Co to jest "dochod brutto" ??

Data: 2009-11-22 18:05:17
Autor: Fantom
Co to jest "dochod brutto" ??
Witam
Musze wypelnic druk, na ktorym widnieje rubryka "docho brutto". I rozmawialem z 3 ksiegowymi i kazda ma inna interpretacje na ten temat. Na internecie tez znalazlem zupelnie rozne !! O co w tym biega ? Co to jest ten dochod brutto ?
Mozecie mi powiedziec, ile by wynosila ta wartosc dla
1) etat 1300 zl brutto (1300 ? 952 ? 1189 ?)
2) dzialanosc gospodarcza z vat bez zadnych kosztow i faktura na 1220 zl (czyli netto 1000 zl) ?

Fantom

Data: 2009-11-22 23:12:23
Autor: Jackare
Co to jest "dochod brutto" ??
Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości news:hebr4v$hfb$1atlantis.news.neostrada.pl...

Mozecie mi powiedziec, ile by wynosila ta wartosc dla
1) etat 1300 zl brutto (1300 ? 952 ? 1189 ?)
2) dzialanosc gospodarcza z vat bez zadnych kosztow i faktura na 1220 zl (czyli netto 1000 zl) ?

2300
--
Jackare

Data: 2009-11-23 11:38:17
Autor: Fantom
Co to jest "dochod brutto" ??
[...]

I nie odliczamy zadnych zusow czy koszto uzyskania przychodow ?

Fantom

Data: 2009-11-24 19:46:12
Autor: Jackare
Co to jest "dochod brutto" ??

2300

I nie odliczamy zadnych zusow czy koszto uzyskania przychodow ?

Sorry. To o czym tu pisze to przychód brutto. Dochód brutto uzyskamy po odliczeniu od przychodów kosztow uzyskania dochodu przed opodatkowaniem, ale zazwczyczaj ta wartość jest znana przy rozliczeniu rocznym podatku chyba ze się prowadzi prywatny czastkowy controlling.
--
Jackare

Data: 2009-11-23 13:28:53
Autor: Yarcioo
Co to jest "dochod brutto" ??
Długość penisa mierzona razem z kręgosłupem.

--
Darmo się pocę, aby dotrzymać kroku epoce.

Co to jest "dochod brutto" ??