Co to jest "Schlüsselnummer"?

Data: 2010-10-22 17:38:50
Autor: Tomek Kęcki
Co to jest "Schlüsselnummer"?
W dniu 2010-10-22 17:26, Lisciasty pisze:
Witawszy,

Potrzebuję kupić jeden klamot do Octavii u Niemiaszka i tenże okupant
męczy mi dupę o jakiś Schlüsselnummer, któren ponoć w dowodzie
rejestracyjnym ma być. Wysłałem mu vin i ten drugi numerek z pierwszej
strony (nr silnika?) ale mówi że to nie to. O co mu może chodzić, bo
innych numerków istotnych jakoś nie widzę...

AFAIK to numer który jednoznacznie określa markę model, rodzaj silnika itp.
--
tomafek

Co to jest "Schlüsselnummer"?