Co to jest państwo katolickie

Data: 2012-11-12 17:33:19
Autor: abc
Co to jest państwo katolickie
Państwem katolickim jest państwo gdzie panujący określa siebie samego
oficjalnie jako katolika i rządy sprawuje zgodnie z wyznawaną wiarą
(skoro kradzież, aborcja, eutanazja, rozwody, sodomia, czary są grzechem, to
są karalne, a nie gloryfikowane i sankcjonowane jako prawa człowieka).

Data: 2012-11-12 11:35:21
Autor: khanula
Co to jest państwo katolickie
W dniu poniedziałek, 12 listopada 2012 17:35:00 UTC+1 użytkownik abc napisał:
Pa�stwem katolickim jest pa�stwo gdzie panuj�cy okre�la siebie samego

oficjalnie jako katolika i rz�dy sprawuje zgodnie z wyznawan� wiar�

co to katolickie? czym sie charakteryzuje? co to prawa czlowieka?

Data: 2012-11-12 12:32:03
Autor: glob
On 12 Lis, 20:35, khan...@gazeta.pl wrote:
> [...]

> oficjalnie jako katolika i rz�dy sprawuje zgodnie z wyznawan� wiar�

co to katolickie? czym sie charakteryzuje? co to prawa czlowieka?

 Tym że autor powinien spierdalać do watykanu.

Data: 2012-11-12 17:43:01
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-12 17:33, abc pisze:
[...]

Takie rządy to pasują do wnętrza kościoła, a nie dla ogółu obywateli. Gdy taki przywódca zacznie narzucać innym swoje wartości to zostanie okrzyknięty dyktatorem. I słusznie , moim zdaniem. Czyli w podsumowaniu - stanowcze NIE dla takiego państwa.

Data: 2012-11-12 17:53:09
Autor: abc
[...]

Wygląda na to, że jesteś zwolennikiem demokracji.

Dawniej, aby w demokracji zdobyć władzę, trzeba było sprytnie podlizywać się
motłochowi, ale swoje oszustwa umiejętnie maskować. Hipokryzja jest ukłonem
występku w stronę cnoty.

Dzisiaj już nie ma takiej potrzeby - można bezwstydnie chwalić się
oszustwami zwanymi z angielska pijarem (PR).  Można otwarcie zachwycać się
skutecznością oszustw i bezczelnie kpić z motłochu, który śpieszy do urn,
aby wskazać, który wizerunek mu się najbardziej podoba.

Homo sapiens nie powinien ulegać owczemu pędowi i dryfować wraz z motłochem.
Trzymajmy się z daleka od tych ich urn.

Data: 2012-11-12 18:05:38
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-12 17:53, abc pisze:
[...]

Jestem tylko skromnym oredownikiem ustroju opartego na zasadach sprawiedliwości społecznej. I nigdy nie będzie mojej zgody na system w którym obok szczęśliwych ludzi będzie płakał i narzekał na szykany  jakiś homoseksualista, transwestyta, czy inny odmienny w jakiś sposób od ogółu człowiek, któremu ci szczęśliwi ludzie uprzykrzają życie jak tylko mogą.  Homo Sapiens nie może się stawiać w roli Boga i osądzać takich ludzi, o ile oczywiście chce zasługiwać na miano Homo Sapiens.

Data: 2012-11-12 18:11:14
Autor: abc
[...]

Sąd brytyjski szykanuje homoseksualistów, którzy zapewne płaczą.

Homosekualni partnerzy, którzy molestowali seksualnie adoptowanych
chłopców, skazani zostali przez sąd brytyjski na kary więzienia, które
jednak, jak twierdzi opinia publiczna są zbyt niskie do popełnionych czynów.

Dwóch homoseksualistów, 41-letni Ian Wathey i 31-letni Craig Faunch, żyjący
od pięciu tygodni w "związku malżeńskim", skazani zostali przez sąd
Wakefield Metropolitan District Council na kary, odpowiednio: 5- i 6-lat
pozbawienia wolności.

Wielokrotnie molestowali oni seksualnie czterech chłopców. Ofiary były
gwałcone, a akty te nagrywano kamerą. Chłopców zmuszano też do oglądania
filmów homoseksualnych.

Adopcję dzieci przez pary homoseksualne zalegalizowano w Wielkiej Brytanii w
2002 roku.

Opublikowany w 2002 roku raport opracowany przez amerykański instytut US
Family Research Council ukazuje dobitnie związek pomiędzy homoseksualizmem i
pedofilią.

Statystyki pokazują, że homoseksualiści, którzy stanowią zaledwie
1-3 procent populacji, odpowiedzialni są za co najmniej jedną-trzecią
wszystkich przypadków pedofilii."

Źródło: http://www.bibula.com/new/display.php?textid=00432

Data: 2012-11-13 12:13:36
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-12 18:11, abc pisze:
[...]

Sorry za wycięcie tekstu, ale odniesienie się do wszystkiego zajęłoby mi zbyt dużo czasu. Do rzeczy - Sąd brytyjski skazał ich za molestowanie a nie homoseksualizm, a więc ich łzy nie mogą być prawdzie. Nie ma w tym żadnej dyskryminacji - podobny wyrok usłyszeliby również ludzie o orientacji hetero.

Data: 2012-11-13 03:43:24
Autor: sofu

--

Jesteś szczyno agentem wpływu watykańskiego państwa, które w przeszłości walnie się przyczyniło do utraty niepodległości Polski.
Dobrze wiesz, że takie katolickie państwo byłoby wasalem Watykanu, rzadzonego przez papieży po za jednym przypadkiem w historii

sofu

--

Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony

Co to jest państwo katolickie