Co to kurwa za święto dzisiaj?

Data: 2015-06-04 22:07:30
Autor: boukun
Co to kurwa za święto dzisiaj?
Kurwa, co to za święto dzisiaj, że w tv jakieś loga pozmieniali na czerowno z biało czerwoną flagą?

boukun

Data: 2015-06-04 13:12:53
Autor: brat_olin
boukun wrote:

Kurwa, co to za święto dzisiaj, że w tv jakieś loga pozmieniali na czerowno z biało czerwoną flagą?

To czerwone to na rocznice Nocnej Zmiany z Bolkiem i Tuskiem, a flaga to na Boze Cialo!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-06-04 22:15:51
Autor: boukun
"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
Kurwa, co to za święto dzisiaj, że w tv jakieś loga pozmieniali
na czerowno z biało czerwoną flagą?

To czerwone to na rocznice Nocnej Zmiany z Bolkiem i Tuskiem,
a flaga to na Boze Cialo!

A co to kurwa te boże ciało, to coś państwowego, że w świeckiej tv świętują?

boukun

Data: 2015-06-04 13:26:34
Autor: brat_olin
boukun wrote:
"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> schrieb

> To czerwone to na rocznice Nocnej Zmiany z Bolkiem i Tuskiem,
> a flaga to na Boze Cialo!

A co to kurwa te boże ciało, to coś państwowego, że w świeckiej tv świętują?

Musza, to daja. Katolicy w Polsce mocni sa!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-06-04 22:32:07
Autor: boukun
> [...]

A co to kurwa te boże ciało, to coś państwowego, że w świeckiej tv świętują?

Musza, to daja. Katolicy w Polsce mocni sa!

Nie katolicy, tylko kler kurwa rządzi. Dzisiaj to kościół ma takie dotacje, że się w pale nie mieści, księża mają emerytury zajebiste, kurwa za co ja się pytam? Z mojej krwawicy to idzie, z mojej skradzionej emerytury kurwa...

boukun

Data: 2015-06-04 22:42:55
Autor: abc
W dniu 2015-06-04 o 22:07, boukun pisze:
Kurwa, co to za święto dzisiaj,

boukun

Dziś jest Boże Ciało.

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2015-06-04 22:53:53
Autor: boukun
"abc" <ab-cwp@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
Kurwa, co to za święto dzisiaj,

boukun

Dziś jest Boże Ciało.

Nic mi to nie mówi, z żydowską religią (kabałą) mi się to kojarzy...

Data: 2015-06-04 23:52:51
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 04 Jun 2015 22:42:55 +0200, abc napisał(a):

W dniu 2015-06-04 o 22:07, boukun pisze:
Kurwa, co to za święto dzisiaj,

boukun

Dziś jest Boże Ciało.

Bez "kurwa" on tego nie pojmie. --
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

Data: 2015-06-05 08:39:10
Autor: Wiesiaczek
W dniu 04.06.2015 o 23:52, Ikselka pisze:
[...]

Słusznie!
Powinno być: Dziś jest kurwa Boże Ciało! :D

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-06-05 03:31:20
Autor: donek999bronek
Co to kurwa za święto dzisiaj?
użytkownik Wiesiaczek napisał:

Słusznie!
Powinno być: Dziś jest kurwa

Ciesz się. Masz wybór, robisz albo i nie.

Data: 2015-06-05 02:52:53
Autor: Jozefik
Święto partii Franciszka.

 co to za święto dzisiaj, że w tv jakieś loga pozmieniali na
czerwono z biało czerwoną flagą?
boukun

Wiodąca siła narodu, partia Franciszka świętuje kolejną
rocznicę przejęcia władzy.
W czasach, gdy wiodącą siłą narodu była partia robotnicza
to pochody były 1 maja, teraz pochody są w czerwcu.
Nic dziwnego, zmiana władzy prowadzi do zmiany świąt,
zmiany stolicy z Moskwy na Watykan, zmiany Lenina
na Boga, zmiana sekretarza na proboszcza,
towarzysza na świętojebliwość, itd.

Data: 2015-06-05 03:29:49
Autor: donek999bronek
Święto partii Franciszka.
użytkownik Jozefik napisał:

Wiodąca siła narodu, partia Franciszka świętuje kolejną
rocznicę przejęcia władzy.

Myślisz że jak zmienisz 5x swoją nazwę to nikt się nie skapnie?
Niby takie markowanie? Że jest was dużo?

Data: 2015-06-05 12:48:42
Autor: boukun
Święto partii Franciszka.
<donek999bronek@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
Wiodąca siła narodu, partia Franciszka świętuje kolejną
rocznicę przejęcia władzy.

Myślisz że jak zmienisz 5x swoją nazwę to nikt się nie skapnie?
Niby takie markowanie? Że jest was dużo?

Ty też za partią Franciszka, he, he?

boukun

Data: 2015-06-05 14:22:40
Autor: andal
Święto partii Franciszka.
On Fri, 05 Jun 2015 12:48:42 +0200, boukun wrote:

<donek999bronek@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
Wiodąca siła narodu, partia Franciszka świętuje kolejną rocznicę
przejęcia władzy.

Myślisz że jak zmienisz 5x swoją nazwę to nikt się nie skapnie?
Niby takie markowanie? Ĺťe jest was duĹźo?

Ty też za partią Franciszka, he, he?

boukun

a gdzie przedstawiciel narodu spieprzyl ?

do rosji czy israela ?

Data: 2015-06-05 15:44:05
Autor: Mark Woydak
Co to kurwa za święto dzisiaj?

Kurwa, co to za święto dzisiaj, że w tv jakieś loga pozmieniali na
czerowno z biało czerwoną flagą?

boukun

Dudy zapytaj!

MW