Co to jest w opisie auta - "elektryczny starter" ?

Data: 2009-03-12 15:08:42
Autor: Piter
Co to jest w opisie auta - "elektryczny starter" ?

Użytkownik "zaemka" <zaemka@op.pl> napisał w wiadomości news:gpb5b6$2k0$1nemesis.news.neostrada.pl...
witam,
googlałem i nie znalazłem

często w ogłoszeniach w wyposażeniu podają żę auto ma "elektryczny starter",
co to może być ?
jeszcze nie spotkałem się z autem uruchamiany "na kopa" albo "ze sznurka",
może najwyżej "na pych" ;-) ale żyby zaznaczać że ma "elektryczny starter" - dziwne,
musi chodzić o coś innego - tylko o co ?

może o przycisk start-stop

Data: 2009-03-12 08:57:36
Autor: tadeklodz
On 12 Mar, 15:08, "Piter" <temp-s...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "zaemka" <zae...@op.pl> napisał w wiadomościnews:gpb5b6$2k0$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

> może najwyżej "na pych" ;-) ale żyby zaznaczać że ma "elektryczny
> starter" - dziwne,
> musi chodzić o coś innego - tylko o co ?

przycisk start-stop bardzo wygodne urządzeni. Nie musisz po pijaku się
męczyć aby włożyć kluczyk do stacyjki. Naciskasz przycisk /dość duży/
i auto zapala.

Data: 2009-03-12 18:34:55
Autor: Miecio.
tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:

przycisk start-stop bardzo wygodne urządzeni. Nie musisz po pijaku się
męczyć aby włożyć kluczyk do stacyjki. Naciskasz przycisk /dość duży/
i auto zapala.

I powinni montować te przyciski zaraz obok gniazdka z prądem. Po pijaku pewnie sobie nie trafi i go popieści :)

Co to jest w opisie auta - "elektryczny starter" ?