Co to jest - Toyota

Data: 2011-12-20 09:25:51
Autor: Maciek
Co to jest - Toyota

Na zdjeciu widok spod maski benzynowej Toyoty Corolli - chyba ponad
10-letniej.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/86f12fef753f02e4.html

A teraz nie rechotac:

Czy to jest turbo? 8-}

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-12-20 09:43:29
Autor: LEPEK
Co to jest - Toyota
W dniu 2011-12-20 09:25, Maciek pisze:

Czy to jest turbo? 8-}

Niestety (?) na pewno nie :)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-12-20 09:45:47
Autor: yabba
Co to jest - Toyota
Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:16h72h0eryn9q$.woy3vu6cl5yl$.dlg40tude.net...

[...]

Raczej przepustnica.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-12-20 10:19:21
Autor: Ukaniu
Co to jest - Toyota

[...]

Jak kolektor dolotowy wygląda trochę inaczej niż zwykły to już taka gratka ;-)
Ciekawe czy w standardzie takie dawali czy ktoś przerabiał pod względęm zjawisk rezonansowych.

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2011-12-20 10:27:21
Autor: kurdybanek
Co to jest - Toyota

Użytkownik "Ukaniu" <l99ukaszWYWALTO@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4ef0531d$0$1466$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kolektor jest standardowy, autor wątku mogl od razu napisac, ze chodzi o niebieskie "cos". Juz sam kolor dodaje 0,0000314 konia mechanicznego.

Data: 2011-12-20 10:34:32
Autor: Grejon
Co to jest - Toyota
W dniu 2011-12-20 10:27, kurdybanek pisze:

Kolektor jest standardowy, autor wątku mogl od razu napisac, ze chodzi o
niebieskie "cos". Juz sam kolor dodaje 0,0000314 konia mechanicznego.

Właściwie to nie wiemy o co pyta Maciek. Czy o magnetyzer na dolocie, czy o ten żółty kij od mopa :)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-12-20 10:40:19
Autor: Maciek
Co to jest - Toyota
Dnia Tue, 20 Dec 2011 10:34:32 +0100, Grejon napisał(a):

Właściwie to nie wiemy o co pyta Maciek. Czy o magnetyzer na dolocie, czy o ten żółty kij od mopa :)

To tam jest magnetyzer? :)

To zdjecie Corolli, ktora kiedys ogladalem. Kij od mopa to rozporka miedzy
kielichami.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-12-20 10:54:42
Autor: Przemysław Czaja
Co to jest - Toyota

Użytkownik "Maciek"

To zdjecie Corolli, ktora kiedys ogladalem. Kij od mopa to rozporka miedzy
kielichami.

Ja bym tego nie kupił skoro kielichy schodzą do środka i trzeba je rozpychać :)

Data: 2011-12-20 11:00:38
Autor: GR001
Co to jest - Toyota

To zdjecie Corolli, ktora kiedys ogladalem. Kij od mopa to rozporka miedzy
kielichami.

Ja bym tego nie kupił skoro kielichy schodzą do środka i trzeba je rozpychać :)

a wiesz po co ta rozpora jest? skakałeś kiedyś takim samochodem?
pozdr.
gr

Data: 2011-12-20 10:45:21
Autor: kamil
Co to jest - Toyota
On 20/12/2011 10:00, GR001 wrote:

[...]

Do skakania służy rozpórka? Ciekawe teorie.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-20 13:35:37
Autor: masti
Co to jest - Toyota
Dnia pięknego Tue, 20 Dec 2011 10:45:21 +0000 osobnik zwany kamil
wystukał:

moĹźe to skok o tyczce?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-12-20 13:43:36
Autor: kamil
Co to jest - Toyota
On 20/12/2011 13:35, masti wrote:
[...]

może to skok o tyczce?

Czyścisz mój monitor!

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-20 11:25:27
Autor: Przemysław Czaja
Co to jest - Toyota

Użytkownik "GR001"

a wiesz po co ta rozpora jest? skakałeś kiedyś takim samochodem?
pozdr.

Oświeć mnie - po co?

Data: 2011-12-20 13:21:33
Autor: to
Co to jest - Toyota
begin PrzemysÂław Czaja
a wiesz po co ta rozpora jest? skakałeś kiedyś takim samochodem? pozdr.

Oświeć mnie - po co?

Usztywnia konstrukcję samonośna. --

Data: 2011-12-20 14:42:49
Autor: Przemysław Czaja
Co to jest - Toyota

UĹźytkownik "to"

a wiesz po co ta rozpora jest? skakałeś kiedyś takim samochodem? pozdr.

Oświeć mnie - po co?

Usztywnia konstrukcję samonośna.

Niesamowite :) zwłaszcza podczas skoków?

Data: 2011-12-20 14:40:20
Autor: to
Co to jest - Toyota
begin Przemysław Czaja
Usztywnia konstrukcję samonośna.

Niesamowite :) zwłaszcza podczas skoków?

Nie tylko, ale teĹź. ;]

Data: 2011-12-20 11:13:34
Autor: Maciek
Co to jest - Toyota
Dnia Tue, 20 Dec 2011 10:54:42 +0100, Przemysław Czaja napisaů(a):

Ja bym tego nie kupiů skoro kielichy schodzŕ do úrodka i trzeba je rozpychaă :)

Totez nie kupilem :)

--
Maciek

Karkulowsiaů zwartusiaů
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-12-20 13:05:04
Autor: DoQ
Co to jest - Toyota
Ja bym tego nie kupił skoro kielichy schodzą do środka i trzeba je
rozpychać :)

Czyli jakiś podły Lancer EVO odpada?

--
Paweł

Data: 2011-12-20 21:44:48
Autor: aro333
Co to jest - Toyota
To zwykly 16 zaworowy silnik bez turbo , jeden z bardziej udanych , pewnie 4E-FE albo  ... no nie pamietam to samo tylko poj.1,6.Spoko silniczek , dosc zrywny, chyba bezkolizyjny, dlugodystansowy. Jezdzilem z takowym przez 3 lata, sprzedalem gdy miala 12 lat a kolega nadal jezdzi i chwali ze dobry za malą kase. Zero problemow z olejem choc stuka mu cos kolo 260kkm, nadal pelny syntetyk. Co do kija sie nie wypowiem , bo to jakis extra tuning po kosztach. Magnetyzera tez nie mialem.

Data: 2011-12-20 21:58:40
Autor: Artur Maśląg
Co to jest - Toyota
W dniu 2011-12-20 21:44, aro333 pisze:
To zwykly 16 zaworowy silnik bez turbo , jeden z bardziej udanych , pewnie
4E-FE albo  ... no nie pamietam to samo tylko poj.1,6.

Nie jest to 4E-FE ani 4A-FE - no chyba, że moje były inne.

Spoko silniczek , dosc
zrywny, chyba bezkolizyjny,

4E-FE jest bezkolizyjny - sprawdzone ;)

dlugodystansowy.

Masz na myśli, że przebiegi kilkusettysięczne to norma? :)

[...]

Mam w domciu taką z 4E-FE z 1997 - nalot ~180kkm. Od nowości na
mineralnym 15W40, w Polsce na półsyntetyku 10W40. Syntetyk przy
wymianie co 10kkm? Chyba tylko w Polsce.

Co do kija sie nie wypowiem , bo to jakis extra tuning po
kosztach. Magnetyzera tez nie mialem.

:)

Data: 2011-12-20 22:46:03
Autor: aro333
Co to jest - Toyota
Byl chyba jeszcze  silnik 2C -... nie pamietam  dokladnie , chyba taki ze Starletki. Ale to ta sama linia. Ja chyba mialem z takim samym kolektorem, no moze ciut inny. Chyba ze to nie jest zdjecie Corolki E11 tylko E10. Silnik ten sam tylko chyba inny komp i ciut wiecej mocy, no i inaczej ciut wygladala ta przepustnica. Sam blok taki sam.
Jezeli chodzi o przebiegi- tak chodzilo mi o jego wytrzymalosc i bezawaryjna eksploatację. Moja byla zakupiona  w Polsce, kupilem od 1 wlasciciela w momencie gdy miala  8,5 roku i 190 kkm.Od nowosci latala na 5W/... chyba na 40 teraz juz nie pamietam dfokladnie. Tak tez i ja zalewalem, chyba nawet Mobilem1.Byla z  roku 1999  w wersji liftback wiec z duzym kufrem, wyglad zewnętrzny  - kwestia gustu.

Co to jest - Toyota