Co to jest semita?

Data: 2010-06-04 19:31:57
Autor: awe
Co to jest semita?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hub9fh$s61$1mx1.internetia.pl...
Takie pytanie zadała mi dzisiaj córka (15 lat w lipcu), podczas popołudniowej przejażdżki do knajpy na obiad i do babci. Mówi, że śniło jej się, że gonili ją jacyś semici i chcieli ją zabić...  Ja jej mówię, że semici to są tacy ludzie, takie ludy semickie, co mają fiuty obrzezane ze skóry, jak Araby i Żydzi. Ona mi na to, że właśnie wyglądali w tym śnie na Turków i że to było na jakimś tle politycznym...
Co taki sen może oznaczać, zna się ktoś na snach?

boukun
to jest wlasnie wplyw wychowania twoich dzieci. powinienes im zaoszczedzic w dziecintwie tych swoich wywodow
awe

Co to jest semita?