Co to konkretnie za silnik z Orlando 1.8

Data: 2013-07-01 10:02:40
Autor: Ergie
Co to konkretnie za silnik z Orlando 1.8
Użytkownik "Sebastian Biały"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kqpejs$ecc$1@node2.news.atman.pl...

Zanim uslyszę marketingowy bełkot sprzedawców: co to konkretnie za silnik jest? Gdzie jeszcze montowany poza Cruzoe i Orlando? Mam nadzieje że nie tylko w chevroletach, w końcu to GM? Wyszukiwanie 1.8 141KM jakoś niewiele mi daje, liczę że inni producenci mają go w innej mocy. Ktoś może podpowiedzieć gdzie szukać i czy to awaryjny silnik? Troche mnie straszy 2000 sztuk sprzedanych w pl, nie wiadomo czy bedą częsci za 5 lat :)

W zeszłym roku to był ten sam Silnik (i skrzynia i kilka innych elementów też) co montowany w Zafira Family (wcześniej Zafira B). Pisze w zeszłym roku bo wtedy ten silnik miał 1.8 i 140 KM, więc albo teraz inaczej zaokrąglają, albo to jakiś inny twór.

Pozdrawiam
Ergie

Co to konkretnie za silnik z Orlando 1.8