Co to jest państwo świeckie

Data: 2010-08-10 21:14:26
Autor: Neko
Co to jest państwo świeckie
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Nie ma w tym nic dziwnego, państwo diabła stworzono właśnie w tym celu, aby
sprowadzać jak najwięcej dusz ludzkich do piekła. Dlatego, aby uchronić jak
najwięcej dusz ludzkich przed piekłem,  trzeba przywrócić panowanie
Chrystusa Króla w życiu publicznym..

Ale o co kaman?

Data: 2010-08-11 09:01:08
Autor: Marek Borowski
Co to jest państwo świeckie
On 10-08-2010 21:14, Neko wrote:
[...]

Oni nadaja sie do leczenia a nie rozmowy. Belkot i tyle.

Pozdr

Marek

Co to jest państwo świeckie