaje". Wlazło bydło do szatni??  Wlazło !! "Ochrona"
pozwoliła na to ??  POZWOLIŁA!!  Piłkarz dostał  w papę ??  DOSTAŁ!!

Ja tylko piszę o faktach , a nie o tym co "mi się zdaje"..

MH

Data: 2011-08-20 16:07:16
Autor: maciej
Co to jest
W dniu 2011-08-20 15:54,  MH pisze:

Masz rację !!  Ustawki robi PO.

Nie, ustawki robią zwyczajni bandyci. Z kibicami nie mają nic wspólnego.

  >  ZASZTYLETOWANIE POLICJANTA
To też nie kibice.
Przeca pisałem , że nie KIBICE , tylko KIBOLE !!

A zdjęcia małych dziewczynek w internecie też pewnie nie rozprowadzają pedofile, tylko kibole.
Ty chory człowieku jakiś jesteś, przylazłeś tu z gotową, debilną tezą, że za zło całego świata odpowiadają jacyś niezidentyfikowani kibole i pieprzysz od rzeczy.
Na tej grupie są jednak ludzie, którzy bywają na stadionach i ciężko będzie przeforsować opinię, że za każde przestępstwo odpowiadają ci, którzy mają czelność chodzić na mecze.

[...]

Fakty są takie, że gościa by na tym stadionie nie było gdyby nie politycy PO i ich doraźne interesy.
System eliminacji niepożądanych osób zadziałał, ale politycy go obeszli.
Do nich z pretensjami, niech się nie wpieprzają tam, gdzie nie ich miejsce.

Data: 2011-08-20 15:10:18
Autor: MH
Co to jest
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
> [...]

> Przeca pisałem , że nie KIBICE , tylko KIBOLE !!

A zdjęcia małych dziewczynek w internecie też pewnie nie rozprowadzają pedofile, tylko kibole.

To cię "kręci" ???

Ty chory człowieku jakiś jesteś, przylazłeś tu z gotową, debilną tezą, że za zło całego świata odpowiadają jacyś niezidentyfikowani kibole i pieprzysz od rzeczy.

Zdrowy człeku , poczytaj o ile jesteś w stanie GŁÓWNY WĄTEK.

Na tej grupie są jednak ludzie, którzy bywają na stadionach i ciężko będzie przeforsować opinię, że za każde przestępstwo odpowiadają ci, którzy mają czelność chodzić na mecze.

I tu się zgadzamy !!  Nie mniej jednak nie w tym rzecz , aby udowodnić
przestępstwo/rozbój , ale by to WYELIMINOWAĆ !!  ROZUMIESZ ?! Trudno , jeżeli dajmy na to HV1N1 , HIV są na dzień dzisiejszy do opanowania na zasadzie
prewencyjnej , tak NIESTETY należy podchodzić do pandemii kibolstwa PN. SZKODA
!! Łapiesz o co chodzi ??!!

Dalej , zadam Ci Pytanie : Czy kopanie piłki jest warte JEDNEGO ISTNIENIA
LUDZKIEGO ??  Wiem , że odpowiesz NIE. I wykorzystują to politycy , bo
niestety gówniarze sądzą , że demokracja polega na "róbta co chceta".

MH

Data: 2011-08-20 17:35:35
Autor: Pan Premier Twoj Ogier
Co to jest
Mialas kurwo spirdalac lizac tuskowi jajca tak jak lizalas dwa dni temu. Wiec czemu to kurwo dalej jestes? Lubisz jak Cie dupa boli?

Data: 2011-08-20 19:21:47
Autor: maciej
Co to jest
W dniu 2011-08-20 17:10,  MH pisze:

A zdjęcia małych dziewczynek w internecie też pewnie nie rozprowadzają
pedofile, tylko kibole.

To cię "kręci" ???

Ty naprawdę jesteś ciężkim idiotą i zwyczajnym trolle.

Zdrowy człeku , poczytaj o ile jesteś w stanie GŁÓWNY WĄTEK.

Czytam i oczom nie wierzę od stopnia twojego zidiocenia.

I tu się zgadzamy !!  Nie mniej jednak nie w tym rzecz , aby udowodnić
przestępstwo/rozbój , ale by to WYELIMINOWAĆ !!  ROZUMIESZ ?!

Wyobraź sobie, że rozumiem.
Wyobraź sobie, że tez uważam, że powinno się bandytów pozamykać.
Nie wiem tylko jak sobie wyobrażasz wyeliminować bandytów bez dowodów... to zdaje się od czasów gestapo i nkwd zaniechany proceder, ale zawsze znajdą się tacy, którzy zamordyzm chcą propagować :(

Trudno , jeżeli
dajmy na to HV1N1 , HIV są na dzień dzisiejszy do opanowania na zasadzie
prewencyjnej , tak NIESTETY należy podchodzić do pandemii kibolstwa PN. SZKODA

Tobie prewencyjnie powinni posłać kulkę w łeb, bo osoba stojąca obok ciebie może być mordercą. Zgadasz się jak rozumiem.

Dalej , zadam Ci Pytanie : Czy kopanie piłki jest warte JEDNEGO ISTNIENIA
LUDZKIEGO ??  Wiem , że odpowiesz NIE. I wykorzystują to politycy , bo
niestety gówniarze sądzą , że demokracja polega na "róbta co chceta".

Ale o czym ty pierdolisz, masz chłopie wyraźnie problemy z jasnym formułowaniem swoich myśli (o ile tam się jakieś sensowne kołaczą).
Wróć jak nauczysz się pisać logicznie i sensownie budować zdania.

Ci politycy, którzy załatwili wejście na stadion osobom mającym zakaz to zwykłe, sprzedajne szuje, które dla głosów są gotowe się sprzedać i zmniejszyć bezpieczeństwo normalnych ludzi na stadionie.

Data: 2011-08-20 17:40:38
Autor:
Co to jest
Po huj z kurwa gadasz? Czujesz sie takim samym cwelem jak i ona, ze kurwie odpowiadasz?

Data: 2011-08-20 17:29:26
Autor: Twoj Tatus
Co to jest
Ogolnie to mozesz spierdalac losiu. Jestes zwyklym cwelem co lubi brac do dupy i przylazles na liste dyskusyjna bo myslales, ze se potrolujesz. Spierdalaj pedale bo nie jestes mile widziany.

Data: 2011-08-19 23:03:58
Autor: CGC
Co to jest "MŁYN" ?
Dnia Fri, 19 Aug 2011 19:41:09 +0000 (UTC), MH napisał(a):

Jak w temacie. Często znajduję takowe określenie . Googlałem i nic.
Co to oznacza w żargonie kibicowskim??

Inne znane określenia to "przodek" (w klubach górniczych), "sektor dla
stojących", Żyleta (na Legii). Jest to sektor, na który chodzą kibice zorganizowani. Obowiązują tam inne
zasady, niż na reszcie stadionu. Występuje tam jeden lub kilku
zmieniających się dyrygentów (w nomenklaturze GW "zaśpiewajło"). Dyrygent
dyktuje, co będzie śpiewać cały sektor. Śpiew jest obowiązkowy. Mecz ogląda
się na stojąco. Obowiązują stroje okolicznościowe w barwach klubu. Często
występuje tam bębniarz lub kilku bębniarzy. Przyjście na młyn Cracovii w koszulce Wisły uważane jest za akt najwyższej
odwagi, za który przyznawany jest medal. Pośmiertnie.
P.S. Mam nadzieję , że nie jest to związane z "kibolstwem"...

Kibol wg nomenklatury GW to inaczej pseudokibic w nomenklaturze
ogólno-dziennikarskiej. Jedno i drugie oznacza kolesia, który zachowuje się
jak prosiak bo jest prosiakiem i tylko przy okazji jest także kibicem. Inna nomenklatura określa takowym mianem hoolsów (huliganów). Jak się
domyślasz, oni generują tzw. ustawki i innego rodzaju zadymy. W prasie
można wyczytać, że hoolsi z powodu swojego zamiłowania do prania ludzi po
mordach są naturalnym zapleczem dla przestępczości zorganizowanej, która
potrzebuje tzw. żołnierzy. Hoolsi rekrutują się zazwyczaj z najniższcyh
warstw społecznych. Inny ciekawy podgatunek kibiców to tzw. ultrasi. Od hoolsów odróżnia ich
człekokształtność z przynajmniej śladową obecnością inteligencji. Ta grupa
skupia się na robieniu tzw. opra, organizowaniu dopingu itp. To tego typu
grupy organizują akcje typu krwiodawstwo, czy inne w temacie. Ultrasi z
zasady raczej nie dymią na stadionach ani poza nimi (bywają wyjątki rzecz
jasna). Bywają ultrasi wybitni, niektórzy zachodzą później całkiem daleko,
np. zostają premierami. Zarówno ultrasi jak i hoolsi są osiągalni na młynie. Jedni i drudzy jeżdżą
na wyjazdy. Inny gatunek to tzw. pikniki, znani też jako słoneczniki, normalsi, kibice
sukcesu itp. Okupują z reguły sektory rodzinne, albo inne oddalone od
młyna. Większość tej grupy to pikniki właśnie. :-) Zamiast śpiewać żrą
słonecznik albo inne świństwa serwowane na stadionie, klaszczą po bramkach
strzelonych i gwiżdżą lub wychodzą ze stadionu po bramkach straconych.
Chodzą tylko na co lepsze mecze, większość oglądają w tv. Raczej unikają
wyjazdów. --
CGC

Data: 2011-08-19 23:15:29
Autor: RedLite

[...]