Co to jest "droga dla rowerów"

Data: 2011-07-27 11:16:26
Autor: benek
Co to jest "droga dla rowerów"

Zapraszam do dyskusji co to jest droga dla rowerów , po jakich ddr (ddrip)
mamy obowiązek jeździć, i wszystko co się z tym wiąże tzn czy wolno nam
przeganiać pieszych z ddrip, kiedy mamy pierwszeństwo na wjazd na przejazd itd.

Nasze lokalne forum jest małe toteż każdy wasz głos w dyskusji jest cenny .

Zapraszam też do zagłosowania w sondzie ale najlepiej po przeczytaniu
argumentów w dyskusji.
http://sonda.hanzo.pl/sondy,126705,98mf.html

Data: 2011-07-27 12:53:47
Autor: benek
Co to jest

Zapraszam też do zagłosowania w sondzie ale najlepiej po przeczytaniu
argumentów w dyskusji.
http://sonda.hanzo.pl/sondy,126705,98mf.html

Zapomniałem dać linka do dyskusji
http://forum.gazeta.pl/forum/w,501,127243959,127243959,Co_to_jest_droga_dla_rowerow_.html
0000000000000000

Data: 2011-07-27 22:04:18
Autor: z
Co to jest "droga dla rowerów"
  benek pisze:

Nasze lokalne forum jest małe toteż każdy wasz głos w dyskusji jest cenny .

Nie widzę powodu żeby zaglądać na "elytarne" strony GW. Powstrzymam się przed uzasadnianiem tylko z powodu jako tako działającego serwera news.

Data: 2011-07-28 13:26:48
Autor: benek
Co to jest

Nie widzę powodu żeby zaglądać na "elytarne" strony GW. Powstrzymam się przed uzasadnianiem tylko z powodu jako tako działającego serwera news.

Też kocham tę pedalską, antypolską gazetę, której odebrano znaczek
Solidarności gdy stawała się szkodliwa.

Co do działającego serwera news to nie wiem bo przez kilka lat byłem nieobecny
w usenecie.
W każdym bądź razie wszystkie linki do logowania się ze stron usenetu nie
działają i musiałem zalogować się przez forum.
Skoro porównujesz to pewnie się znasz .Powiedz jak długo gazeta przechowuje
newsy usenetowe bo zorientowałem się, że płatni dostawcy trzymają tylko 3 lata.

Ale czy są jakieś fora internetowe poza preclem i Gazety  gdzie zagląda więcej
niż kilka osób ?
 A może ktoś ma linka do jakiejś dyskusji co jest drogą dla rowerów  a co nie ?

Data: 2011-07-28 14:15:10
Autor: Ryszard Mikke
Co to jest

Mysle, ze swietne miejsce na taka dyskusje jest tu: http://42.pl/u/2Dob

--
BP,NMSP
rmikke

Data: 2011-07-28 14:21:54
Autor: Ryszard Mikke
Co to jest
Ryszard Mikke <rmikke@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 benek <benek.z.gw@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > > > Nie widzę powodu żeby zaglądać na "elytarne" strony GW. Powstrzymam się > > przed uzasadnianiem tylko z powodu jako tako działającego serwera news.
> [...]
> niż kilka osób ?
>  A może ktoś ma linka do jakiejś dyskusji co jest drogą dla rowerów  a co nie
 ?

Mysle, ze swietne miejsce na taka dyskusje jest tu: http://42.pl/u/2Dob

Oraz, byl taki dlugi watek przed zmiana PoRD, gdzie miedzy innymi
zastanawialismy sie nad definicja DDR i czy wydzielona dla rowerow czesc DDRiP
jest DDR, czy tez nie. Jakos kwiecien - maj tego roku.

--
rmikke

Data: 2011-07-29 01:22:15
Autor: Titus Atomicus
Co to jest
In article <j0ro2o$t1u$1@inews.gazeta.pl>,
 " benek" <benek.z.gw@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> [...]
> Też kocham tę pedalską, antypolską gazetę, której odebrano znaczek

Panowie, troche kultury.
I konsekwencji.
Korzystacie z uprzejmosci Gazety, a pozwalacie sobie na dosc chamskie komentarze na jej temat.

TA

Data: 2011-07-29 19:51:11
Autor: benek
Nie gadajmy o Wybiórczej
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

> Solidarności gdy stawała się szkodliwa.

Panowie, troche kultury.
I konsekwencji.

ta gazeta obraza Polaków  (zbyt często) więc proszę nie mów, że kultura jest
ważniejsza od nazwania prawdy po imieniu.
Też uważam, że teksty w GW bywają chamskie i w wielu brak kultury.

Korzystacie z uprzejmości Gazety, a pozwalacie sobie na dosc chamskie komentarze na jej temat.
Chyba dalej nie rozumiesz.Jak chamska gazeta to chamskie komentarze.
Kiedyś było wiele chamstwa na onecie ale u userów  ale teraz GW przebiła onet
bo redaktorzy realizują jakąś dziwną linie gazety nastawiona na skłócenie
Żydów z Polakami itp.

Nie rozumiem dlaczego biznes jaki robi Agora w internecie nazywasz uprzejmością ?
Wolałbym jednak wrócic do tematów rowerowych bo jaki koń jest każdy widzi.

Data: 2011-07-29 23:27:12
Autor: Titus Atomicus
Nie gadajmy o Wybiórczej
In article <j0v2vf$pe7$1@inews.gazeta.pl>,
 " benek" <benek.z.gw@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > In article <j0ro2o$t1u$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

Wolałbym jednak wrócic do tematów rowerowych bo jaki koń jest każdy widzi.

Sporo jednak rozumiem.
 Miej troche honoru i nie korzystaj z ich uslug, skoro ci sie nie podobaja.
A komentarze twoje nt Gazety sa jednoznacznie chamskie i traca politycznym oszolomstwem.
Sio do KF, znajdziesz tam fajne towarzystwo.

TA

Data: 2011-07-29 08:07:42
Autor: MichałG
Co to jest "droga dla rowerów"
z pisze:
 benek pisze:

[...]

czyżby jednak GW nie całkiem do du..... ? ;) ;)

michał

Data: 2011-07-29 11:28:06
Autor: z
Co to jest "droga dla rowerów"
W dniu 2011-07-29 08:07, MichałG pisze:

czyżby jednak GW nie całkiem do du..... ? ;) ;)

Nie GW tylko news.gazeta.pl nie do du...
Z lenistwa nie zmieniam od kilku lat a wiedziałem że zostanie mi to wytknięte :-)

PS. Rzuć jaki alternatywny i będzie po sprawie :-)

Co to jest "droga dla rowerów"