Co to kurwa ma być?...

Data: 2009-09-18 07:10:56
Autor: Tzva Adonai
Co to kurwa ma być?...
Właśnie słyszę w telewizji, jak jakiś cham po zawodówce grozi, że
"jeśli stoczniowcy pójdą na Warszawę, to poleje się krew".... Czy my
do kurwy nędzy wciąż żyjemy w czasach, gdy uczciwy człowiek musi
odczuwać strach przed prostakami-proletariuszami?.. Gdzie są służby,
gdzie prokuratura, która zajęłaby się tą groźbą karalną?.. Dlaczego
rząd podlizuje się tym jebanym roszczeniowym bolszewikom, którzy
myślą, że "im się należy"?...

Data: 2009-09-18 14:41:01
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
"Kiedy to plundrowanie Polski przez stan chłopski się zakończy?"
On Fri, 18 Sep 2009 07:10:56 -0700, Tzva Adonai wrote:

[...]

A komu ma się należeć w Polsce?
Cudzoziemskim inwestorom?
Krauzowi i innym chłopskim dorobkiewiczom przybyłym z Niemiec?
Tam jest pewien uzasadniony gniew w społeczeństwie.

Wszyscy zapominają kogo Polska była prywatną własnością przed
1795 rokiem. Niestety. Polska dziś jacy jej dzisiejsi gospodarze.
Zaś ci nie ci sami co przed 1795 rokiem. Okiem widać ten dobrobyt
i zadbanie o Polskę i pytanie się rodzi "Kiedy to plądrowanie Polski
przez stan chłopski się zakończy?"

sarmackiej narodowości, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!

Data: 2009-09-18 22:54:10
Autor: Antenka
"Kiedy to plundrowanie Polski przez stan chłops ki się zakończy?"
On 18 Wrz, 16:41, "pan Piotr Glownia h. Godzyamba"
<sarmata&telia.c...@polew.ej> wrote:
> [...]

Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!
Co nam polska zachodnioeuropejska przemoc skradła, szablą odbierzemy!

Polska przede wszystkim dla Słowian - Polaków. a nie dla napływowego
motłochu!

Antenka

Data: 2009-09-19 09:59:18
Autor: kogutek
[...]

Tutaj wszyscy są napływowi. Słowianie wyprowadzili się na południe Europy kilka
tysięcy lat temu. Jak się wyprowadzali to zostawili kaleki i przygłupów żeby
przeprowadzki nie opóźniali. Dla których Słowian chcesz żeby była Polska. Dla
tych z południa czy dla potomków przygłupów?

Data: 2009-09-26 14:28:23
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Sat, 19 Sep 2009 09:59:18 +0200, kogutek wrote:

[...]

Skończyłeś się już modlić chłopie? Zapomniałeś użyć słowa
"amen" na końcu.

23% Polaków to europejscy tubylcy (i1 y-dna), którzy to żadna
ludność napływowa. Mówię to z dumą jako Szlachcic Koronny
i przeto członek tej grupy tubylczej w Polsce zawartej w
swoich sarmackich plemiennych składach w Stanie Szlacheckim.

Data: 2009-09-26 14:24:32
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Fri, 18 Sep 2009 22:54:10 -0700, Antenka wrote:

> [...]

rokiem. Niestety. Polska dziś jacy jej dzisiejsi gospodarze. Zaś ci nie
ci sami co przed 1795 rokiem. Okiem widać ten dobrobyt i zadbanie o
Polskę i pytanie się rodzi "Kiedy to plądrowanie Polski przez stan
chłopski się zakończy?"

[...]

Chyba, że to przyjaciele nasi. My Sarmaci mamy prawo gościć
naszych przyjaciół choćby Żydami byli. Nigdzie nie widzę zaś
German, czy Zachodnioeuropejczyków jako przyjaciół nas
Sarmatów, czy jakichkolwiek innych Wschodnioeuropejczyków.
Czasami sobie myślę, że Germaństwo zapomniało już, że
połowa Niemiec to też Wschodnia Europa było jeszcze do
roku 1000 naszej ery. Także to Germaństwo zwące się Polakami.

Data: 2009-09-18 16:56:09
Autor: bolek
Co to kurwa ma być?...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:091113c7-09a6-46e6-8c71-6d57e1e7e23fo36g2000vbl.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Bo tzw. rząd rozprzedał polski majątek żeby utrzymywać takich
pasożydów jak ty.

Data: 2009-09-18 08:03:06
Autor: Tzva Adonai
Co to kurwa ma być?...
On 18 Wrz, 16:56, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:

Bo tzw. rząd rozprzedał polski majątek żeby utrzymywać takich
pasożydów jak ty.

Ty głupia kurwo postpeerelowska pewnie nawet nie wiesz, co znaczy
ciężka praca... Na szczęście od nowego roku przechodzę na umowę o
dzieło dzięki czemu przestanę dokładać do twojej zomowskiej
emeryturki...

Data: 2009-09-18 17:50:37
Autor: bolek
Co to kurwa ma być?...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:52ca64ac-747d-4e95-b195-916658acaa00g1g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Biorąc pod uwagę twój poziom intelektualny,
to dużo nie dołożyłeś.
Umowa o dzieło czyli co, szambonurek ?

Data: 2009-09-18 23:29:59
Autor: Adam
Co to kurwa ma być?...
Tak się wykuwała Rewolucja Październikowa.
AC

Data: 2009-09-18 17:11:28
Autor: awe
Co to kurwa ma być?...

[...]
-- -- -- -- -- -- --
a co gdy zaczynasz sie bac prostakow ktorzy sa w sluzbach i w prokuraturze?
awe

Data: 2009-09-18 17:29:33
Autor: Grzegorz Z.
Co to kurwa ma być?...
Dnia Fri, 18 Sep 2009 07:10:56 -0700 (PDT), Tzva Adonai napisał(a):

[...]

Niech idą! Tylko niech Policja na tą okazję dostanie ostrą [-- -- ], wtedy z
prostakami-proletariuszami będziemy mieć jakieś dwadzieścia lat spokoju,
jak ich strach obleci.

Data: 2009-09-19 10:06:13
Autor: kogutek
Co to kurwa ma być?...

Historia zatoczyła koło. Pierwsi co chcieli żeby był kapitalizm znowu chcą
socjalizmu. A tak przy okazji. Nic by się nie stało jak by robotnicy najemni w
końcu naprawili błąd jaki popełnili przy okazji rewolucji z 1990 roku. Powinni
wtedy powiesić kilkuset aparatczyków. Przez 50 lat ich następcy bali by się że
jak za bardzo podskoczą to może spotkać ich to samo. --

Co to kurwa ma być?...