Co to jest certyfikat?

Data: 2013-05-29 11:11:09
Autor: Adam
Co to jest certyfikat?
Chce zmienic w banku  bycie rezydentem na nierezydenta wiec dowiedzialem sie   ze musze przyslac jakis certyfikat z zagranicznego biura gdzie mieszkam. Czy ktos moze wie co to jest ten certyfikat?Czy to jakies zaswiadczenie o zameldowaniu czy cos innego?

Pozdrawiam

Data: 2013-05-29 02:20:00
Autor: C.
Co to jest certyfikat?
Data: 2013-05-29 14:07:21
Autor: Adam
Co to jest certyfikat?
Am 29.05.2013 11:20, schrieb C.:
Zapewne chodzi o co¶ takiego?

http://pit.wieszjak.pl/dochody-zagraniczne/95245,Do-czego-sluzy-certyfikat-rezydencji.html

C.
Tak chyba chodzo o to.dziekuje

Data: 2013-05-29 09:15:51
Autor: witek
Co to jest certyfikat?
Adam wrote:
[...]

Nie wiadomo, bo cos takiego jak certyfikat rezydencji nie istnieje.

Wymslili go sobie polscy urzednicy i twardo sie tego trzymaja zeby miec powod do komplikowania ludziom zycia.

wymsl jakikolwiek papier z ktorego bedzie wynikało, ze płacisz podatki w innym państwie.
i tak nie wiesz czy bank ci to uzna, bo to jego widzimisie.

Data: 2013-05-29 08:17:36
Autor: kokosianka
Co to jest certyfikat?
W dniu ¶roda, 29 maja 2013 16:15:51 UTC+2 użytkownik witek napisał:
Adam wrote:

> [...]

i tak nie wiesz czy bank ci to uzna, bo to jego widzimisie.

Jak nie istnieje, skoro przesylaja mi go bez pytania wszyscy kontrahenci - z krajow UE, ale i spoza. Certyfikat rezydencji istnieje i nie jest polskim wymyslem.

Data: 2013-05-29 11:59:13
Autor: A.L.
Co to jest certyfikat?
On Wed, 29 May 2013 08:17:36 -0700 (PDT), kokosianka@gmail.com wrote:

Jak nie istnieje, skoro przesylaja mi go bez pytania wszyscy kontrahenci - z krajow UE, ale i spoza. Certyfikat rezydencji istnieje i nie jest polskim wymyslem.

Jak wyglada taki certyfikat z USA i jaki tamtejszy urzad go wydaje?...
A.L.

Data: 2013-05-31 00:35:51
Autor: kokosianka
Co to jest certyfikat?
W dniu ¶roda, 29 maja 2013 18:59:13 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:
On Wed, 29 May 2013 08:17:36 -0700 (PDT), wrote:

> [...]

Jak wyglada taki certyfikat z USA i jaki tamtejszy urzad go wydaje?...

Niestety kontrahenta z USA nie mialem, wiec nie pomoge

Data: 2013-05-29 17:53:45
Autor: Adam
Co to jest certyfikat?

Jak nie istnieje, skoro przesylaja mi go bez pytania wszyscy kontrahenci - z krajow UE, ale i spoza. Certyfikat rezydencji istnieje i

nie jest polskim wymyslem.

Tak i w Niemchech to sie nazywa Ansässigkeitsbescheinigung .

Co to jest certyfikat?