Co to jest semita?

Data: 2010-06-04 18:29:30
Autor: Muniek
Co to jest semita?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hub9fh$s61$1mx1.internetia.pl...
Takie pytanie zadała mi dzisiaj córka (15 lat w lipcu), podczas popołudniowej przejażdżki do knajpy na obiad i do babci. Mówi, że śniło jej się, że gonili ją jacyś semici i chcieli ją zabić...  Ja jej mówię, że semici to są tacy ludzie, takie ludy semickie, co mają fiuty obrzezane ze skóry, jak Araby i Żydzi. Ona mi na to, że właśnie wyglądali w tym śnie na Turków i że to było na jakimś tle politycznym...
Co taki sen może oznaczać, zna się ktoś na snach?

boukun

Bedziesz mial ziecia w turbanie.

Data: 2010-06-04 18:59:58
Autor: boukun
Co to jest semita?

Użytkownik "Muniek" <muniek@berdyczuf.pl> napisał w wiadomości news:4c0929c9$0$19169$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie, to był proroczy sen, córce przyśniło się, że do Świdnicy zjechali się Żydzi z całego świata. W tym śnie było, że była na jakimś zjeździe młodzieży ziemi świdnickiej, a tu Tzva opowiadał, że semici robią najazd na Świdnicę i ambasadorami zostali...

Niby nikt nie rozgraniczał kiedyś czy to Żyd czy Polak, ale ci co wyjechali, wiedzieli że są Żydami, ci natomiast co pozostali, udają Polaków...

Geremka plan ściągnięcia do Polski nowej populacji wchodzi w kolejny etap...

boukun

Co to jest semita?