Co to kurwa za święto dzisiaj?

Data: 2015-06-04 13:12:53
Autor: brat_olin
Co to kurwa za święto dzisiaj?
boukun wrote:

Kurwa, co to za święto dzisiaj, że w tv jakieś loga pozmieniali na czerowno z biało czerwoną flagą?

To czerwone to na rocznice Nocnej Zmiany z Bolkiem i Tuskiem, a flaga to na Boze Cialo!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-06-04 22:15:51
Autor: boukun
"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
Kurwa, co to za święto dzisiaj, że w tv jakieś loga pozmieniali
na czerowno z biało czerwoną flagą?

To czerwone to na rocznice Nocnej Zmiany z Bolkiem i Tuskiem,
a flaga to na Boze Cialo!

A co to kurwa te boże ciało, to coś państwowego, że w świeckiej tv świętują?

boukun

Data: 2015-06-04 13:26:34
Autor: brat_olin
boukun wrote:
"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> schrieb

> To czerwone to na rocznice Nocnej Zmiany z Bolkiem i Tuskiem,
> a flaga to na Boze Cialo!

A co to kurwa te boże ciało, to coś państwowego, że w świeckiej tv świętują?

Musza, to daja. Katolicy w Polsce mocni sa!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-06-04 22:32:07
Autor: boukun
> [...]

A co to kurwa te boże ciało, to coś państwowego, że w świeckiej tv świętują?

Musza, to daja. Katolicy w Polsce mocni sa!

Nie katolicy, tylko kler kurwa rządzi. Dzisiaj to kościół ma takie dotacje, że się w pale nie mieści, księża mają emerytury zajebiste, kurwa za co ja się pytam? Z mojej krwawicy to idzie, z mojej skradzionej emerytury kurwa...

boukun

Co to kurwa za święto dzisiaj?